Vilken av dessa Mp3 spelare är bäst?

Permalänk
Medlem

Vilken av dessa Mp3 spelare är bäst?

Hello

undrar kort å gott vilka av dessa mp3 spelare som är bättre än den andra.

Funderar på dessa

http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=319171

http://www.siba.se/product/product.aspx?Identifier=SE92609

Dom som jag funderar mest på är Samsungen och Sandisken.
dom två verkar vara mest lika men samsungen har den stora fördelen med 35tim speltid medans sandisken har 20tim och har snyggare design,vad tycker ni ge gärna tips på andra spelare i den pris klasssen som ovan.

sen undrar jag hur funkar den där video uppspelnigen i Mp3 spelarna?

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Jag har en iRiver T10 på 1 gb och är nöjd som attan med den! Enligt manualen har den batteritid upp till 53 timmar.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MephistoisBlind
Jag har en iRiver T10 på 1 gb och är nöjd som attan med den! Enligt manualen har den batteritid upp till 53 timmar.

kollade upp Iriver t10 den verkar Nice förutom att den inte har integrerad usb i själva spelaren samt inget uppladnings bart batteri,frågan är finns det ens några mp3 spelar som har inbyggd Usb grej samt uppladnings bara batterin det hade vart perfekt för mig om det fanns..
för brukar använda mp3 som extern hdd ibland när man är hos polarn så hittar man alltid nått roligt.
så skulle va smidigt att skippa själva sladden samt trevligt att kunna ladda den utan att köpa nya batterin hela tiden.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _tekken_
kollade upp Iriver t10 den verkar Nice förutom att den inte har integrerad usb i själva spelaren samt inget uppladnings bart batteri,frågan är finns det ens några mp3 spelar som har inbyggd Usb grej samt uppladnings bara batterin det hade vart perfekt för mig om det fanns..
för brukar använda mp3 som extern hdd ibland när man är hos polarn så hittar man alltid nått roligt.
så skulle va smidigt att skippa själva sladden samt trevligt att kunna ladda den utan att köpa nya batterin hela tiden.

Permalänk
Medlem
Citat:

jo visst men sen så kostar väll laddaren till det batteriet 500spänn också..

för det går väll knappast att ta en biligare Mp3 spelar med inbyggd Usb och sen ta ett sånt batteri och ladda den direkt i Usb porten..

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Tänk dig att du sitter på bussen/tåget/flyget och ska åka i fyra timmar...och just när resan sätter igång så dör mp3 spelaren...vore det inte skönt att ha vanliga batterier till hands?

Och batteriladdare finns för en hundring.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MephistoisBlind
Tänk dig att du sitter på bussen/tåget/flyget och ska åka i fyra timmar...och just när resan sätter igång så dör mp3 spelaren...vore det inte skönt att ha vanliga batterier till hands?

Och batteriladdare finns för en hundring.

Om man ska åka buss i 4 timmar ser man väl till att ladda den innan?

Av dom du tittat ut skulle jag valt Sandisken, har fått väldigt bra kritik och många talar väl om den. Var själv på väg att köpa en sån men det blev en iPod istället.

Permalänk
Medlem

Att kunna köra med laddningsbara AA batterier är mycket bra tycker jag. Har man en laddare och fyra batterier så tar batteriresurserna inte slut. Jag skulle inte stå ut med den dåliga batteritiden som exempelvis var i den gamla ipod nano.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Om man ska åka buss i 4 timmar ser man väl till att ladda den innan?

Av dom du tittat ut skulle jag valt Sandisken, har fått väldigt bra kritik och många talar väl om den. Var själv på väg att köpa en sån men det blev en iPod istället.

Om datorn är sönder då?

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MephistoisBlind
Tänk dig att du sitter på bussen/tåget/flyget och ska åka i fyra timmar...och just när resan sätter igång så dör mp3 spelaren...vore det inte skönt att ha vanliga batterier till hands?

Och batteriladdare finns för en hundring.

hmm Ok var kan man få tag i batteriladdare för en hundring?
vilken typ av batterier skall man välja då jag menar märket då?

för det låter rätt smidigt att ha en batteri ladddare med 3-4 batterin i sen bara plocka med sig nått extra när man ska iväg....

annars då vilka mp3 spelar med inbyggd Usb r att rekomendera just nu sneglar jag lite på creatives Muvo 1gig,men den verkar ha lite dålig batteri tid 18tim wma mp3 stog det 4/8/16/tim

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Biltema har billiga laddare samt batterier!
Annars är powerbank fina grejer, lite dyrare men finns å andra sidan att köpa på vilket varuhus som helst.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

eller ska man satsa på en GP powerbank laddare som bara laddar

850Mah
http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/41987?opendocum...

950Mah
http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/37067?opendocum...

vilken av dessa bör man välja?

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _tekken_
eller ska man satsa på en GP powerbank laddare som bara laddar

850Mah
http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/41987?opendocum...

950Mah
http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/37067?opendocum...

vilken av dessa bör man välja?

Den större. Har för mig att ju högre mAH du har desto längre batteritid har du dock så tar dom längre tid att ladda.

Visa signatur

Asus A8N32-SLI Deluxe, AMD 3500+ "venice" Rev. E3, BFG Geforce 7900GT, Creative X-FI XtremeMusic, 2 GB twinmos, 300 GB Maxtor, 250 GB Western Digital, 80 GB Maxtor, Silverstone LC13

Permalänk
Medlem

mAh borde rimligen stå för milli ampere timmar, ju högra desto längre batteri tid alltså

Permalänk
Medlem

som i lumpen man kan inte ladda på en vecka i fält, så har man 10 aaa batterier^^, som man sen kan ladda upp igen