Ingen cd-key till WOW

Permalänk
Medlem

Ingen cd-key till WOW

Tjenare.
Idag så firade jag jul med släkten och så hade jag önskat mig WOW i julklapp och när jag öppnade spelet så hittade jag ingen CD-key.. Vad skall jag göra ?

MVH djmongo

Permalänk
Medlem

Den sitter bakom nån av cd-skivorna.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Albinsson du är min gud nu.. TACK SÅ MYCKET!!!

Permalänk
Medlem

Haha humor

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Haha, fick också panik först gången xD

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Vet inte hur många gånger jag sett den där frågan

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Medlem

samma här
blev orolig men jag installerade spelet innan jag brydde mig om problemet.. o de löste sig juh

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Hade samma problem att hitta keyn till SOF2 för några år sedan har jag för mig Lite lurigt ställe

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DjMongO
Albinsson du är min gud nu.. TACK SÅ MYCKET!!!

Nu blir familjen också glad, nu ser dom inte dig förräns till jul nästa år

Permalänk
Medlem

Ingen bra ide att spela wow, har hört att det är så beroendeframkallande att jag inte ens vågat testa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kvaxdack
Ingen bra ide att spela wow, har hört att det är så beroendeframkallande att jag inte ens vågat testa.

Natagligen det eller så spyr du på hur dåligt det är.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Natagligen det eller så spyr du på hur dåligt det är.

Lika beroendeframkallande som heroin, livsfarligt.
Ditt IRL liv kommer falla i bitar ...

Permalänk
Medlem

Jag är überdüberspelpcälskarfanboy, men jag fastnade inte i spelet, inte ens efter 2 månader.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk

kan inte sluta^^. va ska man göra om man inte lirar wow

Visa signatur

wdadadadwa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kvaxdack
Ingen bra ide att spela wow, har hört att det är så beroendeframkallande att jag inte ens vågat testa.

Tjaa kan man inte kontrollera sig så kan man nog bli rätt psykiskt beroende av WoW. Men det kan ju "svaga" (psykiskt) människor bli av allting så... Jag har lirat WoW i något halvår, är inte direkt beroende. Grymt kul tycker jag det är dock, spelet

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janols
Lika beroendeframkallande som heroin, livsfarligt.

Nej. Då heroin även kan leda till fysiskt beroende så är det inte på långa vägar att jämföra med ett spel som WoW. Och som sagt, alla blir inte beroende.

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

Har sett ett exempel på hur spelet har tagit hand om en persons sociala liv...
T om. gått ut över skolan, då han börjat skolka bara för att spela wow.
Har funderat på att pumpa hans dator full med virus och spyware så han får lite semester från wowandet.
Men han är nog ett extremfall. Eller ni känner igen er?

Visa signatur

De som inte fick nog med uppmärksamhet som barn, kallas nu ordpoliser.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Husmusen
Har sett ett exempel på hur spelet har tagit hand om en persons sociala liv...
T om. gått ut över skolan, då han börjat skolka bara för att spela wow.
Har funderat på att pumpa hans dator full med virus och spyware så han får lite semester från wowandet.
Men han är nog ett extremfall. Eller ni känner igen er?

'

Har väll kanske blivit några dagar hemma från skolan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kvaxdack
Ingen bra ide att spela wow, har hört att det är så beroendeframkallande att jag inte ens vågat testa.

Samma här! Men ska nog ta och köpa det imorgon.. Men om jag märke att det är för farligt sliter jag ut hårddisken och ger till pappa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej

Nej. Då heroin även kan leda till fysiskt beroende så är det inte på långa vägar att jämföra med ett spel som WoW. Och som sagt, alla blir inte beroende.

Jag är fysiskt beroende av WoW, faller ihop och skakar om jag inte får lira.

EDIT: Typ iaf.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janols
Jag är fysiskt beroende av WoW, faller ihop och skakar om jag inte får lira.

EDIT: Typ iaf.

Eh, okej. Bara för att man skakar betyder det inte att man är fysiskt beroende, kan ju ha med psyket att göra också. Men trist för dig att du inte har så starkt psyke, då passar väl inte Mmorpg dig...

(Ja, jag var jätteseriös där )

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk

OnT: lol

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Hedersmedlem

Eftersom trådens redan har fyllt sitt syfte låser jag den.
Och för allt rosa och fluffigt i vår värld - MÅSTE ni förvandla ALLA WoW-trådar till en pajkastarfest om att WoW suger/är bäst?

*tråd låst*

Visa signatur

Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
(Är det där en pergamentrulle i din toga, eller är du bara glad att se mig?)