Permalänk
Medlem

15-pin VGA kontakt

Tja!

Någon som vet var det finns info om sladdarna som går i 15-pinnarn?

hoppas ni fattar vad jag menar Jag vill veta vilka färger som går i vilka sladdar o.s.v.

help me!

Visa signatur

Intel Core i7 6700K
MSI Z170-S02
GeForce GTX 1070 8GB, SLI
Corsair VENGEANCE DDR4 2133Mhz 32 GB
Samsung SSD EVO-serien, 3TB

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en Swecare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!

Permalänk
Korsordsguru
Permalänk
Medlem

mkt bra, jag har hittat en del.

Letar nu bara efter samma sak fast för en 15-pin miniature D-type som sitter på Apple skärmarna.

Hittade den precis... ska koppla om från 15-pin D-type till 15-pin VGA, hoppas det funkar!!!

Visa signatur

Intel Core i7 6700K
MSI Z170-S02
GeForce GTX 1070 8GB, SLI
Corsair VENGEANCE DDR4 2133Mhz 32 GB
Samsung SSD EVO-serien, 3TB

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joy_boy
mkt bra, jag har hittat en del.

Letar nu bara efter samma sak fast för en 15-pin miniature D-type som sitter på Apple skärmarna.

Hittade den precis... ska koppla om från 15-pin D-type till 15-pin VGA, hoppas det funkar!!!

Denna?
http://www.hardwarebook.net/connector/av/macvideo.html

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem

japp, tror du det funkar det jag ska göra, borde det lr?

Visa signatur

Intel Core i7 6700K
MSI Z170-S02
GeForce GTX 1070 8GB, SLI
Corsair VENGEANCE DDR4 2133Mhz 32 GB
Samsung SSD EVO-serien, 3TB

Permalänk
Hedersmedlem

ska du koppla en mac till en VGA-skärm eller tvärtom, en PC till en mac-skärm?
mac till VGA går lätt. Tvärtom är värre, kräver specialadapter, t.ex art.nr 38416 från www.kjell.com

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.