Permalänk
Medlem

Film i datorn

Om man har en DVD-film (köpt!), kan man få in den i datorn så den finns på hårddisken då?

Permalänk
Medlem

ja det kan du... DVD shrink eller DVD Decrypet, eller vill du ha den som Avi eller mpeg så kan du köra med DVDx eller Super DVD ripper, Enjoy

Visa signatur

CloNe Me

Permalänk
Medlem

Men detta tycker att de skall bli olagligt?.... varför du har ju köpt filmen

Visa signatur

Plan9 fan. In glenda we trust.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dagle
Men detta tycker att de skall bli olagligt?.... varför du har ju köpt filmen

En gång till. På svenska!

Visa signatur

I´m not a complete idiot. Some parts are missing.

Permalänk
Medlem

Onödigt att fråga varför han ska ha in de i datorn, det har vi inte med att göra, han frågade bara hur man gör, hjälp honom istället. Det e lagligt att lägga in en egenköpt film i sin egen dator, han kanske lägger in alla sina filmer och har nån form av playlist... Hjälp personer som frågar istället för att motfråga VARFÖR!!! skärpning

Visa signatur

CloNe Me

Permalänk
Medlem

Tack anibe för att du är förstående
Jag misstänkte att jag skulle få frågan om just varför jag skulle lägga in den i datorn. Men precis som du säger anibe så ska jag ha den i någon form av playlist. Så slipper man skivor...

Tack för hjälpen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anibe
ja det kan du... DVD shrink eller DVD Decrypet, eller vill du ha den som Avi eller mpeg så kan du köra med DVDx eller Super DVD ripper, Enjoy

dvd decrypter tar bort texten ....åsså äre nå mer som inte blir som de ska.....dvd decrypter är mer till för att kunna lägga det på datorn o sen göra en dvd rip på den...

Visa signatur

Zibkus