Permalänk

Delar på Swec

med tanke på hur ni vill omstruktuera era forum så river jag loss på er nya linje

Citat:

I och med förändringarna vill vi förtydliga att det viktigaste skälet till vilken forumdel man ska väljer att skapa en tråd i ska vara att man tror sig få bäst hjälp där.

efter ni uppdaterade sidan så försvann en del delar från Swec så som galleriet och filhämtnings delen.
kommer dom tillbaka eller är dom borta för alltid?

Permalänk
Geeks
Grundare

Re: Delar på Swec

Citat:

Ursprungligen inskrivet av AntiAnti.V
efter ni uppdaterade sidan så försvann en del delar från Swec så som galleriet och filhämtnings delen.
kommer dom tillbaka eller är dom borta för alltid?

De kommer tillbaks efter sommarledigheterna, galleriet ligger nära i tiden.

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Galleriet är väl minst intressat egentligen.. Visserligen kul att se andras skapalser, då dom som inte har en projektlogg.. Men annars tycker jag att allt för många "diskussioner" i galleri delen spårar ur alldeles för mkt

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

Tycker personligen att filarkivet inte behövs, Swec är mest forum och lite nyheter, mindre stort filarkiv med de senaste grafikdrivrutinerna t ex.

Galleriet tycker jag inte heller passar så mycket, det var mest bara "kolla, jag satte in CCFL i mitt chassi, så nu lyser det, sätt en tia!" - då passar projektlogg-delen bättre.