Dungeon Siege 2 demo!

Permalänk
Medlem

Är det bara för mgi som spelet är helt sjukt fult?

Karaktärerna är helt ok. Men omgivningarna ser helt förjävliga ut. Object-detail är på högsta och någon "world-detail" hittar jag inte.. skumt o_O

Visa signatur

It takes blood & guts to be this cool but I'm still just a cliche.

Permalänk
Medlem

tyckte det var bra spel

Visa signatur

DFI Lanparty Ultra-D :: x2 4400+ :: x1800XT 512MB :: Corsair TWINX2048-3200C2 ::

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av s3pTiC
Är det bara för mgi som spelet är helt sjukt fult?

Karaktärerna är helt ok. Men omgivningarna ser helt förjävliga ut. Object-detail är på högsta och någon "world-detail" hittar jag inte.. skumt o_O

Tror inte dom högupplösta texturerna följde med i demot utan det är bara låg för att hålla nere storleken på demot som ändå var jävligt stort.

Får iallafall hoppas det för personligen vill ja minnas att ettan var snyggare än detta.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk

riktigt bra spel! knäcker det mesta nu för tiden... längtar till det kommer. Gillade demot. Älskade ettan.

Permalänk
Medlem

En sak som jag hittade var: Det finns ett monster som dyker väldigt sällan, men den droppar rare items varje gång man träffar den (tror inte att det är så lätt att träffa den). Efter en kort stund försvinner den...

Jag har just nu 34 Magic Find på en av npc:n, synd att man inte kan importa...
Min fråga är, hur går MF till egentligen? Är den som Diablo?

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem

Kan man hyra en fjärde gubbe i demot? Vill ju ha en Nature magic-snubbe också så man kan låsa upp de skatterna också
Någon som fått ihop ett helt set?

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | RTX 4070S | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alex Del Piero
riktigt bra spel! knäcker det mesta nu för tiden... längtar till det kommer. Gillade demot. Älskade ettan.

mm ettan var kungligt

Permalänk
Medlem

En som gjort en bra karta över demo-området.
http://www.forumplanet.com/planetdungeonsiege/topic.asp?fid=6...

Ser verkligen fram emot detta spel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Schluug
Kan man hyra en fjärde gubbe i demot? Vill ju ha en Nature magic-snubbe också så man kan låsa upp de skatterna också
Någon som fått ihop ett helt set?

Inte än, men jag försöker. Jag har 2 set som är 2/4 med bra bonus, och en warrior set 2/8 som har ok bonus just nu.
Jag hoppas på att hitta fler mha 49% MF

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Avstängd

Detta är nästan samma om MP betan som släpptes för några månadersen, enda skillnaden var den lilla banan innan alv fängelset. Extremt litet demo för 1,5gig download.

Permalänk
Medlem

grafiken såg inte direkt märkvärdig ut tycker jag

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk

den blir snyggare när hela spelet är släppt. Det är jag säker på. Har sett den snygga grafiken på trailers och sånt där

Permalänk
Medlem

Blev en aning besviken. Tyckte 1an va mycket roligare än detta så det blir nog inget köp för mig. :/

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

grymt bra demo imo, kan inte vänta tills jag får tag i hela..

Permalänk
Medlem

Bah, webhallen har ändrat releasedatum till 30/9.

Är det så att Europa får det mycket senare än det släpps i USA? (release 16/8 i USA)

http://www.microsoft.com/games/dungeonsiege2/

Permalänk

Dungeon Siege 2 finns redan ute... Om man vet vart man ska leta
Snackar givetvis om att köpa det... Hur kan ni tro något annat?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av speedFr3ak
Dungeon Siege 2 finns redan ute... Om man vet vart man ska leta
Snackar givetvis om att köpa det... Hur kan ni tro något annat?

Vilket jävla uselt inlägg...kan du berätta var man ska leta? Du är så ball som vet att de finns warez?

Permalänk
Medlem

Vilket lovande demo, kommer garanterat köpa spelet.

Ett minus var endast till kameran, man kan inte titta upp! Vart frustrerande flera gånger. Men med mod kanske man kan ändra på det...

Och plz, skippa warez snacket...

Visa signatur

Permalänk

kommer det vekligen bli snyggare när hela släpps eller var det bara ett litet skämt?

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av beerbaron
kommer det vekligen bli snyggare när hela släpps eller var det bara ett litet skämt?

Har du inte sett ingame SS än?

http://ds.heavengames.com/gallery/ds2/lancers_px

klicka på bilden för att göra den större

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kommer spelet ut 30/9 i hela Europa, eller kan man beställa det från UK tidigare?

Är så sugen att spela=)

Permalänk
Medlem

Webhallen har ändrat och jag kollade på Amazon.co.uk och de har samma, så det nya datumet för Europa verkar korrekt.

Nu är det 2/9 som gäller. Dvs på fredag om 2 och 1/2 vecka.