Byta cd-key på Raven Shield?

Permalänk
Medlem

Byta cd-key på Raven Shield?

Okej, nu är det såhär, en kompis har haft Raven Shield pirtat några dagar men nu köpt det, nu undrar han dock om det går att byta cd-key utan att behöva installera om spelet på något sätt så att han kan spela multiplayer.

Det må låta märkligt men det är fullt sant lovar jag, ni kan få bild som intyg om nån inte tror mig.

Så är det nån som har nån idé hur man gör?
Det enda som dyker upp nu när han ska spela är att den nyckeln han hittade på nån obskyr sida redan används och nu när han köpt det så vill han ju såklart använda sin egna istället alltså, men hur?

Permalänk
Medlem

Installera om spelet.. Det är ju inte speciellt svårt..

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | Powercolor Radeon RX 5700XT 8GB Red Dragon | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold

Permalänk
Avstängd

Shit hapens?

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Åh nej.. 10minuter att ominstallera ett spel, hade varit färdigt nu

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Finns väll i något register någonstans skulle jag kunna tänka mig

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)