PHM Plus, finns det nån som har det?

Permalänk
Medlem

PHM Plus, finns det nån som har det?

Jag håller på att förbereda mig för en nyinstallation av windows och jag har därför letat runt efter de småprogram som man installerat under åren, man vill ju gärna att allt ska funka som man är van vid.

Ett av dessa program är PHM Plus, ett freewareprogram som gick att ladda ned från Microsofts hemsida som ett plugin till Media Player egentligen (för att få en röst som läste upp låtnamnet innan låten började) men det innehöll även en del andra grejor som jag gillade. Bl.a. en skärmsläckare som mjukt tonade ner skärmen från ljus till mörk på ett mycket behagligt sätt.

Problemet nu är att länken på microsofts sida inte fungerar längre och har inte gjort det på ett bra tag så jag undrar om det är någon som har detta programet eller vet var man kan hitta det.

Jag har googlat som en galning men alla länkar jag hittat leder till samma sida som länken från microsoft och den verkar inte funka längre.

Permalänk
Medlem

Om du går till http://www.phm.lu/ som verkar vara sidan som innehållit PHM plus enligt flertal länkar från google så står det att sidan kommer komma upp igen så småningom.

Antingen så har du tur att någon har det eller så är det bara att vänta. Den som väntar på något gott väntar alltid för länge...eller hur var det nu igen

Permalänk
Medlem

Hehe, det stämmer, fast har väntat ett par veckor redan så jag tänkte att det kanske fanns uppe nån annanstans. Det hat stått så på sidan ett bra tag fast jag såg nu att de ändrat layouten på sidan sen sist så nåt verkar hända i alla fall. Bara att vänta antar jag.