skumt fel när jag instalerar windows xp :(

Permalänk
Avstängd

skumt fel när jag instalerar windows xp :(

lås tråden tack !

Visa signatur

[Amd Athlon64 3200+ 939] [Msi k8n neo2-fx] [Corsair Value 1024DDR(400mhz)] [ Msi 6800GT 256mb 442/1167 ]
[Thermaltake Purepower Butterfly 480W] [Cooler Master Stacker] [Creative Inspire 5.1]

Permalänk
Medlem

tråkigt att höra när du köpt så många Windows XP, måste gått på flera tusen.

men du är här för att få tips om vilken Linux-dist du ska byta till givetvis?

vi brukar glatt förespråka Ubuntu till att börja med här inne:

http://www.ubuntu.com/download varsågod.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

OK, så därför vill du ha hjälp med att installera ett fritt, Unix-likt operativsystem? FreeBSD is the way to go, mon!

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Medlem

Eftersom killen/tjejen inte verkar ha brist på pengar utan snarare för mycket, så skulle jag ju inte råda denne till att installera ett gratis/fritt OS utan istället ge rådet.
Sälj din PC och köp dig en MAC.
Alternativt kontakta återförsäljaren angående de korrupta Windows-skivorna.

Visa signatur

| Zepto Znote 4200 | Centrino 1.6 GHz | 512 MB | ATI 9700 | Ubuntu | WinXP Pro | ICQ# 54811730
"Förmågan att idag tänka annorlunda än igår skiljer den vise från den envise." --John Steinbeck
"Self improvement is mastrubation" --T.D.

Permalänk
Medlem

Eller alternativt fatta när du blivit snuvad på wärchen. Köp det om du ska komma hit och fråga. Och om du har köpt det och kommer hit och fråga, varför väljer du då "Unix" när du kan välja på "Windows"?

Permalänk
Avstängd

suck.......kan ni hjälpa mig istället för att jävlas ?
jag vill inte ha något annat gratis operativsystem, ingen som vet vad som är fel som är någorlunda seriös ?
då jag har en äkta cd key som följde med min förra hem-pc, så tycker jag inte att det gör nått att jag *****...så tyvär:rolleyes:
å lyssna, det är inget _FEL_ på min CD den funkar i andras datorer

Visa signatur

[Amd Athlon64 3200+ 939] [Msi k8n neo2-fx] [Corsair Value 1024DDR(400mhz)] [ Msi 6800GT 256mb 442/1167 ]
[Thermaltake Purepower Butterfly 480W] [Cooler Master Stacker] [Creative Inspire 5.1]

Permalänk

Den Windows-licens som följde med din gamla dator var förmodligen en OEM-licens. Detta innebär att du inte får installera det på en annan dator.
Wärsch alltså. Om nu inte så är fallet kan du ju ringa Microsoft och få support. Det här är dock fel forumsdel för Windowsfrågor.

Visa signatur

This sonet is devoted to that alleycat of the year after.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||