Permalänk
Medlem

Härlig trailer!
http://www.gametrailers.com/player.php?id=10179&type=mov&pl=g...

OBS! varning för grymt spelsug av orginalet efter du sett denna!

Edit: Ser tydligen ut som om man inte kommer få lägga vantarna på detta spel på ett bra tag

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

HNNNNG! Alltså, det borde vara förbjudet med trailers när det är nästan ett år kvar till release. :(:(:(

Permalänk

Satt och lirade Spartan - Total warrior på mitt xbox i morse, älskar den här typen av spel. Efter att ha sett den här trailern så blev jag grymt sugen på att köpa en PS2:a också, bara för att lira GOW och tvåan när den väl kommer.

Visa signatur

i am a sig. please don't eat me.

Permalänk

Spartan: Total Warrior är tråkigt som bara den. God of War är avsevärt mkt bättre. Ett givet köp!

Permalänk
Medlem

att man verkligen ska behöva vänta till februari 2007 då kommer man väl förhoppningsvis sitta med sin PS3:a, undrar verkligen om man är sugen på att lägga ut pengar på GoW2 då men man har väl inget annat val...

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Fyfan vad jag blev sugen när jag såg trailern för spelet. Ettan var som sagt sjukt bra och tvåan är nog detsamma.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk

Ghaa måste skaffa 1:an när studie bidraget kommer. Någon som vet vart det finns för ett bra pris och inte är den fula silverfärgade platinum versionen?

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LsdBoy
Ghaa måste skaffa 1:an när studie bidraget kommer. Någon som vet vart det finns för ett bra pris och inte är den fula silverfärgade platinum versionen?

Jag tror inte du hittar det nytt nånstans =/. Letade själv efter det för nån månad sen när jag köpte det, tyvärr utan resultat.

För övrigt klarade jag nyss det första, yay.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Längtar så till GoW 2, men februari känns ju skitlångt borta.. Dock en av de bästa speltrailers jag sett. Slutet är ju bara så jäkla rått..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LsdBoy
Ghaa måste skaffa 1:an när studie bidraget kommer. Någon som vet vart det finns för ett bra pris och inte är den fula silverfärgade platinum versionen?

http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=311630&cks=ASS&assoc=9AC1...

199:- på komplett.se

Permalänk
Medlem

nått mera nytt om detta lir?
är grymt sugen

Visa signatur

Rock On!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tandapa
nått mera nytt om detta lir?
är grymt sugen

Vem är inte sugen?

En 20 minuter lång film från E3-mässan. Enjoy!

http://gamevideos.com/video/id/4299

Permalänk
Medlem

Längtar mer till detta spel än nåt annat spel i PS3-launchen.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Fast GoW2 är väl PS2 va? Orkar fan inte köpa en PS3 vid release bara för det spelet... :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jimjavel
Fast GoW2 är väl PS2 va? Orkar fan inte köpa en PS3 vid release bara för det spelet... :/

Jarå. GOW2 är ett PS2 spel.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Beta Teh Kitten has passed away?
Almost Final Puppy has taken over?
http://corybarlog.blogspot.com/

March 13th - God of War 2

Video Interview (January 12, 2007)
http://media.ps2.ign.com/media/811/811719/vids_1.html

(Kan nån snäll mod flytta denna till rätt avdelning?)

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Permalänk
Medlem

Tyckte GOW var ganska likt alla andra springa/hugga/enkla pussel-spel som kommit ut. T.ex DMC mf.

Sen är det snyggt men texturerna är ganska kassa som till mer eller mindre alla PS2-spel.

Visa signatur

"When i was a kid i had an imaginary friend and i used to think that he went everywhere with me.
And that i could talk to him, and he could hear me, and that he could grant me wishes and stuff.
Then i grew up, and i stopped going to church." - Jimmy Carr

Permalänk
Medlem

Grafiken i God Of War är bra som den är, alla som är grafikkåta kan ju vara vänliga och lämna diskussionen, för detta görs till Playstation 2, punkt slut.

Längtar själv alltså, 1an var en riktig höjdare, behövs lite fler combos dock

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av karpo
Tyckte GOW var ganska likt alla andra springa/hugga/enkla pussel-spel som kommit ut. T.ex DMC mf.

Sen är det snyggt men texturerna är ganska kassa som till mer eller mindre alla PS2-spel.

de e ju enkelheten som e så bra med de här spelet tycker jag
lätt att sätta sig in i.

Visa signatur

Rock On!

Permalänk
Medlem

Nån som kollade de nya filmerna?

Den där statyn var ju inte liten direkt, var det lika stora grejer i ettan?
Får en att tänka på SOTC...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Inaktiv

Fan jag har ju inte spelat klart 1an än, dags o göra det kanske. Det var ju riktigt kul.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Hands-on IGN:
http://ps2.ign.com/articles/755/755391p1.html

Det här spelet är ju ett måste om man gillade 1an.

Visa signatur

Dator: Asus Z370 Plus Gaming/ MSi DUKE RTX 2080 / i7-8700k med Pure Rock kylning / 16GB Corsair DDR4 3000 MHz CL15 / FD Define R7 TG / Zalman 850W / Logitech TGB / Sony WH-1000XM3 / Razer Deathadder 2013 / Svive 35" D501 / Samsung 960 Pro 512GB (OS) / Seagate Barracuda 3 TB / Windows 11 Pro / Laptop: HP Compaq CQ-57 401EO /

Permalänk
Medlem

Those with PS3's will probably be glad to know this game will be optimized for HD, so BC video issues should not be a problem.

Citat:

"God of War 2's programming team has spent quite a bit of time on making sure the game looks solid if players run it in high definition. "We're aware that there's a lot more HDTVs in the marketplace than there necessarily was a couple years ago," says Moss. "We spent a lot of time on making the resolution a bit higher, making sure art looks really nice on TVs, progressive scan -- all that kind of stuff."

Mera skoj här:
http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3155700

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
Those with PS3's will probably be glad to know this game will be optimized for HD, so BC video issues should not be a problem.

Mera skoj här:
http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3155700

Så om jag stoppar in mitt GoW2 i min PS3 så kan jag spela det i 720p?

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Hoppas det är mer bossfighter iallafall, då komemr det vara så gott som perfekt, lite mer combos o så också är ju aldrig fel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jimjavel
Hoppas det är mer bossfighter iallafall, då komemr det vara så gott som perfekt, lite mer combos o så också är ju aldrig fel.

Såg på video intervew från IGN och de sa att man möter en 200m hög staty under hela spelet. Dvs. en konstant boss hela tiden som förstör byggnaderna man befinner sig i... försöker ta sig in osv. Verkar bli fett som fan!

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk

Inte för jag förstår varför dom gör en tvåa, då Kratos tar livet av sig i slutet av ettan...
fast det är som sagt tvspel och dom som gör dom kan hitta på vad F*N dom vill.

Visa signatur

i'm not insane...i am a fucking lunatic
Acer Extensa 5620, 1.8 Dual Core, 4gb ram, 250gb HDD.

Permalänk
Avstängd

Tror jag kommer fixa detta och ff12 när jag köpt ps3, 2 ps2 spel första man lirar på ps3 ;>