ÄNTLIGEN dax för beställning av Vattenkylning!

Permalänk
Medlem

Som du säger, när du går in på "send money" så är mottagaren av pengarna en mailadress = Det är mailadressen man skickar pengarna till.

Mitt bygge är... Hmm... Ganska färdigt, jag har bygggt ihop allting men mitt 8800GTS ville inte vara med mer så jag måste fixa ett nytt.

Visa signatur

Något Asus MB | Intel i7 @ 4.35 Ghz | Gigabyte OC 580 GTX | Corsair Vengance 16Gb RAM | Corsair GT-Series 120Gb SSD
Det räcker för mig...

Permalänk
Medlem

Okej. Tycker det verkar knasigt, men men. Bara det funkar! Jobbigt att man behöver de där numret, kan man ju inte göra något på hela helgen

Ska du fixa ett nytt likadant kort eller blir de något annat? Jag tänkte vänta tills Crysis kommer med att byta ut mitt mot ett dx10

Permalänk
Medlem

Det var nog det värsta, det med nummret... Jag kommer ihåg hur jävla ivrig jag va, sen fick jag vänta 3 dagar.
Men men, den som väntar på något gott väntar alldeles för länge.

Jag håller på att testa all min hårdvara till 100% för att "utreda" vad det kan va som pajjar mina kort. Sen ska jag maila dustin och se om jag kan få något nytt kort.

Visa signatur

Något Asus MB | Intel i7 @ 4.35 Ghz | Gigabyte OC 580 GTX | Corsair Vengance 16Gb RAM | Corsair GT-Series 120Gb SSD
Det räcker för mig...

Permalänk
Medlem

Hehe, förstår dig! Fick precis numret nu oxo, så då är det bara till att betala!

Det är alltså hit jag ska,
http://www.imagewoof.com/view_image/fb5e81238/sendmoneypictur...

skriva in kontot i "Recipient's Email" och amount är summan. Ska man skriva något i "Email subject" och "note"?

Shit känns som man inte kan nåt Tack för tålamodet

Permalänk
Medlem

Det är rätt.
Jag skrev bara mitt namn i "subject" och sen namn + mail i "note".

Lycka till!

Visa signatur

Något Asus MB | Intel i7 @ 4.35 Ghz | Gigabyte OC 580 GTX | Corsair Vengance 16Gb RAM | Corsair GT-Series 120Gb SSD
Det räcker för mig...

Permalänk
Medlem

Tack så mycket för din hjälp, jag uppskattar det
Nu vart allting fixat, så det är bara att vänta!
Den hårdaste biten som sagt. Tog iaf den snabbaste transporten.

Permalänk
Avstängd

Jag ska köpa vattenkylning från petrastechshop och har fixat allt på paypal, verifierat konto.
Nu återstår att skicka beställningen. Jag tänkte detta:
http://www.petrastechshop.com/pecogpuel.html
Fast med MCR320 radden (+14$) och yate loon fläktar medium.
Sen "coolant additive" vet jag inte vilken jag ska välja, några tips?

Hursomhelst så undrar jag hur/var jag ska skicka emailet med beställningen, vad ska jag skriva med osv.?

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Du mailar qngo@petrastech.com

Du talar om vad du vill beställa samt vart det ska skickas.
Om allt är ok, svarar Quoc med totala summan som ska sättas in på deras paypalkonto. När du satt in pengarna så skickar dom prylara och dom mailar kollinr till dig. Petras är väldigt hjälpsamma så om det är något som är oklart är det bara att maila ovanstånende person så hjälper dom dig med det mesta.
Lycka till med bygget!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Jag ska köpa vattenkylning från petrastechshop och har fixat allt på paypal, verifierat konto.
Nu återstår att skicka beställningen. Jag tänkte detta:
http://www.petrastechshop.com/pecogpuel.html
Fast med MCR320 radden (+14$) och yate loon fläktar medium.
Sen "coolant additive" vet jag inte vilken jag ska välja, några tips?

Hursomhelst så undrar jag hur/var jag ska skicka emailet med beställningen, vad ska jag skriva med osv.?

Glykol :P.

Visa signatur

I7 4770K, MSI Z87-GD65, Gainward GTX770 SLI, 32 Gb Kingston CL11 2400Mhz XMP Beast , Corsair 750D, 2x Seagate Barracuda 3TB Raid 1, Sandisk Extreeme II 240 GB, be quiet! Dark Power Pro10 850W, Logitech G510+G400+G930+Z680

Permalänk
Avstängd

Jag har mailat en beställning, när får man svar? Mailade en för lite mer än 24 timmar sedan tror jag.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Du får tänka på att USA ligger ~12 timmar efter (?) oss när det gäller tiden, så om du mailar på dagen så vänta inget svar förrens någon gång på natten.
Men när jag mailade Quoc så fick jag svar ganska snabbt tycker jag.
Vänta tills efter helgen så ska du se att du kommer att få svar på ditt mail

Förresten, du har inte lust att skriva vad du har beställt för grejer?
Det är alltid kul att se vilka val folk har gjort

Visa signatur

Något Asus MB | Intel i7 @ 4.35 Ghz | Gigabyte OC 580 GTX | Corsair Vengance 16Gb RAM | Corsair GT-Series 120Gb SSD
Det räcker för mig...