Vart ska jag lägga mp3filer för att min w800 ska hitta dom?

Permalänk
Medlem

Vart ska jag lägga mp3filer för att min w800 ska hitta dom?

Som sagt. Vill ha mp3-ringsignal men jag vet inte vart jag ska lägga filerna på minneskortet.
Någon som kan hjälpa?

EDIT: fixade det! gick genom pcsuit och la det på telefonminnet istället!

Permalänk

Lägg dom i vilken mapp som helst (typ "Ljud"), sen letar du upp filen i telefonen och tar "använd som -> ringsignal".

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Medlem

jo så låmgt har jag kommit. men jag vill inte ha låten med i walkmanspelaren. om ni förstår vad kag menar kan man skilja ringsignaler och musik åt?

Permalänk
Medlem

jag har haft samma problem så jag fick ladda ned ett program från nätet först så jag kunde göra mina wma till mp3 sen andvände jag bara programmet man fick med mobilen typ sony ericsson file syncaren eller något sånt

Visa signatur

ja jag kan stava

Permalänk
Medlem

dom kommer fortafarande upp i walmandelen. lite småjobbigt faktiskt.. ingen som vet hur jag får dom att inte finnas med?

Permalänk

Men du kan ju skapa en spelista i walkmanspelaren så kan du lägga till musik du vill ha

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Avstängd

jag la bara in dom genom "den här datorn" osv och dom kommer inte upp i walkmandelen.

Visa signatur

óynk

Permalänk
Medlem

jo men vart la du dom då?

Permalänk
Medlem

gör en playlist

Visa signatur

R7 7800X3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Medlem

Nu vet jag inte hur walkmanfunktionen riktigt fungerar på era telefoner men om den inte söker igenom hela telefonen efter alla ljudfiler så kan du väl bara skapa en mapp någonstans och lägga dom i?

Permalänk
Medlem

jag har lagt dom i mappen ringtones. och av någon anledning så tar walkmandelen med dom i spellistorna.. inte så roligt för dom är rätt högljudda och då är det inte behagligt för mina stackars öron

Permalänk
Medlem

Gör en playlist med alla låtar du vill lyssna med mp3-spelaren.

Permalänk
Medlem

ah, fixade det. gick genom pcsuit och la det på telefonminnet istället!