Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shaguar
Jag svär att det är Bad Boys... 1an...

skratta som en tok när jag såg va de stod! =D (inte ens säker på att de står de)

haha "Jag vill slicka dem" eller vad står det?:D

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | Powercolor Radeon RX 5700XT 8GB Red Dragon | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold

Permalänk
Medlem

Får jag fråga en sak? Om man har 2 skärmar, jag vet hur man kopplar in och ställer in så båda skärmarna funkar, men hur gör jag om jag ska spela spel, jag fick inte till det förra gången..och om man drar musen utanför ena skärmen med spelet på?

Visa signatur

[Processor: AMD Athlon64 3700+ San Diego | Grafik: GW 7800GT | RAM: 2st 512 PC3200 | Moderkort: Abit AX8 V2.0 | Chassi: Antec PlusView II]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dANNE_WE
Får jag fråga en sak? Om man har 2 skärmar, jag vet hur man kopplar in och ställer in så båda skärmarna funkar, men hur gör jag om jag ska spela spel, jag fick inte till det förra gången..och om man drar musen utanför ena skärmen med spelet på?

Tips: Ultramon (Mycket bra program)

När man ska spela så trycker man bara, Disable Secondary Monitor så är de fixat.
Annars blir det lätt att man klickar utanför skärmen man spelar på så att den minimerar spelet vilket är riktigt jobbigt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xerbee
Tips: Ultramon (Mycket bra program)

När man ska spela så trycker man bara, Disable Secondary Monitor så är de fixat.
Annars blir det lätt att man klickar utanför skärmen man spelar på så att den minimerar spelet vilket är riktigt jobbigt.

Så man kan inte ha på den andra skärmen när man spelar ?

Visa signatur

[Processor: AMD Athlon64 3700+ San Diego | Grafik: GW 7800GT | RAM: 2st 512 PC3200 | Moderkort: Abit AX8 V2.0 | Chassi: Antec PlusView II]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shaguar
Jag svär att det är Bad Boys... 1an...

Har inte sett den där Bad Boys, men det verkar inte vara vilken actionfilm som helst!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dANNE_WE
Så man kan inte ha på den andra skärmen när man spelar ?

Klart man kan, men jag personligen gillar det inte.
Okej om det är ett spel där du styr med musen fast det inte använder windows muspekare. Då kan man ju inte klicka utanför den skärmen man spelar på. Men om du spelar ett spel som använder sig av windows muspekare så kan du råka klicka på skärmen bredvid och då minimeras spelet och visar desktop (på den andra skärmen)

Du kan alltså inte ha på winamp på ena och spela något på andra och sedan försöka byta låt genom att klicka för då minimerar den spelet vilket jag själv tycker är jäkligt störande.

Permalänk
Medlem

Hur gör jag om jag vill ha startmenyn förlängd till den andra skärmen..?

Visa signatur

[Processor: AMD Athlon64 3700+ San Diego | Grafik: GW 7800GT | RAM: 2st 512 PC3200 | Moderkort: Abit AX8 V2.0 | Chassi: Antec PlusView II]

Permalänk
Medlem

Du använder programmet UltraMon....

Visa signatur

[[ CPU: P4 3 ghz @ 3,4 ghz, socket 478 ]] [[ Mobo: ASUS P4C800-E Deluxe ]] [[ 3*512 mb, pc3200 ]] [[ 2 * 120 gb S-ata, 1 * 200 gb IDE ]] [[ Asus 9600SE ]] [[ Logitech Z-5500 ]]

Permalänk
Medlem

aa tack, fick till det nu

Visa signatur

[Processor: AMD Athlon64 3700+ San Diego | Grafik: GW 7800GT | RAM: 2st 512 PC3200 | Moderkort: Abit AX8 V2.0 | Chassi: Antec PlusView II]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twiggz
http://img20.exs.cx/img20/4329/IMG_661.jpg

min lilla hörna
(observera bilvärmaren jag använder som ghettokylning när jag lirar DOOMIII )

http://img66.exs.cx/img66/589/IMG_0661.jpg

bättre bild på heela min hörna

http://img66.exs.cx/img66/268/IMG_0662.jpg

teh ultimat stol

haha! vi har nästan identisk look på våra "hörnor"

Permalänk
Medlem

Badelvis har du lagt upp din hörna?..Så får vi jämföra.

Visa signatur

[Processor: AMD Athlon64 3700+ San Diego | Grafik: GW 7800GT | RAM: 2st 512 PC3200 | Moderkort: Abit AX8 V2.0 | Chassi: Antec PlusView II]

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ca[[pp
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/twinxa19i.JPG

Inget nytt eller märkvärdigt men bra mycket mer städat än hur vissa har det, hur står ni ut?

Har du något på väggarna över huvud taget?

Funderar förresten på att köpa Xerox jag också, verkar ju vara helmysig(a)

Visa signatur

[C2D E6850][OCZ Reaper 4gb 800MHz][GA-P35-DS4 rev 2.0][GW 8800GT 512][150gb Raptor + 1,2tb][HX 620W][Samsung 970p]
GWAR!!
http://www.stargateworlds.com/

Permalänk
Medlem

Nope inget på väggen, sterilt och skönt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ca[[pp
Nope inget på väggen, sterilt och skönt

Håller med om att det ska vara så, din "rigg" var snygg.

Visa signatur

Amd 64 3200+ Win. -\- DFI LanParty -\- Sapphire X800XL -\- 512 pc-3200 -\- WD 200 gb S-ATA -\- Moddat LANboy -\- Tagan EasyConnect 480W -\- 19" CRT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cswl
Håller med om att det ska vara så, din "rigg" var snygg.

Men hur ser lådan ut? begär vidvinkel

Visa signatur

[C2D E6850][OCZ Reaper 4gb 800MHz][GA-P35-DS4 rev 2.0][GW 8800GT 512][150gb Raptor + 1,2tb][HX 620W][Samsung 970p]
GWAR!!
http://www.stargateworlds.com/

Permalänk
Medlem

viket program ska man använda för att kunna förlänga start menyn till båda skärmarna???

Visa signatur

There's no Irl only Afk!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Invert
viket program ska man använda för att kunna förlänga start menyn till båda skärmarna???

ultramon andvänder jag *host* vet dock inte om de är "free wear" eller om man måste ha nån lisens, har alldrig kommit till att dom där 30 dagarna har tagit slut förens jag har formaterat om datorn

Visa signatur

skriva kan jag läsa kan jag, men bra de får du bedöma själv. står bara upp till en sak och de är att jag är LAT.
Gigabyte P35 DS4 || Intel E6750 || Corsair XMS2 Xtreme 4096MB || Xfx 9800Gt || 4250Gb Hdd 2x2Tb 1x250Gb || Corsair VX550w

Permalänk
Medlem

de e en freeware *host* som jag har laddat ner

Visa signatur

There's no Irl only Afk!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
jag har bara en, förstår inte vitsen med fler.. varför inte skaffa en stor direkt stället

Håller med totalt bättre en 32 tum än två 19 tum

Visa signatur

Modifikationer blir alltid dyrare än man tänkt sig.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Belmor
Håller med totalt bättre en 32 tum än två 19 tum

kanske kan köpa 2x32"

Nej men en 19" brukar oftast ha finare upplösning. Sen är det underbart att ha dubbelt med arbetsutrymme, oavsett hur stor skärm man har

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk

min dator riggar inte vad jag vet. Jag vet inte ens vad det betyder att "rigga" men det låtar som diggar...

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat utrycks, SANT! Ingenting är subjektivt, och du kan göra antaganden baserade på mina åsikter utan att överväga mer än bara just min åsikt.
wazzabi: Varför detta prat om AMD, har de något med grafikkort att göra som jag inte förstår?

Permalänk
Medlem

Man kan riggar upp utrustning på scener inför spelningar.

Permalänk
Medlem

lol på folk som ser ner på andra för att de inte är lika duktiga som en själv.

Permalänk
Medlem

TFT nästa vecka, mycket trevligt

Permalänk
Medlem

Ok, här kommer min hörna:)

från vänster:

Från höger:

Tv:n och Ps2:an bekvämt breve:

Också burken:):

Ja, jag vet, den skärmen måste bytas ut:)

Edit: första gången jag använder imageshack, blidde lite konstigt, åtgärdat nu:)

Visa signatur

ASUS A8N-E| AMD Athlon 64 3200+@2380Mhz 100% Prime stabilt (Zalman 7700-CU)| sapphire X800 256Mb @447.43Mhz/428.14Mhz(856.28Mhz DDR)(Zalman VF700-cu LED)| 1024Mb Corsair XMS3200C2| OCZ modstream 520W| 23576poäng i 3DMark 01 1337 i 06 :)
"Non violence has never solved anything!" - Homer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tigershark
Offtopic: Lol på folk som gör sina hemsidor i Dreamweaver...

Crapholea på det...

Skriv koden sj ffs...

Ontopic: Väntar fortfarande på att inet skall leverera min nya rigg..gahh...

haha. Jefla script nörd du e Du kommer inte fortsätta vara PAs älskling om du har såna radikala tankar bahahahaha

[Ontopic]
Har möblerat om här hos mig så nya bilder kommer väl.

Visa signatur

Inga upphetsande burkar.
Kameragear: D700 + 24-70 + 70-200 VR1 + 50/1.8 + SB-800

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xerial
lol på folk som ser ner på andra för att de inte är lika duktiga som en själv.

Det handlar om att vilja lära sig från grunden...

Visa signatur

AMD 64 4200+ X2, GeForce 7800 GTX, 2*512 mb Samsung, i ett Coolermaster Centurion 5B Svart/Silver
Styleshit.com - Webmaster
Theberndt.nu - Webmaster

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shaguar
http://img284.imageshack.us/img284/4342/minrigg4np.jpg

Rent o snyggt... lr inte

Kan ja få din sub?

Visa signatur

| Compucase 6k34bs | Asrock 939S56-M | AMD 64 3000+ @ 2,36Ghz | 1024Mb Ram | Gforce 7600GS | Atrix AT-520W (7v mod) | LG 48/16 Dvd-rom | Segate Barracuda 7200.9 80Gb | Arctic Cooling Silencer 64 Ultra (7v mod) | Zalman 92mm (7v mod) | Zalman Nb47-j + Vantec heatsink | Väldigt tyst

Permalänk
Medlem

Bättre bild