Permalänk
Robot

SLI-Burk!

Här är lite bilder på min dator, inget att skryta om men ändå roligt att visa:)

Besök albumet: SLI-Burk! av chrilleh

Permalänk
Medlem

Nu har jag fått min nya låda, en Antec P180B, skall sätta igång på fredag med att flytta över allting till den nya lådan, lita spänd på hur det blir och vilken kylprestanda den har!:)

Visa signatur

MVH: chrilleh
Antec 1200| Asus Maximus III Formula| Intel i5-760 2.8GHZ@4.07GHZ| ASUS Geforce GTX 480 1536MB| Kingston HyperX 4x2GB DDR3 1600MHz | Corsair Force 120GB SSD| Corceair Nova 64GB SSD| WD 2TB SATAII| Seagate FreeAgent Goflex 1TB Extern| Samsung Syncmaster 2333SW

Permalänk
Medlem

Se till att jobba lite mer på kabeldragningen då Annars såg det bra ut.

Visa signatur

>>Bygglogg för Big Scilence<< Stort bygge i aluminium, från grunden. Update 16/8.
>>Feedback lämnas här, tack<<

Permalänk
Medlem

vad är det för kylning du har på grafikkorten?

Permalänk
Medlem

Det ser ut som Zalman VGA-Kylare VF700-Cu. men inte säker. iaf dem jag har.
skulle inte förvåna mig om det var fatality men tror inte det finns till vga men aja. ni fattar.

Visa signatur

Dator : Ryzen 5950x ; 128GBRam; AMD RX6800

Permalänk

har en chieftec mesh. ser nästan lika dan ut innuti som din.

Visa signatur

"Ta det lungt jag är dyslektiker"

Permalänk
Medlem

@XYZ-saft:
Ja jag ska göra en finare kabeldragning i den nya lådan, lite roligare med nytt!

@fesen:
Kylningen till grafikkorten är Zalman VF900-CU, extremt bra luftkylare:)

@funky_monkey:
Sen är nog Mesh och Dragon lådorna rätt så lika, tror jag, det är väl mer kosmetiskt utvändigt!!!

Visa signatur

MVH: chrilleh
Antec 1200| Asus Maximus III Formula| Intel i5-760 2.8GHZ@4.07GHZ| ASUS Geforce GTX 480 1536MB| Kingston HyperX 4x2GB DDR3 1600MHz | Corsair Force 120GB SSD| Corceair Nova 64GB SSD| WD 2TB SATAII| Seagate FreeAgent Goflex 1TB Extern| Samsung Syncmaster 2333SW