Permalänk
Medlem

Skärmtips?

Hejsan... min gamla skärm gick sönder så ja får temporärt sitta på en lånad 14"s skräpskärm som ja har tröttnat på!

Till frågan: Jag vill dock köpa en ny skärm som inte får kosta mer än 2000kr. Vad är det som jag ska kolla efter? lr om någon kan tipsa mejj om en bra webbshop som inte e för dyra? jag vill inte ha större än 17" för då blir dom för tunga o de ska vara crt för jag gillar inte tft skärmar!
För övrigt så spelar jag väldigt mkt olika spel (inte CS) o kollar på mkt filmer!

Tack på förhand!

Visa signatur

Photoshop gör mig snygg, google gör mig smart... vad mer begär du, kvinna?

Permalänk
Medlem

Känns som vilken 17'' skärm i 2000kr klassen är bra. Ta någon som är lätt och har ett välkännt märke så ska allt nog ordna sig för dig.

Visa signatur

Yeah right

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maua
Känns som vilken 17'' skärm i 2000kr klassen är bra. Ta någon som är lätt och har ett välkännt märke så ska allt nog ordna sig för dig.

det finns inga 17" crt i 2000kr klassen, dyraste på buggy kostar bara 1700

17" är väldigt litet och en 19" väger inte så mycke mer, kolla på en liten och lätt 19", alla spel blir bättre på en större skärm

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

jasså... men ja har nog hittat den rätta nu! tack ändå!:D

Visa signatur

Photoshop gör mig snygg, google gör mig smart... vad mer begär du, kvinna?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pengo
jasså... men ja har nog hittat den rätta nu! tack ändå!:D

Gratulerar! Är ni förlovade? Ska ni skaffa barn?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lleberg
Gratulerar! Är ni förlovade? Ska ni skaffa barn?

haha ja... o vi har fått en massa 7" crt's

Visa signatur

Photoshop gör mig snygg, google gör mig smart... vad mer begär du, kvinna?