Antivirus-brandväg????

Permalänk
Medlem

Antivirus-brandväg????

Har försökt att installer mitt F-secure 2006 (Vilket jag prem. på) tillsammans med XP 64. Men ack nej det gick inte! Den talar om för mej att det är inte komp. med Win 95, NT 4 och servermodeler av os. Jag kontaktade F-secure och dom säger att 2007 som släpps i höst skall stödja 64 bit Os, men jag vill inte vänta tills i höst jag vill NU! Kan någon säga något Security prog som funkar bra tillsamans med 64:an??? Skall ha både antivirus och brandvägg.

Visa signatur

Intel Core i7 +8700 | Corsair Hydro H110 GT |32Gb DDR4 Corsair Vengeance LPX| Asus GeForce GTX 1070ti Cerberus | Corsair RM750X | Fractal Designe Define R5 | ASUS TUF Z370 PRO GAMING | Samsung Evo 960 M2 250Gb | 6Tb HDD | Windows 10

Permalänk
Hedersmedlem

Inte ett paket, men Agnitum Outpost FW Pro 4 (som kommer i slutet av månaden) + NOD32 lär bli svårslaget.

Edit: typo...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanel
Inte ett paket, men Agnitum Outpost FW Pro 4 (som kommer i slutet av månaden) + NOD32 lär bli svårtslaget.

Instämmer med postare, ett mycket bra val - värd pengarna!

Permalänk
Medlem

varför nämns typ aldrig kaspersky's produkter?

själv använder jag kaspersky internet security 6.0 och ewido anti-spyware 4.0 beta eller nått sånt, och jag har aldrig varit med om något obehag eller nått sådant! mycket stabilt och säkert.

kaspersky internet security 6.0 stödjer x64. vet dock ej om ewido anti-spyware 4.0 beta gör det.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

För att bygga på denna tråd lite...

Finns det någon brandvägg för XP 64, som är gratis?

Tackar å bugar å bockar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
varför nämns typ aldrig kaspersky's produkter?

själv använder jag kaspersky internet security 6.0 och ewido anti-spyware 4.0 beta eller nått sånt, och jag har aldrig varit med om något obehag eller nått sådant! mycket stabilt och säkert.

kaspersky internet security 6.0 stödjer x64. vet dock ej om ewido anti-spyware 4.0 beta gör det.

Instämmer Kaspersky är en av de bästa Security pro som finns.
Använder man deras KIS - Full Security Suite då behöver man inget spyware, adware eller vilken säkerhets program man än nu använder.

De har börjat att lansera betan på fullt fungerande x64-bit och Windows Vista.

Imorgon så lanserar de MP1, de hade lanserat det för några dagar sedan men drog tillbaka för att fixa några små bugar.

jag är deras "beta gold tester".