Dungeon Siege 2 demo!

Permalänk

Dungeon Siege 2 demo!

Demot till Dungeon Siege 2 släpptes idag
http://www.gamershell.com/download_10121.shtml

Permalänk
Medlem

Grafiken ser ju ut som.. ja jag vet inte vad.

Permalänk
Medlem

Jiipi 1,4 gb demo! Får tanka det=)

Permalänk
Medlem

Tss jösse mig så satans stor demo det är ju löjligt.

Permalänk
Medlem

Satan va stor fil, tar tom lång tid att försöka komma till dl sidan :p'

Föresten är detta ett vanligt rpg?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av poppen
Satan va stor fil, tar tom lång tid att försöka komma till dl sidan :p'

Föresten är detta ett vanligt rpg?

Vanligt RPG???
Vad fan är ett "vanligt" RPG?

Ja hoppas det går att lira CO-OP i 2an som det gick att göra i 1an....

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Medlem

Nån som fått ner det och prövat??
Är det roligt??
Känns ganska onödigt att ladda ner 1,4gb om det bara är skit...

Permalänk
Medlem

skulle tippa på att det är som 1:an, dvs en diablo-klon alá slash ´n hack

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Ingen som har hittat någon snabbare sida? Alla deras mirrors verkar ju vara fullt belastade, tankar bara i 50kb/s :S

Permalänk

Jag får 400k från UK iaf.

Permalänk
Medlem

Jag ligger på runt 700kB/s på uk

Permalänk
Medlem

Mirror?

Visa signatur

Moderhjärnan : Antec Threehundred | Gigabyte GA-EP45-UD3P |Intel E8500 3.16Ghz @ 4.4Ghz |Thermalright 120 Extreme med 120mm fläkt| 4Gb Corsair DDR2 1066 | Velociraptor 150Gb + WDC 500Gb | Powercolor ATI 4870x2 2Gb @ 800/950 Mhz | PSU: Corsair 650W | LG Flatron W2452T 24" | 3dMark06 : 20643 p |

Permalänk
Medlem

Multiplayer betan var ingen höjdare alls, är i stortsett precis som 1:an. Ännu ett hack n Slash.

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk

Håller med Gambit, det är näst intill en kopia av ettan, annan story bara, lite fräshare grafik. Inget nytt under himlen där tyvärr

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Medlem

testa ifrån www.boomtown.co.uk iofs måste man va medlem men ja tankar i ca 850 kb/s med mitt 8mbit. finns mkt annat kul på den sidan med

Visa signatur

E8400 3.0GHz, Asus Maximus Formula iX38 , 4gb ram. Asus x1950pro. Antec P180 . 950gb space.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
Vanligt RPG???
Vad fan är ett "vanligt" RPG?

Ja hoppas det går att lira CO-OP i 2an som det gick att göra i 1an....

Ett vanligt RPG är spel som Ultima eller Baldurs Gate, dett är alltså inte ett sådant utan detta är ett Action RPG där allt du gör i spelet handlar om att slå ihjäl saker, nästan allt iaf.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

Tankar i 600 och ändå tar demon ca: 40minuter att få ner...

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Medlem

är demot samma som online betan?

Permalänk
Medlem

Själv är jag faktiskt positivt överaskad av demot. Tycker det nya skill-systemet var bra. Sen tycker jag de har förbättrat sig på många fler punkter om man jämför mot ettan.
Dock har det fortfarande kvar sin linjäritet från ettan vad jag kan se.

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | RTX 4070S | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem

Finns det co-op ska det spelas. *hoppas*

Permalänk

finns att tanka på FZ nu går i ca 484 här borta

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk
Medlem

Nu har jag spelat klart demot. Ganska mycket längre än vad jag trodde det skulle vara. Ser fram mot hela spelet

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | RTX 4070S | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk

Fan vad sur jag blev efter att ha lirat demot på ettan och sen köpte det. Visade sig att jag fick lira om exakt samma sak som demot, vilket faktiskt var en ganska bra bit. För övrigt ett av de få spel jag har orkat spela igenom till slutet.

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Krullish
Nån som fått ner det och prövat??
Är det roligt??
Känns ganska onödigt att ladda ner 1,4gb om det bara är skit...

Beror väll på hur snabb lina man har, har telia 8 mbit tog 25 min

Uxbaal fan kostar ju å bli medlem där ju..

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Usch va dåligt spel tycker jag. Grafikmässigt är det ju konstigt med tanke på andra liknande spel på marknaden, sen så var ju spelet i sig inte kul alls.

Permalänk

Verkade vara mycket som ettan, vilket är posetivt. Kommer nog att skaffa det när det kommer om 2 veckor. Ville dock inte lira igenom hela demot av anledningen som jag skrev tidigare

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk

Någon mer än jag som får en total datorhängning varje gång jag försöker öppna den nedladdade zip-filen? Först hänger winrar sig utan att ens ha börjat dekomprimera filen, sedan hela datorn. Har provat med olika källor till zip-filen men det hjälper inte. Drivrutiner, programversioner etc är uppdaterade och systemet är virusfritt och rensat från spy-/adware.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Walrus Freud
Någon mer än jag som får en total datorhängning varje gång jag försöker öppna den nedladdade zip-filen? Först hänger winrar sig utan att ens ha börjat dekomprimera filen, sedan hela datorn. Har provat med olika källor till zip-filen men det hjälper inte. Drivrutiner, programversioner etc är uppdaterade och systemet är virusfritt och rensat från spy-/adware.

Prova att stänga av virusskyddet eller åtminstone kontrollen av arkiv i virusskyddet. Dessutom är väl demot ordentligt stort så det bör nog ta en stund att öppna den....

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tjodd
Prova att stänga av virusskyddet eller åtminstone kontrollen av arkiv i virusskyddet. Dessutom är väl demot ordentligt stort så det bör nog ta en stund att öppna den....

Det är taget, ska testa när jag kommer hem. Att det skulle ta ett tag var jag beredd på, men iom att Winrar hängde sig så var det ju kört=/ Tack för hjälpen!

Permalänk
Medlem

Gillar party baserat spel...

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000