Permalänk
Medlem

WoW Troll/Mage bra?

Hej,
Ska börja en gubbe men osäker.. Jag ska vara på Horde side och undrar jag gillar magi och sedan älskarjag att ta massor med dmg( jag tar på han dmg) så jag undrar vad är det bästa och vara?

TACK!

Visa signatur

Gaemer Addicted!

Permalänk
Medlem

Troll har bättre regen tror jag!

Men undead har WoTF.

Hmm...

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk

Mage kanske inte är det bästa valet om du älskar att ta dmg? Warrior eller Paladin är isf bättre alternativ.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lunaspice
Mage kanske inte är det bästa valet om du älskar att ta dmg? Warrior eller Paladin är isf bättre alternativ.

Tror han menade att ta damage på motståndaren.

Dvs spy ut dps.

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

Ja vill göra dmg på enemys ^jao!

Visa signatur

Gaemer Addicted!

Permalänk
Medlem

Mage är bra för damage och troll är coola, men tyvärr är blizzard inkompetenta och undead har mycket bättre racials så undead är egentligen det bästa valet. Med wotf har man mycket större chans att döda präster och warlocks som annars är bland de svårare motståndarna för en mage.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

Ta undead om du ska vara horde och mage, och hoppas på att de fixxar alla buggar snart och gör oss lite bättre.
Vill du dock göra damage endgame föreslår jag rogue, warrior eller warlock.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erty
Mage är bra för damage och troll är coola, men tyvärr är blizzard inkompetenta och undead har mycket bättre racials så undead är egentligen det bästa valet. Med wotf har man mycket större chans att döda präster och warlocks som annars är bland de svårare motståndarna för en mage.

I senaste patchen blev wotf sämre. Trolls berserking är riktigt bra då den ändrades för någon patch sedan. Som undead har du 4 mer i spirit och 2 i intellect, fast i slutet är sådana värden onödiga och du borde välja den rasen du vill spela.

Visa signatur

A few years ago I hated life. Now I understand it was mutual

Permalänk
Medlem

Troll har coolare emotes, och ser bättre ut än undeads. Undeads ser rent av efterblivna ut, och ingen vill ju spela med en efterbliven gubbe.

Annars har vi en jättefin tråd om WoW högst up på sidan, använd gärna den.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk

Du ska vara troll helt klart !

Permalänk
Medlem

Trollkvinnorna dansar som Shakira, bara det är anledning nog att spela som sådan!

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

glömm vad alla säger och skaffa en warlock som skadar typ 500 - 2000 i shadowbolt på lvl 60 + massor av curses..

Permalänk
Medlem

Problemet med den översta tråden är att den är alldeles för stor. Man orkar inte leta igen den efter något matnyttigt. Bättre att göra en under konf för deom populäraste spelen istället.

Mvh Dax

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halogen
Troll har coolare emotes, och ser bättre ut än undeads. Undeads ser rent av efterblivna ut, och ingen vill ju spela med en efterbliven gubbe.

Annars har vi en jättefin tråd om WoW högst up på sidan, använd gärna den.

Ahaha det där var riktigt roligt, troll är ju lätt den klassen som ser mest retarded ut i fasiken vad som helst.

Ja menar hur snyggt är detta på en skala?

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrOst I SWE
Ahaha det där var riktigt roligt, troll är ju lätt den klassen som ser mest retarded ut i fasiken vad som helst.

http://i18.photobucket.com/albums/b149/usllost/ScreenShot_062...

hehe patetiskt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrOst I SWE

[url]http://i18.photobucket.com/albums/b149/usllost/ScreenShot_062...[url]

Hehe. Troll gör sig bäst som clothers, helt klart.

Men å andra sidan. Jämfört med en snubbe som konstant går omkring med öppen mun och ett kryss i nyllet (BDSM-läder? Date med ett våffeljärn? Vem vet.) är det där en ren fröjd för ögonen.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem

Själv så har jag ingen större erfarenhet, men man snackar ju klart med sin bror, han har lite erfarenhet, haft orc warrior lvl 45 och har troll mage lvl 55..

Tror att en warrior tar mest dmg, de har någon attack som använder all rage + atk eller något sånt, men man skall välja vad som låter kul, inte det som "är bäst".

Undead Mage, min dröm om jag skulle börjat spela WoW

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
Ta undead om du ska vara horde och mage, och hoppas på att de fixxar alla buggar snart och gör oss lite bättre.
Vill du dock göra damage endgame föreslår jag rogue, warrior eller warlock.

När exakt gör Warlock mer damage än mage? På Ragnaros vinner mages lätt över warlocks iaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mackan86
När exakt gör Warlock mer damage än mage? På Ragnaros vinner mages lätt över warlocks iaf

Typ när man gör UBRS/Scholo/Stratholme. Det är iaf då jag gör mer skada än mages och rogues. I MC eller BWL har jag ingen aning. Om man kör SM/Ruin så kan man komma upp i crits på 2500 med halvsunkig utrustning. Har inga bilder kvar dock, men ändå. Shadowbolts brukar ligga på 6-7-800 skada ungefär, upp till 900 utan crits. Crits ligger på från 900 till 2500 med Curse of shadows. Sen att folk har lyckats få runt 4000 skada är ju en annan sak..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mackan86

Mage gör nog mer total skada, medans warlocks kan critta högre. Något sådant fick jag det förklarat för mig förut iaf

Och sen när har hur mycket damage med vem som vinner/"är bäst!!1" att göra? :0

Topic: Ta den som du känner för!

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem