Permalänk
Robot

Väskan

Här är då min väskdator som jag stressbyggde på 4dagar. (började på måndagen och den var klar på torsdagkväll!) Var tvungen att ha den på ett lan på fredagen då jag vägrar att ha det jättefula compaqchassi som jag lånat av en kompis.

Specen på grejerna:
Asus p4s800-mx (tror jag)
p4@3,0ghz
Radeon 9200.
Samsung 120gb hdd..
350w powerrebelagg
ingen Dvd/cdläsare

!!!!Nya bilder!!!!

*Jag vet att jag har postat i Moddningsforumet men den tråden blev låst så jag lägger upp här iallafall, MOD får kontakta mig om det är nå strul.*

Besök albumet: Väskan av derfla

Permalänk

Du får nog göra hål till psu annars bränner du psu:n ...bara ett förslag...om du vill göra psu snyggare så kan du ju byta fläckt i den till en förg fläckt....

Visa signatur

jaja

Permalänk
Medlem

Fin fint! Om du har lust att bygga mer så kan du bygga in en skärm i en lika dan väska...

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darksomething
Du får nog göra hål till psu annars bränner du psu:n ...bara ett förslag...om du vill göra psu snyggare så kan du ju byta fläckt i den till en förg fläckt....

Den har cirka en centimeter frigång till locket och hjälper därav att suga ut luften ur väskan.

Har känt på luften vid utblåset för att kolla det som du beskrev och det är knappt jummet.

Rhalla

Har fortfarande garanti på skärmen så att riva isär den är inte helt kul.
särskilt inte när pappa köpte den till mig..

Visa signatur

ordning är bara för idioter genier behärskar även kaos

Permalänk
Medlem

omg... förstört en fin väska....

Permalänk
Medlem

Vars har du fått tag i väskan?? Eller vet du vart de finns?? Är sugen på en väskdator

MVH. //Tjogge.

Visa signatur

-+ PaynE +-

Permalänk

Vart har du köpt väskan? lite old tråd men skitsamma

Visa signatur

Calle säger:
Skulle inte spela GTA förän efter desserten
Haha :D