Permalänk
Medlem

Surfa med qtek

Tjenixen. Jag tänkte införskaffa mig en qtek 9100 i slutet av denna månaden, men har en fråga ang. internet explorer och surf funktionen som jag bara vill kontrollera/bekräfta.
Det är väl så att det går att surfa helt vanliga hml sidor och liknande? Som SweC forum och liknande? Läste något om det någon stans och blev lite osäker, skulle verkligen upskatta svar från någon som testa. have a nice day!

Visa signatur

Phear the beavers!
<>(,,°°> <>(,,°°> <>(,,°°>

Permalänk
Permalänk
Medlem

gött En vän till mig sa att det tog lite tid för telefonen att göra dom läsbara. Är det något ni känner till?

Visa signatur

Phear the beavers!
<>(,,°°> <>(,,°°> <>(,,°°>

Permalänk

inte fått min så vet inte en ;D men lite segare lär det ju gå en på en stationär dator eller en bra handdator.

Permalänk

Nej det tar inte så lång tid, och att det tar lite tid beror inte på telefonen, det beror på gprs, det är inte lika snabbt som bredband. Alltså inte lika snabbt som vi är vana vid.

Visa signatur

Citera!

Permalänk

tog iofs förgivet att han mena att surfa via Wlan ;D

Permalänk

Han får samma svar om det är så han menar också, nej jag tvivlar på att det tar märkbart längre tid.

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem

Fungerar väl typ som 56k modem. Fungerar inte comviq kontant (iaf det gjorde det inte på den tiden jag hadde min 7070)

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

jo, det är ju wlan jag snackar om. gprs kanske nån gång ibland, men i huvudsak wlan.
är det föresten någon här som har nån erfarenhet om qtek mobiler i allmänhet? en polare sa att dom gick sönder ganska snabbt, och att det var många som paja.

Visa signatur

Phear the beavers!
<>(,,°°> <>(,,°°> <>(,,°°>

Permalänk
Medlem

har haft en S100 och den gick då inte sönder. Den kändees väldigt robust om man jämför med Nokia, SE och liknande....
fast den var ju gjorde i alu också, vet ej vad 9100 är tillverkad i

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Podi
jo, det är ju wlan jag snackar om. gprs kanske nån gång ibland, men i huvudsak wlan.
är det föresten någon här som har nån erfarenhet om qtek mobiler i allmänhet? en polare sa att dom gick sönder ganska snabbt, och att det var många som paja.

Haft en 8100 i ca 2 mån och den är hel och fin hittils

Permalänk

haft min qtek 9100 i snart en vecka å e tok nöjd med den