Bilder på era WoW gubbar :D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alex Del Piero
jag har sett många PvP-filmer nu och Druid och Paladin kan äga alla klasser. Bara man vet hur man hanterar dem rätt

Alla klasser kan äga alla klasser om man spelar dem rätt (för det mesta). Vissa kräver bättre gear än andra.

Men tyvärr är det precis som Kega skrev, gear > skill.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Avstängd

tid/gear > skill tbh...de gäller att lägga ner massa tid för att få gearen, alltså en casual gamer kommer aldrig hamna i samma gear på långa vägar som en som jag som spelar 4+ timmar om dagen

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Någon som kan visa bild på en lvl 60 Undead Warlock?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sk8spike
tid/gear > skill tbh...de gäller att lägga ner massa tid för att få gearen, alltså en casual gamer kommer aldrig hamna i samma gear på långa vägar som en som jag som spelar 4+ timmar om dagen

gear = tid. Allt som krävs är att man kan spela massor vilket är lite trist.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wooe
http://www.ds.hj.se/~martinsson/bilder/spel/wow/WoWScrnShot_0...[/URL]

Pose with ny mössa.

Vad e med din tumme? e den bruten?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av imba
Vad e med din tumme? e den bruten?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA shit majbritt jag håller på att skratta på mig
fy bubblan va fult. ser så.. gahh... har inga ord

Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk
Medlem

hehe, det har jag faktiskt inte tänk på innan. Ska kolla närmare på den ikväll när jag kommer hem från jobbet. Dinga förövrigt 40 igår och kör en lila ödlemoped nu.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

Snart lvl 45 på denna bilden

Någon dags gammal bild, men ja, Busy in SM ett tag

Jag blev lite småglad för mina critar, så jag var tvungen till att print screena.
Allt kom nästan alldeles direkt efter varandra
Först Earth Shock på 568, och sen två windfury direkt efter varandra

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Medlem

RP-kostym :>

Visa signatur

i5-4670k | GTX 670 | ASUS Z87-A | 2x4GB Corsair Vengeance 1333 MHz | Corsair VX 450 | 80 GB Intel X25 SSD systemdisk | 256 GB Samsung 840 spel/cachedisk | 2+3 TB WD Green lagringsdiskar | Fractal Define R4 | G2420HDBL (24") + L227WT (22")

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

NauSea, hmm du måste ha något som inte stämmer i ditt gear eller kanske bara en dålig spec. ja crittade 700+ på lvl 42. du kanske fick en dålig critt. men ett tips är att gå och göra ZF eftersom där droppas det en 1h axe som är bättre än den 1h sm macen

Edit: Ingen, lite många chars du hade blurrat bort

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av likkwiq
NauSea, hmm du måste ha något som inte stämmer i ditt gear eller kanske bara en dålig spec. ja crittade 700+ på lvl 42. du kanske fick en dålig critt. men ett tips är att gå och göra ZF eftersom där droppas det en 1h axe som är bättre än den 1h sm macen

Edit: Ingen, lite många chars du hade blurrat bort

så du menar att en mace på lvl ~40 ska ge han cirkus 120 mer dmg på sina earthshocks? okej...

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingen
RP-kostym :>
http://img83.imageshack.us/img83/8868/imba6ka.png

Hm har du staff of the shadow flame?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stimmer
Hm har du staff of the shadow flame?

De är nog headmaster charge från darkmaster gandling i scholo...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sk8spike
De är nog headmaster charge från darkmaster gandling i scholo...

Det är det nog ja :>

Visa signatur

i5-4670k | GTX 670 | ASUS Z87-A | 2x4GB Corsair Vengeance 1333 MHz | Corsair VX 450 | 80 GB Intel X25 SSD systemdisk | 256 GB Samsung 840 spel/cachedisk | 2+3 TB WD Green lagringsdiskar | Fractal Define R4 | G2420HDBL (24") + L227WT (22")

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pluxor
vad heter det där svärdet du har i mainhand? ser ju så jävla fett ut

Det där är
http://www.thottbot.com/?i=44357
Chromatically Tempered Sword

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alex Del Piero
jag har sett många PvP-filmer nu och Druid och Paladin kan äga alla klasser. Bara man vet hur man hanterar dem rätt

Hur vågar du ens nämna druider och paladiner i samma andetag, paladiner och druider spelar inte ens i samma divison.. Som feral kan man skada otroligt mycket, crittar man också kan man ta ner fiender på några sekunder.

Visa signatur

..

Permalänk
Medlem

Vad han antagligen menar är att Druider och Paladiner kan 'outlasta' nästan alla klasser om dom spelas på ett visst sett.
Dvs, Seg hp/mana loss och bra healing/interrupts.

Visa signatur

ASUS PRIME Z370-A - Intel Core i7 8700K - Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3000MHz CL15 Vengeance - Gigabyte GeForce RTX 3080 Ti 12GB - Fractal Design Celsius S24 240mm - Corsair RM750x 750W - Acer 27" Predator XB271HU G-Sync IPS - Fractal Design Define R6

Permalänk
Medlem

Jag ca 5 timmar och en ubrs runda efter att ha dingat 60. Fick Valor shoulders och chest på samma runda

Permalänk
Medlem

Skulle fixa lite Wool Cloth så fick gå en runda i DM på allysidan.. tjänade faktist 5g på det efter jag lagat mitt gear

Yaaar.. I'm A Pirate

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Jag garvar mer och mer åt det här spelet ju mer jag ser det. Ett lir från 2005 och grafiken ser ut att vara hämtat direkt från NHL 96... GJ Blizzard! Hur fan kan man bli beroende av skiten?

Permalänk
Medlem

Dags att kolla ögonen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kvaxdack
Jag garvar mer och mer åt det här spelet ju mer jag ser det. Ett lir från 2005 och grafiken ser ut att vara hämtat direkt från NHL 96... GJ Blizzard! Hur fan kan man bli beroende av skiten?

eller hur !!!=?!?!?!?!?!? hur kan ni lira ett spel utan 100 fps och HEADHSOTZ0RKAXX0RWALLHAKZZZAIMBOTZ0R01?!?!? LLOOKOKOLOLOLK9KOEKEKEKEK CS FTW!!!!!!!!!!!!!1111111111

jävla idiot. mmorpg handlar inte om grafiken.

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kvaxdack
Jag garvar mer och mer åt det här spelet ju mer jag ser det. Ett lir från 2005 och grafiken ser ut att vara hämtat direkt från NHL 96... GJ Blizzard! Hur fan kan man bli beroende av skiten?

dags o uppsöka en optiker, tror du behöver minst en stjärnkikare för att se klokt

Permalänk

Server?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
Server?

Stormscale.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

krim e noob!

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem

"Gnome Warrior on a journey"

Edit/ För att svara på frågan nedan så är den tagen i Dun Morogh, på bergskammen söder om Kharanos ungefär. Tror att det är berget där IF ligger insprängt som syns i bakgrunden.

Var ganska enkelt att ta sig upp i bergen strax norr om South gate outpost. Jag drog vidare ner till The searing gorge den vägen sen.

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Medlem

Sjuste bakgrund, var är bilden tagen? Winterspring? Isåfall var?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kvaxdack
Jag garvar mer och mer åt det här spelet ju mer jag ser det. Ett lir från 2005 och grafiken ser ut att vara hämtat direkt från NHL 96... GJ Blizzard! Hur fan kan man bli beroende av skiten?

Alla vet ju att grafiken är allt i ett spel.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C