Permalänk
Medlem

Kanske nån rss-feed av nåt slag vore bra med

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toube
hejsan.

Jag tror du hört fel angående Threshold för jag har nyligt sett nya asvnitt av det.

Såg senaste förra veckan..

Det är tyvärr du som har fel. Threshold sänds på fyran i Sverige, hemsidan är dock till för att lista Amerikanska serier och när de sänds där. Tydligen producerades bara 9 avsnitt av dendära serien.

Visa signatur

MVH Adam
Kulturstrategisk aggregator

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kernel
Det är tyvärr du som har fel. Threshold sänds på fyran i Sverige, hemsidan är dock till för att lista Amerikanska serier och när de sänds där. Tydligen producerades bara 9 avsnitt av dendära serien.

FEEL, alla avsnitt för säsongen är producerade.
Men den amerikanska tvkanalen fick nog och ville inte visa fler. Man får nu se dom från skyOne. tv4+ kommer även att sända alla.

Permalänk
Medlem

Snygg sida! kommer helt klart andvända den.
that '70s show finns ej med i listan

Visa signatur

System 1 || Asus Rampage Extreme II | i7 920 @3,8GHz | 6GB DHX+ | 300GB Velociraptor | EVGA GTX275 1,7GB |
System 2 || Asus A8N-SLI Premium | Amd Opteron 170 | Sapphire X1800xt 512 ViVO | 2GB OCZ PC4000 Platinum EB |

Permalänk
Medlem

Nu har en massa avsnitt försvunnit som var där tidigare.

Visa signatur

:€

Permalänk
Medlem

Hallå igen. Jag har vart lite frånvarande på sistonne, för mkt att göra från alla håll.

Hur som helst har jag piffat upp utseendet på sidan en aning, samt strukturerat lite under inställningarna. Inga större skillnader, än.

På att-göra-listan finns just nu:
• En alternativ kalender-layout som går veckovis i stället för månadsvis
• Göra det möjligt för medlemmar att själva lägga till tv-serier som sidan saknar
• En global och en personlig RSS-feed av något slag (tar gärna emot hjälp om hur en sådan bör vara upplagd)
• Ta bort sitt konto-funktion, passwd recovery samt lite annat sådant smått

Samt eventuellt någon epost-tjänst som skickar påminnelser om önskat.

Ni får gärna fylla på med mer.

Visa signatur
Permalänk

Vore sött med någon slags påminnelsefunktion, gärna till MSN/ICQ/Mail.
T.ex, påminn när serien går, när serien är slut, eller en klump en viss dag/tid.

Jävligt nice sida du

Permalänk
Medlem

på min kalender står det att det skulle gått ett avsnitt Lost tidigt imorse, men enligt TV.com kommer det ett avsnitt först nästa vecka och det heter inte samma som det namnet som kommer vid MouseOver i kalendern

Visa signatur

no.. im not suffering from retardedness.. im enjoying every second of it..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kernel
Det är tyvärr du som har fel. Threshold sänds på fyran i Sverige, hemsidan är dock till för att lista Amerikanska serier och när de sänds där. Tydligen producerades bara 9 avsnitt av dendära serien.

harklar mig
http://www.nforce.nl/index.php?switchto=nfos&menu=quicknav&it...

Permalänk
Medlem

det står att alla episoder efter 9 är unaired iaf
http://www.tv.com/threshold/show/32983/episode_listings.html

Visa signatur

no.. im not suffering from retardedness.. im enjoying every second of it..

Permalänk

Om man reggar sig på tv.com (har försökt två gånger) får man tillgång till en liknande kalender där?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Teetow
Och varför finns inte American Idol?!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av hYpN0L
that '70s show finns ej med i listan

Citat:

Ursprungligen inskrivet av rIt4rD
på min kalender står det att det skulle gått ett avsnitt Lost tidigt imorse, men enligt TV.com kommer det ett avsnitt först nästa vecka och det heter inte samma som det namnet som kommer vid MouseOver i kalendern

Fixat nu efter en del omskrivningar i uppdaterings-scriptet.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rIt4rD
det står att alla episoder efter 9 är unaired iaf
http://www.tv.com/threshold/show/32983/episode_listings.html

men tv.com visar bara tvprogram som ska sändas eller sänts i usa. Så dom bryr sig inte om andra länder.

Permalänk
Medlem

Hur får man in dessa TV-kanaler på en svensk TV?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Om ni skriver till mig, var god citera

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zeus
Desperate Housewives och ER?

Tillagda nu. Jag har även lagt till ett formulär där man numera kan posta ifall man saknar någon serie.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

synd att usa ligger 8 avsnitt efter storbrittannien på stargate atlantis annars hade man kunnat använda sidan

Visa signatur

"Din bakgård är en kyrkogård och du har ett mini-auswitch i källaren? Nä precis, fast i kyrkan hittas detta." -Hipshot

Permalänk
Medlem

tvkalender.se är ledig, regga den!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Läcker sida! Imponerande..
Har dock två funderingar:

1. Sidan är nästan lite för "stor". För de med lågupplösta skärmar blir det ett jkla scrollande. Mindre typsnitt vore väl kanske inte så bra, men man kanske kan lösa det på ett annat sätt?

2. När kommer den ljusa versionen?

Visa signatur

.::Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke::.

Permalänk
Medlem

Nu har jag kommit på en sak till. När det går dubbelavsnitt borde detta påvisas utan att man behöver hovra. Typ att dett står (2 eps) efter eller nåt sånt.

Permalänk
Medlem

Threshold sänds på sky i england och det är fortfarande en amerikansk serie, händer ibland att en del serier går först i England eller Kanada så varför inte lista det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Olli
Tillagda nu. Jag har även lagt till ett formulär där man numera kan posta ifall man saknar någon serie.

Angående det skulle jag gärna vilja se att meddelandet som kommer upp efter det skickats blev tydligare. Jag tabbade bort och tillbaka till sidan en tre-fyra gånger innan jag såg den där lilla texten. Jag antog att sidan höll på att laddas.

Permalänk
Medlem

Hallå igen.

Kom just hem efter några dagar i Åre. Fick mig lite frisk luft och en knäckt fotled. Sucks, doesn't it?

Jag har fått flera mail om serier som saknas, kul med respons! Ska titta över dessa samt inläggen här lite senare i veckan när foten fått sitt.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Olli
Hallå igen.

Kom just hem efter några dagar i Åre. Fick mig lite frisk luft och en knäckt fotled. Sucks, doesn't it?

Jag har fått flera mail om serier som saknas, kul med respons! Ska titta över dessa samt inläggen här lite senare i veckan när foten fått sitt.

Jobbigt med fotleden där. För övrigt lyckas jag inte komma in på sidan, vad är problemet?

Permalänk

Glömt lösen funktion

Permalänk
Medlem

Kanonsida, regga tv-kalender.se!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredo
Kanonsida, regga tv-kalender.se!

han har gjort det nu verkar det som den funkar kanon sida :up::up:

http://www.tv-kalendern.se/calendar.html

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Allt det du har verkar finnas på http://www.tv-serieguiden.com fast det kanske det inte gjorde innan, jag vet inte. Men jag tycker det funkar jättebra iallafall. Din var också fin.

Permalänk
Medlem

Trevlig sida, men har du provat http://www.myepisodes.com/ ?

Visa signatur

This is a UNIX virus. Please remove all your files and copy this message to friends.
(Citera mig om du förväntar dig svar)

Permalänk
Medlem

Några synpunkter..

Tycker du ska ta bort äldre datum och dess serier eftersom de är inte intressanta längre. Man kan ju göra så att man få trycak tillbaka och där hitta datum som har passerat.

Saknar även en loggo det ser väldigt tomt ut.