Permalänk
Medlem

Trail key till wow..

Någon som skulle kunna ge mig sin 10 dagars trial key dom fick med wow när man köpte det .. ? Tack på förhand.

Edit: Trail = Trial ...

Permalänk
Medlem

Det heter trial, inte trail (trail är visserligen ett ord, men helt fel ord i sammanhanget).

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk

Man måste ha köpt spelet rätt nyligen för att få en trialkey va? Jag köpte mitt på releasedagen och inte har jag sett spåren av någon trialkey.

Visa signatur

Procrastinators; rulers of tomorrow.
Klicketh!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ace_of_spades
Man måste ha köpt spelet rätt nyligen för att få en trialkey va? Jag köpte mitt på releasedagen och inte har jag sett spåren av någon trialkey.

Har för mig att när det släpptes var det bara dom med collectors edition som fick en sådan nyckel.

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk

Skicka mig ett PM så får du

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk

Skulle me vilja ha en trial-key så jag kan testa

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna med ta emot en

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk

Alla som köper WoW nu får en trial key. Min polare fick 2st när han köpte

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ace_of_spades
Man måste ha köpt spelet rätt nyligen för att få en trialkey va? Jag köpte mitt på releasedagen och inte har jag sett spåren av någon trialkey.

Den första utgåvan som släpptes någongång i februari hade inte trial-key. Den andra som släpptes 15 april hade det däremot.

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk

Måste man inte ha CD-skivorna till för att kunna installera sedan spela?
Eller skulle ni köra §7?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Åkerström
Måste man inte ha CD-skivorna till för att kunna installera sedan spela?
Eller skulle ni köra §7?

Klienten går att ladda ner på fileplanet, helt lagligt altså.

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

du behöver bara för att instalera inte för att spela så bara at tlåna av någon kompis

Permalänk

Man lånar skivorna och så får man en key, testspelar och gillar man de så köper man de.

Permalänk
Medlem

Eller så köper man det och provar som med vilket annat pc spel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Josa_Metal
Eller så köper man det och provar som med vilket annat pc spel.

Du har inte fattat tjusningen med "Try And Buy" va?
Varför tror du företag släpper demos?

Visa signatur

"Bästa sättet att få ett arbete att verka svårt, är att skjuta upp det" - Winston Churchill

Permalänk
Medlem

tja .. lånar tråden lite ... fick en trail key av en polare men när jag ska regga mig så står det att man behöver ett s k credit card men eftersom jag inte har något så kommer jag inte vidare ... nån som har nåt förslag? eller är jag inne på helt fel?

Visa signatur

• Corsair Obsidian 800D • i7 920 @ 4.0GHz • Radeon 5870 • Asus P6TD DELUXE • Corsair 6GB 1600MHz PC3-12800 • Intel X25-m 80gig • Dell U3011 •

Permalänk
Medlem

Ultroz: Du måste ha kreditkort för att kunna regga dig.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Tråden har spårat ut ?

~ZedeX

Visa signatur

ZedeX säger: Detta var inlägget denna gången... :D

Permalänk
Medlem

snor också tråden lite;

är det någon som vet SÄKERT att man måste köpa spelet ( med skivor etc... ) för att fortsätta spela på sitt trial account, eller om det fungerar att fortsätta spela genom att köpa ett gamecard?.

Visa signatur

:::::::::::::::::::::::::::::::

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shiroW
snor också tråden lite;

är det någon som vet SÄKERT att man måste köpa spelet ( med skivor etc... ) för att fortsätta spela på sitt trial account, eller om det fungerar att fortsätta spela genom att köpa ett gamecard?.

Ja, man måste köpa spelet för att omvandla trial-kontot till ett 'riktigt' konto.

Permalänk
Medlem

Jag har två stycken trial konton hemma
Iofs är ett mitt och det andra min kombos, men han ska inte ha det

Fast handen på hjärtat.. Jag sparar hellre det där och ger till någon polare istället för någon här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Jag har två stycken trial konton hemma
Iofs är ett mitt och det andra min kombos, men han ska inte ha det

Fast handen på hjärtat.. Jag sparar hellre det där och ger till någon polare istället för någon här.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
Den första utgåvan som släpptes någongång i februari hade inte trial-key. Den andra som släpptes 15 april hade det däremot.

Första utgåvan hade guestpass, dock endast collectors edition.

Permalänk

Tänk bara på att Trial keysen har ett utgångsdatrum.

Visa signatur

"Pain is temporary, Glory is forever"

"Om man klonar en sjörövare, får man då en piratkopia?"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SwoRdFiSh
Tänk bara på att Trial keysen har ett utgångsdatrum.

10 dagar om jag inte minns fel?