Permalänk

Ström till grafikkort

Jag hade tänkt att köpa ett grafikkort som kräver likadan strömkontakt som till en hårddisk. Har jag en sådan över i min dator? Har en Antec Sonata-låda med två diskar i....

Visa signatur

Antec Sonata III | Asus P5E | E6850 3GHz | 4GB Corsair XMS2 Xtreme | NesteQ PowerSupply 450W | Thermalright Ultra-120 | 3xNoctua 120mm | 2xScythe Quiet Drive | Asus 8800GT | Accelero S1 | Native Instrument Audio Kontrol 1

Permalänk
Medlem

Saknar du stjärnmejsel och/eller kraft i tummarna?
Om inte så öppna chassit själv och se eftter...

-edit- Förresten för att hjälpa dig lite åtminstone: http://www.netshop.se/aspx/prdinfo.aspx?plid=30716
Det där kortet är nog det bästa du får till AGP för tillfället.

Permalänk

Men du är det inte lättare att du öppnar lådan och kollar än att fråga männniskor här på sweclockers som aldrig sett din dator?

Om du nu inte skulle ha en över så köper du en sådan här så skall det fungera fint.
http://gtek.net/index.php?mode=item&id=55&session=dce5f0e8b7b...

Men kolla om du kan hitta den i en lokal datorbutik, clasohlson borde ju också ha en sådan så du slipper vänta samt betala frakt för det lilla den kostar.

Permalänk

Är inte i närheten av datorn så det är lite svårt
Vet du eller?

Visa signatur

Antec Sonata III | Asus P5E | E6850 3GHz | 4GB Corsair XMS2 Xtreme | NesteQ PowerSupply 450W | Thermalright Ultra-120 | 3xNoctua 120mm | 2xScythe Quiet Drive | Asus 8800GT | Accelero S1 | Native Instrument Audio Kontrol 1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rocker666
Är inte i närheten av datorn så det är lite svårt
Vet du eller?

Jag är nästan säker på att du har en kontakt över men det är som sagt helt omöjligt att svara säkert på din fråga.

Permalänk

Hade tänkt mig en bfg 7800gs oc... är inte den snäppet bättre? Tack för hjälpen!

Visa signatur

Antec Sonata III | Asus P5E | E6850 3GHz | 4GB Corsair XMS2 Xtreme | NesteQ PowerSupply 450W | Thermalright Ultra-120 | 3xNoctua 120mm | 2xScythe Quiet Drive | Asus 8800GT | Accelero S1 | Native Instrument Audio Kontrol 1

Permalänk
Medlem

Re: Ström till grafikkort

Citat:

Ursprungligen inskrivet av rocker666
Jag hade tänkt att köpa ett grafikkort som kräver likadan strömkontakt som till en hårddisk. Har jag en sådan över i min dator? Har en Antec Sonata-låda med två diskar i....

Men det var väl självaste ...

Titta i din dator för tusan!!!

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!