Permalänk
Medlem

Ny mobil till farsan, Nokia 3510i. Vart? :/

Ja nu är det så att farsans gammla tegelsten gått sönder och nu ska han köpa en ny. Han har nu kommit fram till att det är en 3510i han vill ha iochmed att han haft en i jobbet (innan dom fick hajfenor )
Nu till problemet; den finns ju sjutton inte att köpa (?)
Har kikat på google.se men jag hittar inte något. Är kanske jag som är dålig på att söka. Är det någon som vet vart man kan köpa Nokia 3510i nuförtiden? Om man kan köpa dom nu.
Den får ej vara bunden till någon operatör btw.

Tackar på förhand

Visa signatur

|| Amd Sempron 2400+ @ 2.0ghz || Asus A7V600-X || 2*512mb Twinmos (1gb) || nVidia Gainward 6600GT "GS" || 200gb Maxtor || Win XP pro sp1 ||
|| Ultra-X Flat || MX510@Steelpad 4D || Koss SB-45 ||

Permalänk
Medlem

Hälsa honom att han får gå och bläddra i Gulan. När han kommit fram till att det känns överdrivet jobbigt köper han nånting i stil med följande:

Nokia 5140i
Nokia 2600
SonyEricsson K300i
Siemens M65
Nokia 6030

Nokia tillverkar inte ens 3510i längre. I alla fall inte för den svensk marknaden.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem

Jaja, var väl det jag tänkte eftersom jag inte hittade på google. Ska säga till honom att köpa 5140i. Den verkar bra. Tack för det snabba svaret.

Visa signatur

|| Amd Sempron 2400+ @ 2.0ghz || Asus A7V600-X || 2*512mb Twinmos (1gb) || nVidia Gainward 6600GT "GS" || 200gb Maxtor || Win XP pro sp1 ||
|| Ultra-X Flat || MX510@Steelpad 4D || Koss SB-45 ||

Permalänk

Annars finns ju www.mobilvasa.se

Där har dom många gamla mobiltelefoner också

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Medlem

gå in till valfri siba,onoff, elgiganten, thephone house mm och frgåa efter den garanterat att någon av de har kvar den. Morsan köpte den för inte så länge sen för 500:- pix väldigt bra telfon hållbar är den också, säkert tappat min ett hundratals gånger sen jag fick min f ör 2-3 år sen.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.