Permalänk

klocka märkes-pc? mjukvarumässigt?

visst finns de nått program som gör att man kan klocka tex. en Hp burk? läst nått för längesen, har sökt men kommer inte på nått bra söknamn,

Permalänk
Medlem

grafikkortet går väl alltid att klocka

Permalänk

mjo har gjort de, tänkte mer på cpu´n.. glömde skriva de innan

Permalänk
Medlem

kunde klocka min fujitsu-siemens genom clockgen, men de va väl mest tack vare att de va ett asus k8v deluce i grunden som va nerstrippat och omgjort bios

men de e ju värt ett test..

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk
Geeks
SweClockers

*flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Funkar så länge du hittar ett program som stödjer ditt moderkort

Permalänk

har genom everest hittat vilket mobo o bios jag har! har nu laddat hem senaste bioset o tänkte flasha de så kan man ju säkert klocka därifrån inne i bioset! vågar jag?

Permalänk
Medlem

har du råd att köpa ny planka direkt nu, så varför inte chansa?

annars så hade ja inte vågat chansa, med andra ord: JAG hade inte gjort de

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk

hehe tog hem live update o provade först! men där har väl hp ett finger me i spelet.. installerade kollade efter updates tog en stund sen fick ja medd.

"Your current version was updated and optimized."

njaa tror inte på de!

mja en hyffsad planka kan man väl få för en 5 hundring om de skulle strula sig! den lär ju va bättre än denna skulle ja tro

Permalänk

I den version jag har av live update kan man då välja fil från hårddisken att flasha till mobot också. Testa det istället för automatisk uppdatering.