Permalänk

Relakks lagt av?

Undrar om det är fler som kör relakks och fått samma problem som jag.

Jag får Error:800 vid anslutning, enligt FAQ;n ska det ju vara något med rautern, men det är det inte då jag kört utan problem i flera månader med samma rauter.

Problemen började för ca 1 vecka sedan, en polare har exakt samma problem.
Enda som hänt är att windows har uppdaterats, vilket det gör alltsomoftast...

Jag har mailat supporten men ingen respons på 1 vecka nu, jag har provar alla möjliga och omöjilga inställningar i windows, brandvägg, uppkopplingen, rauter osv. Samma effekt. Har pingat relakks servern och det går fint, har även kört "rauter-monitor"(där man kan se alla kopplingar som finns i rautern) och den har en koppling på port 1723 mot relakks, så det verkar inte som om min isp blockar.
Provat på olika datorer.

En polare som har en annan isp i annan del av landet har samma problem...

Någon annan med samma problem?
Vore underligt om bara jag och min polare har fått samma problem samtidigt men ingen annan....

Edit: Glömde skiva, uppkopplingen funkade i början av veckan kanske var 10;e gång, för att sedan lägga av efter någon minut.
Nu har visserligen mitt abonomang gått ut men jag har lyckats få "username and/or password incorrect" en enda gång... känns som en överbelastning hos Relskks? (tänker ju inte tanka kontot förren jag vet att det fungerar...)

Visa signatur

AMD-XPm 2500+@3600+(Ba)@204*12 = 2459MHz|Egenbyggt vatten + 240 rad|1.93Vc|2*256 TMWB 11,2,2,2|2.8Vddr|AN7|sb-kyld,nb-zalman+60mm,MosFet flensar+40 mm|Ti4K2 @320/615|Prime95 stabilt 24/7! Tysssst.....