Permalänk
Medlem

Vad ska man säga... bra annorlunda färger,
men du har använt lite för mycket toning. Tror sidan skulle blir snyggare om toningarna inte var så skarpa eller inga alls. Visst, du har en del toning nu där du säkert kommer att ha andra bilder, men ändå.
Kanske lite stora teckenstorlekar på en del ställen, men annars bra.
Jobba vidare på hur du skulle kunna förbättra ditt css-bruk och se till att fixa lite innehåll, så blir det nog bra.

Visa signatur

🖥️ Intel 12700K@5.3GHz ~ ASUS TUF Z690 PLUS WIFI D4 ~ 32GB Ballistix 4000MHz CL16 ~ PNY GeForce RTX 4080 Verto ~ Fractal Define 7 Compact ~ Seasonic FOCUS GX 750W ~ Noctua NH-D15 ~ WD SN850 NVMe 1TB ~ Kingston NV1 NVMe 2TB

Permalänk
Medlem

helvet vad du har en känsla för färg!!
Avundas dig så jävla mycke!

Permalänk
Avstängd

hehe inte för att verka elak på nått sätt, men det känns nästan som du kollat lite väl mkt på styleboost. men sjyst design för att av din första(om jag läste rätt)

Visa signatur

Om dåliga kommentarer vore vatten skulle jag behövt en flytväst...
www.Agge.tk
-Ja har visst vart ute idag. -Vart då? -Jag öppnade fönstret förut...

Permalänk

SJUKT VACKER!!!

Visa signatur

Ursprungligen inskrivet av LunkZor
Om jag inte tar fel så har typ mongon en kromoson mer än oss "vanliga" och en apa har två mer än oss vanliga, om man nu skulle peta in en till kromoson i ett mongo skulle mongot då bli en apa?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Lite rörig tycker jag nog... sen ser det ut som en hemsida för en frisörsalong... Men annars är det väl ok

Håller med.

Men jag måste säga att du har en jävla känsla för färger.

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt

Permalänk
Medlem

gillar den skarpt, men kanske något rörig. Dock har du en himla bra kännsla för färger. Men jag skulle grna se att du centrerade lite gran, känns som man sitter och lutar åt vänster när man läser på den. Dessutom ser det inte elt rätt ut med blomman längst upp som liksom sticker upp över kanten.

Visa signatur

In murphy we trust, his law never fails.

Permalänk
Medlem

Detta är rena ögongodiset för mig, underbara färger
Alltid kul med lite nyskapande.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sAnden
Nu är jag nykter, fan vilken fin hemsida.
Vi har samma smak för färger o allt .

Tycker dock du ska använda SSI istället för IFRAME

Vad är SSI ?
Skulle vara skitskjyst ifall du kunde länka till någon tutorial eller något

Och citera gärna detta ifall du svarar. För annars kommer jag aldrig hitta tillbaka hit

Mvh

Visa signatur

---------------------------

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KimpisKompis
Vad är SSI ?
Skulle vara skitskjyst ifall du kunde länka till någon tutorial eller något

Och citera gärna detta ifall du svarar. För annars kommer jag aldrig hitta tillbaka hit

Mvh

SSI är Server Side Include. Och är att du includerar tex en gästbok i en asp fil.
Du kan i princip includera vad som helst från ett annat dokument.
www.aspsidan.nu är att rekommendera

Visa signatur

Samsung TFT 22" 2233RZ Svart 120HZ - 640GB Western Digital Black 64MB SATA III - Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 - AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz Black Edition - Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC - Fractal Design Define R3, Svart - Corsair TX 650W 80+ - Gigabyte GA-870A-UD3 - Cooler Master Hyper 212 Plus

Permalänk

Hej
Tyckte den var ruskigt snygg. Detta var _inte_ det vanliga som man ser varje dag!
Färgerna rockar!

Men jag tycker det blir rörigt med en scrollbox högst upp på sidan. Kanske oxå vore trevligt att prova hur sidan ser ut centrerad, med hög upplösning blir halva skärmen tomm.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndersNyman
Hej
Tyckte den var ruskigt snygg. Detta var _inte_ det vanliga som man ser varje dag!
Färgerna rockar!

Men jag tycker det blir rörigt med en scrollbox högst upp på sidan. Kanske oxå vore trevligt att prova hur sidan ser ut centrerad, med hög upplösning blir halva skärmen tomm.

Tack tack
Jo, jag insett det nu. Jag håller på att ta fram en ny liknande design som inte är lika rörig.
Och ang. centreringen så prövade jag det igår och det blev faktiskt inte speciellt bra, men jag ska kolla mer på det där.

Visa signatur

I just do what I do. It's not something that should be revered as something that's great.