World of Warcraft - tråd #2

Permalänk
Medlem

De var 21-30, 31-40, 41-50, 51-60 Förut men för någon patch sen gjorde de om så att lvl 60s får vara ensama, så de ändrade alla olika levlarna till, 20-29, 30-39, 40-49, 50-59 och 60

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fidde_Aberg

En till på ragnaros ser jag

nä,burning legion men ni kommer inte att tro mig..han är medlem i guild "Nerfed" som Niffer är guildmaster

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej

Så kan det gå ^^

Hur menar du att du testar olika spells? Har du något addon som räknar åt dig eller?
Aha, jo men jag kör också så att jag har massa saker bindade, men såg ändå onödigt krångligt att ha så mycket utspritt, du sa ju bara overpower och MS. Shout, bloodrage, execute, sunder armor, och massa annat gissar jag också att du har bindat eller?
Jaja, viktigaste är att du kör som du tycker är skönt, såg ju inte mindre jobbigt ut för det

alltså jag testar olika spells på pvp och se hur de fungerar,då jag ska binda de som jag ska kommer att använda mycket

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
De var 21-30, 31-40, 41-50, 51-60 Förut men för någon patch sen gjorde de om så att lvl 60s får vara ensama, så de ändrade alla olika levlarna till, 20-29, 30-39, 40-49, 50-59 och 60

japp så måste det vara, hade inte join as a group och jag va inte med i en grupp. men det verkar som 50-60 i AV och 50-59 för dom andra

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
De var 21-30, 31-40, 41-50, 51-60 Förut men för någon patch sen gjorde de om så att lvl 60s får vara ensama, så de ändrade alla olika levlarna till, 20-29, 30-39, 40-49, 50-59 och 60

Mm och lvl battlegrounds (AB och WSG) 10-19 las till i förra patchen.

Förbannad: Borde inte man veta vilka abilites man använder mycket när man är lvl 60?

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

Det är 50-60 i AV sen patchen.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
japp så måste det vara, hade inte join as a group och jag va inte med i en grupp. men det verkar som 50-60 i AV och 50-59 för dom andra

ok ,men man kunde inte få questen på lvl 50 då, bara 51

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
Det är 50-60 i AV sen patchen.

förstör hela AV imo.

Alla lowbies ska börja questa mitt i så vi förlorar matchen....
"hey guys can we liek killz teh korrka blodorager!?!?!!? i giet lajk über spir!"

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
förstör hela AV imo.

Alla lowbies ska börja questa mitt i så vi förlorar matchen....
"hey guys can we liek killz teh korrka blodorager!?!?!!? i giet lajk über spir!"

den questen finns dock inte längre

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
förstör hela AV imo.

Alla lowbies ska börja questa mitt i så vi förlorar matchen....
"hey guys can we liek killz teh korrka blodorager!?!?!!? i giet lajk über spir!"

så det förstör mer för att 50 kan komma in än när 51 kunde komma in?

Knappt så att alla lvl 55-57 gör någon skillnad heller...

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

En lvl60 har oftast mycket bättre utrustning än en lvl57a.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk

är det bara argent down som inte fungerar eller är hella wow nere?

Permalänk
Medlem

Någon vänlig själ som har lust att kolla om det går att logga in på "Account Management"-sidan?

Har nämligen tänkt aktivera mitt konto igen, men det står bara att ett fel har inträffat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Z0pa
Någon vänlig själ som har lust att kolla om det går att logga in på "Account Management"-sidan?

Har nämligen tänkt aktivera mitt konto igen, men det står bara att ett fel har inträffat.

Funkar inte för mig heller, suttit och försökt till och från sedan 16.00 :/ Aja, får la fixa det imorgon annars...

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lanbonden
är det bara argent down som inte fungerar eller är hella wow nere?

Stormscale fungerar, även om det laggar endel.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Z0pa
Någon vänlig själ som har lust att kolla om det går att logga in på "Account Management"-sidan?

Har nämligen tänkt aktivera mitt konto igen, men det står bara att ett fel har inträffat.

Account Management-sidan vill inte fungera för mig heller.

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

Ok, tack för hjälpen.

Fick tillbaka suget efter ett litet uppehåll. När man väl tänker lira så funkar skiten inte, den sidan har nog klyddat sen starten av betan.

Permalänk
Medlem

Den har fungerat varje gång jag har velat göra något, iofs har jag passat på att gå in på morgonen och grejer när inte så mycket folk är inne... Brukar fungera.

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
så det förstör mer för att 50 kan komma in än när 51 kunde komma in?

Knappt så att alla lvl 55-57 gör någon skillnad heller...

Menade folk under 60 överhuvudtaget.
Som inte kan tillföra matchen något när andra faktionen spöar skiten ur dem...

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
Menade folk under 60 överhuvudtaget.
Som inte kan tillföra matchen något när andra faktionen spöar skiten ur dem...

So? Dom har all rätt att vara där, och flesta spelar ändå bara för reputation så... Och inte så att du kan göra något åt det ^^ "Förstör hela AV" är väl ändå lite överdrivet...

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

För MC är de bara "Attunement to the Core" man ska göra?

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Mm och lvl battlegrounds (AB och WSG) 10-19 las till i förra patchen.

Förbannad: Borde inte man veta vilka abilites man använder mycket när man är lvl 60?

jo,men jag ville bara prova alla spells för jag har inte pvpa lvl 1-53 lvl för warrior är mitt alt.
sen när jag var lvl 53 då jag har pvpat hårt så jag fick ice barbed spear och blev honored på AV

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av förbannad
jo,men jag ville bara prova alla spells för jag har inte pvpa lvl 1-53 lvl för warrior är mitt alt.
sen när jag var lvl 53 då jag har pvpat hårt så jag fick ice barbed spear och blev honored på AV

Jo men man pvpar väl lite i olika områden även om man inte kör BG? Gjorde jag iaf... Och man kan väl tänka lite vad som är bra ^^

Jag är bara revered med stormpike, fett segt :{ Jag började pvpa först på 60.

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

Fyfan så trist det är att lira mage när man ser sånt här på en hela tiden. AV DRUIDER!

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem

Spelade med Khan under EU betan :).

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
För MC är de bara "Attunement to the Core" man ska göra?

Om inte vilken är MC pre-questen (alliance)

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Om inte vilken är MC pre-questen (alliance)

Ja det är MC pre-quest för Alliance.

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

Tack, varför kan inte Onyxia pre-quest vara lika enkel/kort

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej

Jo men man pvpar väl lite i olika områden även om man inte kör BG? Gjorde jag iaf... Och man kan väl tänka lite vad som är bra ^^

Jag är bara revered med stormpike, fett segt :{ Jag började pvpa först på 60.

jo jag vet redan vad som är bra men jag ville bara testa alla spells

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qw3
Fyfan så trist det är att lira mage när man ser sånt här på en hela tiden. AV DRUIDER!

http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/WoWScrnShot_101905...

ja och nu rolla druids på rogue saker i highlvl instance :/ men tur att jag har redan alla blue rogue saker så bara epic set kvar som druids kan inte rolla

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av förbannad
ja och nu rolla druids på rogue saker i highlvl instance :/ men tur att jag har redan alla blue rogue saker så bara epic set kvar som druids kan inte rolla

Emberfury Talisman droppade förut när jag var i UBRS... Första gången på warriorn jag sett den droppa, tänker "yes hoppas jag vinner!"... Jag trycker need, ser att dom flesta passar, så skriver en druid i raidchannel "hm... think I use my bop" (ja så skrev han) och trycker need, och vinner såklart Bara jag och han som needade. Jag menar, visst får druider rolla på såna saker, men jag skulle använt den hela tiden, han hade typ 31 i resto och lite i feral sa han, han kommer ju bara använda den när han pvpar.... Aja... Kan tillägga att han inte hade något mer feral gear sen tidigare... Han påstod också att den var bättre för druids, för att den har + i spirit.

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av förbannad
sa ju att man kan demoralizing shout då rogue förlora stealth om man är nära

herregud hur kunde idioter levla gubbe till 60lvl?eller han har köpt gubbe i eBay??

http://img439.imageshack.us/img439/2223/n00b5oh.th.jpg

han stod där och sköt båge,och publiken kom och dödade honom sen kom dom till oss så raiden var över

Muahahahahahahaha! Jag har gjort sådär också Det är faktiskt rätt idiotiskt att man kan aggroa åskådarna. Det är ju inte meningen att man ska slåss mot dem, så då borde man inte heller kunna attackera dem. Det är samma som i Scholomance när man är i rummet med drakarna ovaför Rattlegore. Det går att tab-markera genom golvet, det är inte så jättebra va? Inte direkt särskilt logiskt att man helt plötsligt kan skjuta i vinklar som man normalt inte kan skjuta i. Vad jag vill ha sagt är: Klart det är klantigt, och det är inte kul att wipa på såna ställen, men vafan, shit happens, get over it...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Vad jag vill ha sagt är: Klart det är klantigt, och det är inte kul att wipa på såna ställen, men vafan, shit happens, get over it...

Jo men det är ju inte direkt så svårt att inte göra så, när en person får 14 (eller hur många man nu har med sig, är ju olika) andra döda är det väl inte så kul. Speciellt inte när man bara kunde läst i raidchatten och undvikit det

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |