problem med z-5500 dekoderhjul

Permalänk
Medlem

problem med z-5500 dekoderhjul

jag har haft z-5500 nu en tid och när jag fick hem dem först så kopplade jag in allt och började köra igång systemet. allt är helt perfekt och allt funkar bra. det gör dom än idag, men ända sen jag först köpt dem så ahr hjulet på dekodern gåt trögt när man har skruvat dem fram och tillbaka. jag vet att det är trögare än normalt för att en kompis har samma system och jag ahr känta på hans att det flyter bara på när man vrider på det.
jag vill inte ha det så här. för att det är inte alltid jag använder fjärrkontrollen för att ajg har dekodern nära datorn så den behövs inte speciellt mkt.

jag vet att det kanske är ett löjligt inlägg men jag vill ha det i perfekt skicka när jag köper grejer.

går detta på garanatin. kan man be om att få en ny av affären eller av logitech.

jag ahr haft dem i ca 4 månader och där är ju som sagt 2 års garanti.

tack för alla svar!

Visa signatur

pentium d 820, HIS Radeon x1950 pro, 2*80 gb hd, no-name minnen 600 mhz,Scythe Infinity,Hiper 580 w,asus p5n-e sli

Permalänk

Vet faktist inte.. du kan ju alltid byta dekoder med din polare

Permalänk
Medlem

haha, ja vi får se. nä men går detta på garantin?

Visa signatur

pentium d 820, HIS Radeon x1950 pro, 2*80 gb hd, no-name minnen 600 mhz,Scythe Infinity,Hiper 580 w,asus p5n-e sli

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alfiboy2
haha, ja vi får se. nä men går detta på garantin?

Logitech brukar vara väldigt generösa när det gäller någon av deras produkter som går sönder, så du kan ju alltid slänga iväg ett mail till dem och hoppas på det bästa.

Permalänk
Medlem

Klart det går på garantin om det var så när du köpte den. Allt annat vore absurt.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 4TB SATA SSD = total 16TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: ASUS PG32UCDM 32" 4K OLED 240Hz, Acer Predator XB323UGX 32" 1440p 270Hz
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

jao k. jag får väl skicka ett mail, för jag vill inte ah det så i framtiden. vet nån var man kan skicka de. alltså var på logitechs hemsida

Visa signatur