D-Link DBT-120 Bluetooth

Permalänk
Medlem

D-Link DBT-120 Bluetooth

Tjenare!
Har nu bytt min förra trasiga D-Link Bluetooth mot en ny. Men när jag ska installera maskinvaran för DBT-120 så kommer det upp rutor om att operativsystem kan skadas om man fortsätter installationen.
Det spelar då ingen roll om jag trycker "Avryt installation" eller "Fortsätt installation".
Den fortsätter och installera, sedan så funkar allt som det ska förutom att jag inte hittar själva D-Link's programmet för filöverföring så jag kan manuellt hämta saker från mobilen via datorn.
Efter att jag har startat om datorn så hittar Windows en ny maskinvara. Men med den kan jag inte häller skicka över saker via mobilen.
Jag kan enbart skicka från datorn till mobilen.
Detta uppstår på båda mina datorer.

Hur ska jag få mina D-Link drivrutiner att fungera som dom ska?
Hur ska jag få så att jag kan hämta bilder osv ifrån D-Link's program man får med dirvrutinerna?

Lite svårt att förklara, men jag försökte iaf. Nu hoppas ja att ni kan hjälpa mig.

//Robin

Visa signatur

Spel: A64 3000+ @ 2400MHz (1.5V) | MSI K8N Neo Plantinum | Corsair 512 PC2700 @ 200MHz | Asus GF4 Ti4800SE @ 310/699 | Maxtor 200GB
Server: AMD Athlon XP1800+ | Abit KR7A-133R | 512 PC2100 | GeForce4 MX440 | 10GB
Server 2: AMD Duron 1.4GHz @ 2.0GHz | Abit NF7 | 1024DDR | GeForce4 MX440 | 10GB

Permalänk
Medlem

Har du kikat i enhetshanteraren under Bluetoothenheter om det står "Generic Bluetooth Radio" eller något i den stilen och "Microsoft Bluetooth Enumenator" något i den stilen?

Permalänk

Kontrollpanelen -> Bluetooth enheter -> Alternativ -> Visa bluetooth ikonen i meddelande fältet

Visa signatur

Det man inte vet, har man inte ont av.

Människan är fortfarande i beta-stadiet.