Permalänk
Medlem

WoW 10 dagars test

Min broder fick ett sådan här 10 dagars pass av en kompis och han skulle regga det igår på deras hemsida efter att vi installerat spelet. Han började skriva in koden och all information som behövdes. Men när han kom till där man ska skriva in kreditkort så kunde han inte skriva in något nummer eftersom han inte äger något Visa eller dylikt. Men Morsan har det så han tänkte att han skulle ta det idag när morsan var hemma så han stängde sidan. Idag när han ska börja om med reggningen och efter att ha skrivit in cd keyn så säger den att keyn är invalid. En orsak kan vara att den används redan står det. Så! Kan den ha reggat keyn på hans första försök? Finns det något sätt att kunna använda keyn? Varför har den reggat keyn när han aldrig blev klar med registrationen? Någon som varit med om något liknande?

Hjälp mig få tyst på min broder

Visa signatur

[AMD 64 Winchester 3000+ @4000+][MSI K8N NEO2 S939][120 GB IBM 120GXP][PowerColor 9800 Pro][PC3200 1024MB]
First To Go Last To Know!! <> http://zunken.de/

Permalänk
Medlem

Det kan vara så att nyckeln redan är reggad?

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Ja men varför är hans key reggad? Det ska väll inte finnas allt för många kopior Och den fungerade ju igår.

Visa signatur

[AMD 64 Winchester 3000+ @4000+][MSI K8N NEO2 S939][120 GB IBM 120GXP][PowerColor 9800 Pro][PC3200 1024MB]
First To Go Last To Know!! <> http://zunken.de/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BigM
Ja men varför är hans key reggad? Det ska väll inte finnas allt för många kopior Och den fungerade ju igår.

Skapade han inte ett konto igår då ? förutom att han avbröt på betaläningsätt ?

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Om ni inte skapat igår så kom ni kanske inte lika långt som med kreditkortet. Och koden kan han ha gett bort redan ju

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av macke18
Om ni inte skapat igår så kom ni kanske inte lika långt som med kreditkortet. Och koden kan han ha gett bort redan ju

Okej förstår inte riktigt men. Ja den fungerade längre i förgår, och Man kan väll inte ha skapat ett konto utan att uppge Username och liknande? Kompisen har inte gett bort koden sen i förgår. Eller tidigare för den delen.

Visa signatur

[AMD 64 Winchester 3000+ @4000+][MSI K8N NEO2 S939][120 GB IBM 120GXP][PowerColor 9800 Pro][PC3200 1024MB]
First To Go Last To Know!! <> http://zunken.de/

Permalänk
Medlem

Går han in på wow-europe.com då? Det kanske reggades där först sen kanske han glömt bort att det var på wow-europe.com han var på och försöker regga på den amerikanska då blir det nog detta fenomen. Men han borde ju kunna logga in om han skapat kontot, funkar inget av detta så är nog nyckeln använd redan.

Visa signatur

"Bättre att tiga och vara en misstänkt idiot, än att tala och undanröja alla tvivel"
Skriver jag konstigt eller osammanhängande, så beror det på koffeinet.

Permalänk

Jag har Också avbrutit vid kreditkorts val men det var inga problem när jag skulle prova nästa dag

Visa signatur

Har fastnat på HL2

Permalänk
Medlem

Köp spelet istället för att hålla på med 10 dagars skiten ;D Bra spel så ingen ide att prova

Visa signatur

Gainward 6800 GT 256 mb AGP, AMD Athlon XP 2800+ och 1024 mb RAM

Permalänk
Medlem

pm:a mig så får du min 10 dagars trial kod inga av mina vänner som inte redan spelar är särskilt intresserade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kallsup
Köp spelet istället för att hålla på med 10 dagars skiten ;D Bra spel så ingen ide att prova

_DU_ kanske tycker det är ett bra spel, men inte han... så snälla var tyst..