Permalänk
Robot

Boeing 747 Gravyr

Det här är min första gravyr. Okej, det kanske inte är så jättesnyggt, men som sagt, det är första gången och jag tyckte att det skulle vara kul att lägga ut bilden så att man fick reda på vad andra tycker. Så kommentera gärna!

Besök albumet: Boeing 747 Gravyr av Hanka456

Permalänk

det finaste hade varit om du målad från sidorna på chassi sidorna och ovanifron ovanpå...

Visa signatur

varför krascha dyrt med SAS, när man kan krascha gratis med windows?

Permalänk
Avstängd

Jadu inte ser man det ofta , kul med något nytt Gj

Permalänk
Medlem

skönt med nått lite udda motiv grymt

Permalänk

japp snyggt med ett annorlunda motiv, men jag håller med moose lord

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

annorlunda i all ära men får jag fråga varför just en boeing 747?

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

+ för det ovanliga motivet. Om du känner dig tillräckligt säker så kan du ju försöka att fylla i den.

Visa signatur

Modifikationer blir alltid dyrare än man tänkt sig.

Permalänk
Medlem

Tack för alla kommentarer. Kanske glömde berätta att jag gillar stora flygplan, speciellt 747:an, därav motivet=). Ville inte göra några större ingrepp på min relativt nya dator, men det var en bra idé att göra planet från sidan på chassisidorna osv. Problemet är att jag har plexi på ena sidan...

Visa signatur

3570K @ 4.181 GHz | Asus GTX 670 Directcu II | Asus P8Z77-V | Corsair 16GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | Samsung SSD Basic 830-Series 128GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hanka456
Tack för alla kommentarer. Kanske glömde berätta att jag gillar stora flygplan, speciellt 747:an, därav motivet=). Ville inte göra några större ingrepp på min relativt nya dator, men det var en bra idé att göra planet från sidan på chassisidorna osv. Problemet är att jag har plexi på ena sidan...

synd, annars hade det varit redigt fint.

Visa signatur

varför krascha dyrt med SAS, när man kan krascha gratis med windows?