Vilka nick stör ni er mest på i spel?

Permalänk
Permalänk
Medlem

^^ X, Z, lol, plz, stfu etc ger fjortisstämpel? Gulligt ovetande swecare, försök iaf lära er lite om ni nu ska sitta och nöta hela dagarna.

Permalänk

Något som jag inte kan förstå riktigt är folk som namnger sina karaktärer oseriöst men som sen lirar hur seriöst som helst. Ta i WoW tex. såg en kille som hette något i stil med " Dinmammaspung " som var lvl.60 och pratade och betedde sig helt normalt, killen var en grym spelare och riktigt sjyst. Man tror ju att dessa männsikor bara är ute efter att förstöra men icket.

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem

Folk som har nick^nymus eller nick^nycfg, eller nåt i den stilen.
Vem bryr sej?

/P

Visa signatur

Lenovo Legion Y540-17-IRH med: 17.3" 144Hz skärm | Intel I7 9750H | 32GB DDR4-2667 CL16 | GTX 1660TI 6GB | 2TB Crucial P2 NvME Boot + 2TB SSD Lagring

Permalänk
Medlem

alla nick som innehåller något med pojke. Vet inte varför. får en bild av nån liten emil i lönneberga- liknande lintott sitter vid datorn och flaxar.

Visa signatur

Am I here to fuckin' amuse you?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LotiX <---- notera
^^ X, Z, lol, plz, stfu etc ger fjortisstämpel? Gulligt ovetande swecare, försök iaf lära er lite om ni nu ska sitta och nöta hela dagarna.

Undra varför du sa så?

Ett snyggt namn:
Aegz0r!

Permalänk
Medlem

Jag älskade de namn vi hade när vi lirade CS. Klanen hette [DigiMed] (Digitala Media) och våra nick blev följande:

[DigiMed]Smorblomma
[DigiMed]Ros
[DigiMed]Lilja
[DigiMed]Tulpan

etc... det roxxade phett!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Undra varför du sa så?

Ett snyggt namn:
Aegz0r!

För att det är smått tragiskt att se vad vissa här har för uppfattningar ^^

Permalänk
Medlem

Octabust heter jag, har hetat så sedan jag spela duke nukem 3d online

Jag stör mig inte så mkt på folks nick, ibland när folk kallar sig "fitta" osv är det fjantigt.

Visa signatur

The Walking Dead

Permalänk
Medlem

Jag brukade heta:

Hans_och_Greta_kommer_på_besök_och_häxan_Tipp_matar_dem_med_pannkor_och_ritar_sedan_en_karta_så_de_kommer_hem_igen._Häxkatten_blir_alldeles_bestört_och_undrar_sedan_varför_häxan_Tipp_har_pelargoner_i_fönstret._Efter_att_häxan_Tipp_har_hjälpt_även_prinsessan_på_ärten_och_rödluvan_ger_den_elaka_häxkatten_upp_hoppet_och_ger_sig_för_att_få_jobba_hos_en_elak_häxa_varpå_häxan_Tipp_förvandlar_hans_svans_till_en_raket.

Sedan blev jag bannad i CS, för att jag hade för mycket konstiga kombinationer av gemena och versaler, då bytte jag till Hipshot, detta var någon dag innan jag reggade mig på swec, kanske.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Magikern
synd att du måste skriva det med stora bokstäver då.

Och suNK1LLeR ditt nick var verkligen sämst

Blir bara ännu fulare om jag skriver med endast små (tycker jag iaf).
Jag tänkte byta till solis engång i tiden men då fick jag reda på att det fanns nån polack som hette det,men det tar samtidigt lite emot att byta nick enbart för att det inte är lika "inne" som det var när man engång i tiden valde det (ca 5-7 år sen).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chilly_schrimp
Inte den Barry White som brukade spela på Swe-CStrike (när den var uppe) och FragOrDie ibland?

Nej nej, helt fel.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Jag kallar mig CampKing och det har sitt ursprung i när man började lira CS för en 6 år sen (tror jag det var). Alla tjatade om att man inte skulle campa stup i kvarten . . . fast man kanske höll viktiga platser osv så då fick det bli CampKing bara för att retas och på den underbara vägen är det.

Ibland kan jag heta : Elof ,den vänliga brödskivan
Eller: Han med stöveln

bara för att det bryter av så fint mot alla elit ,haxxor ,kids tjofadderittan vad jag är yber och andra konstiga namn.

Tyvärr så var: Bulten i Bo redan taget en gång så den gick inte och ta :p=/

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem

Alla seriösa namn typ superkiller dragon osv.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Folk som använder sina smeknamn typ Molle, Fredde, Danne, Putte osv.

tycker ja iochförsig är helt ok.. bättre det än typ 5h4d0wM4$4|-|

Permalänk
Medlem

haha, den här tråden påminner mig om den gamla goda POD-Bot tiden, med härliga botnamn som lazerdance, l33t_bot, headshot_deluxe osv

Själv heter jag Hesuses eller -Jk-

Permalänk
Medlem

Mitt är HallonGlass, nog inte många som stör sig på det

Visa signatur

För gammal för spel.......egentligen

Permalänk
Medlem

Jag stör mej på fantasilösa namn såsom: Master, Killer, King, osv.
Dels stör jag mej på namn som kommer direkt från filmer, de är också fantasilösa. Jag tycker att ett nick är bra då det inte ger några som helst träffar på google :). Alltså är mitt nick inte helt perfekt.

Visa signatur

Ettan: P160 + BlueStorm 500W - P5B Premium - E4300@3,2GHz - 2x1GB 800MHz - Palit 8800GT@710x1015 - 410GB - Samsung 206BW
Tvåan: NoName + 300W - MSI K8T NeoFIS2R - A64 3000+ - 2x512MB 400MHz - Leadtek 6800LE@16/6 och 403x451 - 80GB - 17" CRT

Permalänk
Medlem

BiRd HunTeR!

Visa signatur

A64 3500+ @ 2,2GHz - 1024MB @ DualDDR400 - AV8 - 3d Eye - GF6800 GT, 60 GB Seagate - Barracuda

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ack3
tycker ja iochförsig är helt ok.. bättre det än typ 5h4d0wM4$4|-|

Men fantasilösheten i dom namnen gör att jag avskyr dem lika mycket som tex. 5h4d0wM4$4|-|

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Citat:

Men fantasilösheten i dom namnen gör att jag avskyr dem lika mycket som tex. 5h4d0wM4$4|-|

Nu ska vi inte ta och kasta sten i glashus

Permalänk
Medlem

Inget spel, men sånt här stör jag mig på:

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2000+

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/jisses.jpg

=/
Hade jag varit du så hade jag stängt av smileys (Så man bara ser koden). Det har jag gjort. Nu slipper jag de extremt fula smileys msn har att erbjuda, och, såklart, alla fjortisar som spammar dem.

Btw, nån sa att han/hon hatar när folk har namn från SPR/andra WW2-filmer. Det gör jag också. Dessutom brukar nästan alla vara felstavade. ^^

Visa signatur

^^

Permalänk
Citat:

Folk som använder sina smeknamn typ Putte osv.

How dare you?!?!
Inte för att jag nickar det men..... jag känner mig ändå träffad!

Krama mig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
How dare you?!?!
Inte för att jag nickar det men..... jag känner mig ändå träffad!

Krama mig

*kram*

Visa signatur

Take you wonder by wonder
Återinför övriga ämnen
On a magic carpet ride

Permalänk
Medlem

Jag stör mig mest på folk som stör sig på allt, t.ex nick.
Vad folk jag skjuter i spel nickar för någonting är för mig otroligt irrelevant.

Visa signatur

Xtralarge.se - Minecraft server med betoning på uptime, stabilitet och kvalitet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2000+

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/jisses.jpg

heheh 119 postmeddelanden, kollar du aldrig llr :P?

Visa signatur

A64 3500+ @ 2,2GHz - 1024MB @ DualDDR400 - AV8 - 3d Eye - GF6800 GT, 60 GB Seagate - Barracuda

Permalänk

Ironfist används lite för flitigt i många spel.

Visa signatur

E ä e å å i å ä e ö meaning There is a small river and in this small river there is an island .

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LotiX
För att det är smått tragiskt att se vad vissa här har för uppfattningar ^^

Tragiskt? Jag tycker då det är mer tragiskt att folk inte kan hålla sig till svenskan. Förkortningar som "iaf", "iof", och dylikt är helt ok i min mening då de har samma syfte som förkortningarna "mm", "pga", "osv", osv. Men svordomar och dylikt som förkortas och mest används i mer nedlåtande meningar ser jag ingen som helst mening med. Även väldigt uttjatade ord som "lol" och "n00b" som folk använder för att försöka ge ett visst intryck på andra, är väldigt löjliga och mer irriterande enligt mig.

Det är inte så att jag börjar gnälla om detta när jag ser någon skriva så till mig. Det är mer så att jag får denna uppfattningen av personen när jag läser det. Vill någon imponera, klaga eller vara kaxig mot mig så är detta det sista språket man ska använda sig av. Ju mindre mogen personen verkar, destu mindre respekt ges.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ra1
heheh 119 postmeddelanden, kollar du aldrig llr :P?

Njae, är inte så förtjust i hotmail

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”