dubbla skärmar att funka som jag vill.

Permalänk
Medlem

dubbla skärmar att funka som jag vill.

hejj.

Jag har kopplat in en skärm på VGA kontakten och en på DVI kontakten med en omvandlare till VGA typ.
Nu är det så här att jag vill ha skrivbordet som vandlig när man kör med en skärm på den ena och den andra ska ex: bara visa bakgrunds bilden på den andra.
För den enda inställing jag hittar nu är att klona skärmarna och de vill ja inte, det andra blir att dela skrivbordet på mitt halva på ena och andra på skärm 2.
Jag har ett Geforce 4 Titanum 4600..

Skulle bli glad för svar:)
Mruf...

Permalänk
Medlem

Det vart fel

Visa signatur

Processor: AMD 64 3000+ Minne: Twinmos 1024 mb Pc 32000 Moderkort: Abit V8-3rd Eye Grafikkort: 9800 pro. Den gör 100 fps konstant i cs 1.6 och cirka 60-130 i source

Permalänk
Medlem

EDIT: Det fixade sig nu. fick hjälp av en annan.

Permalänk
Medlem

grafikkort?

Vad har du för grafikkort? jag her ett GeForce FX 5200 med en VGA och en DVI kontakt på och tänkte koppla två skrämar till dessa två men med en Adapter DVI han - VGA hon. antar att du har gjort samma sak, funkar det?

Visa signatur

Intel Core i7 6700K
MSI Z170-S02
GeForce GTX 1070 8GB, SLI
Corsair VENGEANCE DDR4 2133Mhz 32 GB
Samsung SSD EVO-serien, 3TB

Permalänk

grabbar.. testa ultramon.. då får ni mkt alternativ hur man kan ha skärmarna.. kör min på "dualview" sen utökat skrivbord i egenskaper..
så nu funkar det hur fint som helst...

Visa signatur

-Intel Core2duo E7500, 2x2GB corsair ddr2 800mhz, xfx geforce 9800gtx+, gigabyte matx, windows xp x64.

- Acer aspire one A150, 1gb ram, Vista ultimate.