Wow - Rank 14 - ÄNTLIGEN!!!! [liten film]

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

Wow - Rank 14 - ÄNTLIGEN!!!! [liten film]

Fy fan vad det har varit jobbigt, 14 veckor har det tagit att bli rank 14, men nu så här i efterhand har det klart varit värt det, sista veckorna var tuffa över 16timmar/dag wsg/ab. Men nu börjar det roliga

Så här såg min sista vecka ut:

http://rapidshare.de/files/14983705/Arminius.High-Warlord.avi...

(ca 30mb)

woohoo nu är jag så glad

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Medlem

Grattis! Ett VÄLDANS jobb bakom det verkar det som. En liten fråga. Grejerna du nu kan köpa kan du använda dom sen när du går ner i rank med?

/kale

Visa signatur

2006-09-21 - Dagen då Swec lyfte

Permalänk
Medlem

Du har inte mycket till liv utanför wow antar jag om du spelat cirka 16h/dag senaste veckorna.... Aja, tycker du det är skoj så är det väl inget fel med det.

Länka grejerna du kan köpa nu till thottbot så man får se vad det är

Permalänk

Re: Wow - Rank 14 - ÄNTLIGEN!!!! [liten film]

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragnarok
Fy fan vad det har varit jobbigt, 14 veckor har det tagit att bli rank 14, men nu så här i efterhand har det klart varit värt det, sista veckorna var tuffa över 16timmar/dag wsg/ab. Men nu börjar det roliga

Så här såg min sista vecka ut:
http://web.comhem.se/~u03600174/highwarlord.jpg

http://rapidshare.de/files/14983705/Arminius.High-Warlord.avi...

(ca 30mb)

woohoo nu är jag så glad

Grattis, ligger på rank 12 nu men funderar på att skita i rank 14 för det tar sån jävla tid! ^^

Visa signatur

.

Permalänk

Grattis till rank 14

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kalerov
Grattis! Ett VÄLDANS jobb bakom det verkar det som. En liten fråga. Grejerna du nu kan köpa kan du använda dom sen när du går ner i rank med?

/kale

Japp man kan använda dem när man går ner i rank!
innan kunde man inte det men är glad att blizz ändrat på det nu!!

Permalänk
Medlem

Hehe grattis, titta nu tillbaka på all bortkastad tid

sånt här är inte rimligt, ja jag har också spelat wow

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Föreslår att du köper armorn innan du förlorar ranken

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

aj 3bortkastade månader :/

Antar att det inte blev så mycket OS för dig ?

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bleak
aj 3bortkastade månader :/

Antar att det inte blev så mycket OS för dig ?

Att kolla på OS är bortkastad tid tycker jag. När man spelar Wow har man roligt iallafall.

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

Tackar tackar för alla gz

Nje såg på hockey matcherna på en tv jämte skärmen hockey får man inte missa, men utöver det så har det varit ett grindande utan dess like nu börjar ett grindande på AV för att bli exalted där, finns en fin ring

Jag köpte allt som gick att köpa på rank 14 ca 500g

http://www.thottbot.com/?s=high+warlord

KlosterKatten: jo jag har warlord axlarna men de ifrån defilers är bättre, 11 mindre i hp men mer styrka och mer agility

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk

Lite offtopic men pengar? vart har du din inkomst? HAr du pluggat klart eller skipper du skola för att sitta vid ett datorspel?

Visa signatur

Laptop: | HP DV9072, tackade nej till en NW 9440 ey612 och tog DV9072 istället
Mobil: Nokia E61

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

Jag pluggar men det var inte så mycke pluggande som behövdes nu över jul och fram tills idag

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Medlem

Ragnarok får man itne bonus om man har hela settet ? Så du vinner väl i längden :S ?

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

KlosterKatten: bonusen med hela setet är parry attack med 1% jag har 6000hp obuffad så det spelar inte så stor roll, jag slår hellre hårdare

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Avstängd

Ett stort grattis Ragnarok!!

Alltid skoj när folk blir rank 14 :)...Hoppas filmen också är bra >.<

EDIT: Mysig film :)...ge oss en när du pvpar nu också så ...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Skall jag posta en film när jag äger 14 stycken heta brudar istället?? Ähh skämt o sido, alla har vi olika intressen Grattis till rank 14 då mao!

OffT: Varför förstörde du din gamla yxa btw?

Visa signatur

DN1D

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nigle
Skall jag posta en film när jag äger 14 stycken heta brudar istället?? Ähh skämt o sido, alla har vi olika intressen Grattis till rank 14 då mao!

OffT: Varför förstörde du din gamla yxa btw?

Var nog för att visa att den är skit
Plus att de lite show >.<

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Grattis Tror aldrig jag sett en rank 14 som haft AR förut ^^ Men men, orkar man så är det ju grymma grejer man får på rank 14 men det är alldeles för mycket jobb med blizzards konstiga pvpsystem. Orka ge upp livet helt för några vapen liksom >_<

Btw, du tog väl ändå inte yxan? Sword spec är ju något bättre ^^

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

Jävlar! Tar det så lång tid att levla? :/ Nåja hoppas du hade kul :>

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Grattis Tror aldrig jag sett en rank 14 som haft AR förut ^^ Men men, orkar man så är det ju grymma grejer man får på rank 14 men det är alldeles för mycket jobb med blizzards konstiga pvpsystem. Orka ge upp livet helt för några vapen liksom >_<

Btw, du tog väl ändå inte yxan? Sword spec är ju något bättre ^^

Ne, han köpte svärdet som hete Axe =/...
Sen skrev han att han köpte allt som gick

Visa signatur
Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

Monkej: japp köpte svärdet med (köpte allt, staven oxå hehe) men är bara 200/300 i 2h svärd så jag får ta mig en tripp till SM och leka med dem idag så jag blir 300/300

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Inaktiv

Lite för galet mycket tid att spendera för min smak. Men vi gör alla som vi vill med vår tid och du är värd ett grattis. GRATTIS!

Nu ska jag se din film.

Permalänk
Medlem

Man får säga grattis! Själv så är man bara rank1 (private).

Permalänk
Medlem

Umgås du bara med folk genom datorn eller? Jesus, vad mycket tid att spendera på ett enda spel. Men, du förtjänar ändå ett stort GRATTIS för att faktiskt ha spenderat den tiden.

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk

grattis mannen, har själv kommit till rank8.. men jag gav upp där.. skolan började ta för mycket tid för att gå högre... fan vad coolt.. grattis

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk

Grats, nu har du bara AV,Mc och Bwl kvar då ?

Permalänk

av har han inte kvar.. tror man skippar av om man har rank 14.... eller det e klart, donjulios band, men kämpa i 3-4veckor för en ring tror jag inte han gör...

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk
Medlem

skulle du kunna lägga up en bild på dig?:) om man spelar 16 timmar om dagen hinner man ju knappt tvätta sig, sova, racka sig etc skulle bara vilja se hur du ser ut? hur lång skägg har du?

men framför allt grattis!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalleidol
av har han inte kvar.. tror man skippar av om man har rank 14.... eller det e klart, donjulios band, men kämpa i 3-4veckor för en ring tror jag inte han gör...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragnarok
...nu börjar ett grindande på AV för att bli exalted där, finns en fin ring

Han skrev det själv

Permalänk
Medlem

Tufft! Själv ligger man på rank 6 o sjunker lite varje vecka

Visa signatur

..varpå mamma banka på nedervåningen i taket o skrek "KNULLA TYSTARE, FARMOR ÄR HÄR!"