SnÄlla HjÄlp (dataproblem)

Permalänk
Medlem

SnÄlla HjÄlp (dataproblem)

Här om dagen så satt jag och surfade lite inget speciellt. Sen råkade jag ändra namnet på internetlogotypen i översiktsmenyn, Sen när jag skulle starta om datorn så var den jätte skum, jag fick upp en massa fyrkanter med olika färger, Så jag tänkte väl att jag hade fått virus men jag har ett relativt nyinstallerat MS windovs XP-pro med sp2..

sen efter ett tag så kom jag in i felsäkert läge och ändrade tillbaka namnet till ursprungsnamnet. Samma sak hände..

Men nu i morse skulle jag starta datorn och se om allt stämmde, Då startade och det kom upp något där man fick välja felsäker, starta normalt osv, jag valde starta normalt. Och det gick helt galant,, körde sen Sandisk, och Defragmentering, och allt verkar fungera bra nu..

Vad kunde det ha varit för problem, virus tror jag inte efterssom jag är endast inne på ex blocket ock liknande sidor.

Visa signatur

Hej Har en AMD Sempron 64 3000, 1024 ram, Geforse 6600- 256MB! Win XP-pro. Skriv gärna till mig och om vad ni Tycker om AMD Sempron!

Permalänk
Medlem

Re: SnÄlla HjÄlp (dataproblem)

Citat:

Sen råkade jag ändra namnet på internetlogotypen i översiktsmenyn

Vad ändrade du? Jag har suttit en stund o rivit mitt hår, men förstår fortfarande inte.

Permalänk
Medlem

Re: Re: SnÄlla HjÄlp (dataproblem)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av eva13233

Vad ändrade du? Jag har suttit en stund o rivit mitt hår, men förstår fortfarande inte.

Han kanske ändrade texten under genvägen på skrivbordet, eller äsch, jag förstår inte heller.

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen nyliberala datahakkare med POSIX-kompatibla system.

Permalänk
Medlem

Ja detta var väldigt otydligt. Du får gärna utveckla problemet lite mer vernesk.

Sedan så undrar jag sedan när man började skriva ä som versal när det återfinns mitt i ett ord.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk

... - Microsoft Internet Explorer

... - Microsoft Internet Explorer -->kanske!
i den blå raden me krysset?

tack för att ja fick se de, skulle precis gå in o ändra de ja me... men ja ändrade mi av nån anledning=)