S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl [Version 2]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xphaze
Varvat spelet nu, väldigt kort känns det som. Lite löjligt att det inte är något öppet slut, utan när man väl klarat av Tjernobyl kan man inte spela vidare(?). Dessutom känns det som att spelets livslängd beror på att det är jävligt svårt, och inte att de fyllt det med innehåll.

Har hört från andra spelare att man får spela vidare beroende på vilket slut man får. Tydligen så är två av de sju olika sluten "bra" slut och efter ett bra slut får man fortsätta spela med samma karaktär! Det är irriterande på ett vis men det blir lite som en morot att göra allt extra i spelet.

Har också hört att man ska göra Strelok-questen för att få intressanta slut

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk

Ja, Strelock-questserien ger garanterat intressantast slut!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av klingonz
någon som har problem med att det kraschar ner i desktop.måste vell komma patch på det här spelet inom en snar framtid. prova och installera om spelet vilket inte hjälpte, ganska tråkigt var ju rätt kul...
en annan grej vilka inställningar jag än kör så fryser det till i små ögonblick vilket är rätt irriterande. jefla dritt

jag hade det problem att det kraschade men när jag tog bort skrivskyddet på den mappen stalker ligger i så har det itne havererat! kanske inte hjälper för dig men det funka för mig!

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Medlem

fyfan vilket spel... blev riktigt besviken. Spelet är för linjärt. Tex när man har kommit till baren och ska infiltrera någon bas, ja då måste man springa igenom tre zoner, vilket är typ 3 laddningstider, plus att bara promenaden i sig tar typ 20 min. Sen är det för mycket rambo över det hela. Allting utspelar sig i en j'vligt cool miljö, men när man behöver döda typ 20 soldater så blir det lite för mycket rambo av det hela.. Sen är ju AIn jävligt kass. Kommer ihåg då jag precis kom upp ur kloakerna ibörjan av spelet och skulle in i någon bas och sno lite papper, ja då var det bara att skjuta lite, sen springa in i en byggnad och så kom dem in en och en så var det bara att plocka dom med shotgunnen.

Sen tex inne i den där "staden" där baren och det finns. Om man vill kan man ju typ utrota allihoppa. Jag skulle prova och komma in i den där duty basen, som vaktas utav vakter. Ja det var ju inte direkt svårt, även fast jag inte har någon bra arour eller likannde alls. Jag började med att kasta en granat, sen brända jag in en raket i dom och sen var det klart, sen behövde man bara stå och vänta bakom ett hörn så kom vakterna och det var bara att plocka dem en och en. Dog visserligen efter ett tag men det var fan inte svårt att hålla sig vid liv.

Permalänk
Medlem

Såg GameSpots video review igårkväll och recensenten klagade om problem med Vista, men han sade aldrig vad för sorts problem det var. Någon som vet vad dessa problem är? Hittar bara sidor på tyska när jag Googlar.

Edit: Nu hittade jag lite mer info: http://forums.bit-tech.net/showthread.php?p=1448343#post14483.... Ugh, tror jag skippar Stalker tills vidare.

Visa signatur

.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
Fan vad du klagar...hur gammal är du egentligen? Vad fan har HL2 motorn med STALKER att göra. Spelet flytter för fan på gamla 6800GT kort tom om man drar ner på effekterna. Så ditt klankande på spelet är helt omotiverat. Vänta tills Crysis kommer iställer då kommer du säkert slå sönder din dator då det kommer hacka som fan....uhmmm...

Kan säga att jag inte har längtat till Stalker...trodde det skulle bli en flopp så jag är enormt positivt överraskad. Spelet är för de som använder hjärna, alla CS fjortisar kan därför hoppa över den direkt. Sedan många verkar klaga på grejer som man lätt hittar i manualen eller i inställningarna. För fan rör på era ass och testa lite istället för att få allt serverat på silvertarliken...

^Tutan tuta lite på dig själv och passar inte spelet för dig spela nåt annat istället. Jag trodde itne det skulle bli så snyggt faktiskt efter alla dessa utvecklingsår så ja de har nog bra kodare...eller du är kanske bättre? Slå en signal till de isf! Kommer du med fler tjat om spelet utan att motivera sakligt så blir jag fan moderator och bitchslappar dig ordentligt...

Ni som tycker det är tråkigt. Vilka andra spel har så go stämning? VIlka andra fps-lir tillåter en att testa olika vapen samt lägga till och ta bort grejer för att förbättra prestandan?

Stalker liknar gamla DeusEx och enligt mig slår den DeusEx när det gäller spelkänsla samt hur mycket tid man har lagt ner på detaljerna och att man har tänkt det mesta.

Sämsta med Stalker är att AI:n kan strula till ibland.

Så ta och tänk över era spelstilar. Här funkar oftast inte rambostil samt man får tänka ut lite djupare taktiker än i andra liknande spel. Samma gäller för grejer man plockar på sig. Överbelasta inte! Hur skulle ni må om ni hade bazooka, tre olika gevär, ryggsäck, matburkar, sprutor, massa ammo osv på ryggen? Klart som fan att man inte kan springa snabbt då! Man är ingen kamel! Stalker har mer djup än många verkar inse elelr så lägger folk av innan de ens lär komma in i spelet för aj det var lite tråkigt i början med alla vapen som sköt hit och dit. Spela några timmar till isf för det är först då man börjar inse spelets potensial.

See you all in Chernobyl!

Du nämner DeuEx, trots den ganska dåliga grafiken så är det ett av de bästa spelen som gjorts enligt mig tillsammans med FarCry. Grafiken är knappast det avgörande om ett spel är bra, hellre att spelet är kul och flyter än att det ser skitbra och är ospelbart

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

på Vista så gnäller många och alla har i princip 8800korten att fpsen är kass, AA inte funkar som det ska osv.. såna problem.

Permalänk

Firingsquad har gjort ett test med olika grafikkort och sammanställt en bra lista med deras prestanda i STALKER för de som undrar hur sin dator kan tänkas prestera.

http://www.firingsquad.com/hardware/stalker_mainstream_3d_per...

Visa signatur

Gamla Bettan - [ P5N32-E SLI| C2D E6600 3ghz@1,35v| |4GB Kingston HyperX SLI RAM| Asus NVIDIA 8800GTS 320MB | SB X-FI Xtreme Gamer |2*500GB HD Seagate Barracuda 7200.9 | Antec P180 Gunmetal Black Case ]

Permalänk
Medlem

någon som vet vad man ska göra med alla sina pengar? Kan man köpa vapen elr något någonstans? eller armour kanske? Vill hotta upp min char litegrann!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
fyfan vilket spel... blev riktigt besviken. Spelet är för linjärt. Tex när man har kommit till baren och ska infiltrera någon bas, ja då måste man springa igenom tre zoner, vilket är typ 3 laddningstider, plus att bara promenaden i sig tar typ 20 min. Sen är det för mycket rambo över det hela. Allting utspelar sig i en j'vligt cool miljö, men när man behöver döda typ 20 soldater så blir det lite för mycket rambo av det hela.. Sen är ju AIn jävligt kass. Kommer ihåg då jag precis kom upp ur kloakerna ibörjan av spelet och skulle in i någon bas och sno lite papper, ja då var det bara att skjuta lite, sen springa in i en byggnad och så kom dem in en och en så var det bara att plocka dom med shotgunnen.

Sen tex inne i den där "staden" där baren och det finns. Om man vill kan man ju typ utrota allihoppa. Jag skulle prova och komma in i den där duty basen, som vaktas utav vakter. Ja det var ju inte direkt svårt, även fast jag inte har någon bra arour eller likannde alls. Jag började med att kasta en granat, sen brända jag in en raket i dom och sen var det klart, sen behövde man bara stå och vänta bakom ett hörn så kom vakterna och det var bara att plocka dem en och en. Dog visserligen efter ett tag men det var fan inte svårt att hålla sig vid liv.

Rekommenderar dig att köra på master, då kan du definitivt inte bruka samma taktik. För många soldater och de dör inte på ett hagelskott (om det inte är ett klockers headshot). Däremot dör du snabbt så innihelvete om du inte har den absolut bästa dräkten om du försöker gå rambo på dom.

ang:
http://www.firingsquad.com/hardware/stalker_mainstream_3d_per...

Det där bekräftar lite hur situationen för ser ut för mig. Har flera kompisar med X1950 kort eller Nvidiakort men så sitter jag på ungefär samma rig och får bättre fps med ett 512mb x1800xt kort.
Är inte det lite mysko?

Permalänk
Medlem

Vart kan man hitta ett sådant sniperrifle som är i mainmenu-bilden? Typ Dragunov?

Och vart hittar man Sniperversionen av TRS301?

http://img138.imageshack.us/img138/9055/stalkerweaponscopysp8...

Permalänk
Medlem

Dragunov hittade jag på en bas som hade utkiksplatser som man skulle storma med andra soldater kommer inte ihåg vad den heter men det är den platsen där som sätter C4 på väggen och kör där..

Permalänk
Medlem

Hrm, känner inte igen det.. Är precis på väg ned i labbet..

Permalänk
Medlem

http://world.guns.ru/assault/as10-e.htm
http://world.guns.ru/sniper/sn20-e.htm
Kör med dessa, praktiskt med samma ammo samt att jag kan köpa ammo av en kille så jag får inte slut. Två vapen och sen max ammo man orkar bära sen är man redo att springa på uppdrag.

Permalänk
Medlem

någon mer än jag som har problem med grafiken? kör med ett 8800 geforce 7800 GT, det är ca 0.4 sekunders fördröjning på allt jag gör, väldigt jobbigt.. :S

Permalänk

Jag har en P4 3.0Ghz 1.5gb ram och ett radeon 9800. Med allt på mellan, så flyter spelet perfekt. Lite fps drops ibland, helt klart spelbart

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
fyfan vilket spel... blev riktigt besviken. Spelet är för linjärt. Tex när man har kommit till baren och ska infiltrera någon bas, ja då måste man springa igenom tre zoner, vilket är typ 3 laddningstider, plus att bara promenaden i sig tar typ 20 min. Sen är det för mycket rambo över det hela. Allting utspelar sig i en j'vligt cool miljö, men när man behöver döda typ 20 soldater så blir det lite för mycket rambo av det hela.. Sen är ju AIn jävligt kass. Kommer ihåg då jag precis kom upp ur kloakerna ibörjan av spelet och skulle in i någon bas och sno lite papper, ja då var det bara att skjuta lite, sen springa in i en byggnad och så kom dem in en och en så var det bara att plocka dom med shotgunnen.

Sen tex inne i den där "staden" där baren och det finns. Om man vill kan man ju typ utrota allihoppa. Jag skulle prova och komma in i den där duty basen, som vaktas utav vakter. Ja det var ju inte direkt svårt, även fast jag inte har någon bra arour eller likannde alls. Jag började med att kasta en granat, sen brända jag in en raket i dom och sen var det klart, sen behövde man bara stå och vänta bakom ett hörn så kom vakterna och det var bara att plocka dem en och en. Dog visserligen efter ett tag men det var fan inte svårt att hålla sig vid liv.

Det blir ju vad man gör det till. Vill man bara leka rambo så visst. Men jag kan säga att det blir mycket roligare och mer spännande om man satsar mer på smygandet. Jag är själv en smygare som lirar mest med ljuddmämpad pistol och automatgevär (Inkl kikarsikte), kniv, och självklart nightvision. Med försiktighet, tålamod och en del skicklighet så kan man ta sig igenom de flesta områden utan att någon larmar. Att smyga sig på folk i mörkret och hugga ner dom med kniven eller med ett tyst nackskott, och sedan släpa bort kroppen till nått mörkt hörn är en helt underbar kännsla. Jag hade inga större problem med att smyga igenom militärbasen och sno dokumenten utan att någon upptäckte mig. Det var mycket roligare än att bara mörsa sig fram kan jag säga.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

quickload?

hur tusan quickloadar man?

Permalänk
Medlem

Quickload - F7

Visa signatur

:: Hell was build for heroes ::

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
Dragunov hittade jag på en bas som hade utkiksplatser som man skulle storma med andra soldater kommer inte ihåg vad den heter men det är den platsen där som sätter C4 på väggen och kör där..

du menar väl bullpup versionen av Dragunov inte orginal geväret utan det med magasinet bak i kolven 7.62x54R. sen angående sniper versionen av tr301 uppdrag av duty ska du hämta en sån

Visa signatur

Intel I7 4790K @ 4.9Ghz | Asus Maximus VII Hero | 4x8Gb Corsair Vengeance Pro Red 2400mhz | Asus Gtx 2080ti | Samsung 970 EVO 1tb | 1x2tb WD Red 2x3tb WD Red | Corsair AX850W | Nanoxia DS6 | 2 Dell U2715H | Logitech Z-5500 | Synology DS415+ 4x6tb WD Red |

Permalänk

Var finns Doctor? Har pratat med Guide och nu ska jag träffa en Doctor vid Streloks gömställe men han är omöjlig att hitta:/

Permalänk
Medlem

Inte bestämt mig ännu vad jag gillar spelet, känns lite fattigt hittills, typ som Boiling Point som förvisso gav mig X antal glada speltimmar men efter ett tag blev väldigt enformigt..

Efterlyser mer INTERAKTION med folk, mer LIV, mer skaffa vänner som inte bara matar mig med uppdrag och är stela och döda inombords typ... Vem kan glömma ex. Deus Ex och karaktärer som Jamie Reyes, Sam och Alex Jacobson, det var snubbar man kände förr, som man skaffade en relation till och litade på... Mer sånt! ska det vara så svårt??

Miljön lite enformig också, men är bara inledningsvis som sagt så det kanske förklarar saken.

Hade dock en rolig shootout med ett gäng stalkers bland några hus, alla mina polare strök med och kvar var jag och två andra snubbar, så jag klättrade upp på ett plåttak med pickadollen i högsta hugg och campade tills ena snubben vandrade förbi därnere och jag kunde fylla honom med bly. Sen skulle jag gå ner från taket men ramlade mellan takbjälkarna och landade på några lådor som kraschade och plötsligt fann jag mig öga mot öga med den sista stalkern, som dock upphört med eldgivningen och satt väl tillrätta vid en brasa och typ spelade banjo (wtf?). Så jag sköt bort hans ansikte med min hagelbrakare. Tjo!

Summa summarum lovar spelet hyfsat gott och jag tror att det kommer "ta sig".

Permalänk
Medlem

Någon som kan tala om hur man använder ljuddämparna man hittar?

Visa signatur

:: Hell was build for heroes ::

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Det blir ju vad man gör det till. Vill man bara leka rambo så visst. Men jag kan säga att det blir mycket roligare och mer spännande om man satsar mer på smygandet. Jag är själv en smygare som lirar mest med ljuddmämpad pistol och automatgevär (Inkl kikarsikte), kniv, och självklart nightvision. Med försiktighet, tålamod och en del skicklighet så kan man ta sig igenom de flesta områden utan att någon larmar. Att smyga sig på folk i mörkret och hugga ner dom med kniven eller med ett tyst nackskott, och sedan släpa bort kroppen till nått mörkt hörn är en helt underbar kännsla. Jag hade inga större problem med att smyga igenom militärbasen och sno dokumenten utan att någon upptäckte mig. Det var mycket roligare än att bara mörsa sig fram kan jag säga.

hur fan smyger man sig på folk som står mitt på ett öppet område där du inte kan ta dig runt dem.. när det är helt ljus också för den delen. Eller när man ska in i någon fabrik, där det står typ 4 stycken och vaktar ingången? Tycker det verkar oundviligt att det blir lite rambo över det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
hur fan smyger man sig på folk som står mitt på ett öppet område där du inte kan ta dig runt dem.. när det är helt ljus också för den delen. Eller när man ska in i någon fabrik, där det står typ 4 stycken och vaktar ingången? Tycker det verkar oundviligt att det blir lite rambo över det.

Vänta till mörkret? Använd ljuddämpare? De flesta baser har dock alternativa ingångar vad jag märkt.

Permalänk
Medlem

När man tradar så är en massa vapen och saker röda går det inte att sälja saker som man tagit från döda kroppar? Sen så vet jag inte hur jag sak "take the flashdrive to the trader" när jag går dit så är dörren stängd oavsett tid på dygnet?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
hur fan smyger man sig på folk som står mitt på ett öppet område där du inte kan ta dig runt dem.. när det är helt ljus också för den delen. Eller när man ska in i någon fabrik, där det står typ 4 stycken och vaktar ingången? Tycker det verkar oundviligt att det blir lite rambo över det.

Håller man sig i ett riktigt mörkt hörn så kan man skjuta ner dom en efter en i skallen om man är snabb med en ljudlös puffra. Sålänge dom inte lyser på dig så hör dom inte vart du är eller vart skotten kommer ifrån. Sen kan man kasta metall skruvar också för att locka dom till ställen där du lätt kan plocka dom, eller bara för att få dom att sprida på sig. Tänk bara på att slänga skruvarna på ytor som dom ger ifrån sig ljud på, tex skåp och dörrar. Eller så kan du helt enkelt bara smyga förbi dom om det går. Oftast behöver man ju inte precis döda varenda människa man träffar på.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majesty
När man tradar så är en massa vapen och saker röda går det inte att sälja saker som man tagit från döda kroppar? Sen så vet jag inte hur jag sak "take the flashdrive to the trader" när jag går dit så är dörren stängd oavsett tid på dygnet?

Jo du kan sälja allt. Men försöker du sälja till NPC's som inte är traders så vill dom inte köpa vad som helst. Om det beror på pengar, vikt, eller nytta har jag dock ingen aning om. Sälj de "röda" grejerna till dina uppdragsgivare istället.

Angående flashdriven så kolla på din PDA vem det är som ska ha den. Du kanske har fått en ny uppdragsgivare som du ska sälja den till. Har för mig att du ska sälja den till killen i the Bar.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

har kommit till staden där zombisarna lever. ska ner till ett lab o sätta på en sak eller något sådant, o jag klarade fanimej inte av något mer! sjukt skrämmande alltså! spelet leker verkligen med mitt psyke ibland.

kan ju även säga att det var värt väntan sjukt avancerat o realistiskt på många delar av spelet. tekniskt sett ett mästerverk om ni frågar mig. har gjort en samling av skärmdumpar som jag har tagit og. några av dem är i 640x480, men det var för att jag visste inte att jag kunde spela spelet smärtfritt i 1024x768

http://erik.edgren.nu/images/games/S.T.A.L.K.E.R./

mina inställningar i spelet är medium, 1024x768, static lightning

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Avstängd

Tjo!

Har nu lirat spelet ett tag (klarade just lab x18 och tog mig tillbaks till baren) och jag måste säga att jag är smått kluven till spelet.

Jag kan väl börja med att säga att atmosfären e helt jävla underbar, har aldrig spelat nåt spel med en sån tung apokalyptisk känsla, misären blir nästan för mycket emellanåt.

Jag vet inte om jag nånsin känt sånt obehag i ett spel som när man för första gången går ner i ett av labben med bara en ficklampa och (SPOILER!!!) ....dom osynliga jävlarna börjar hiva burkar o skit på en!
Det e så mycket bättre gjort jämfört med Doom3 i den aspekten.

Sen till dom dåliga bitarna...
Vapen/träff-animationerna e ruskigt dåliga, finns absolut ingen rekylkänsla när man skjuter dom större gevären.

Man står o matar med AK:n på en snubbe som e 2 meter framför och han ser totalt oberörd ut tills man sätter ett skott i huvet alternativt avfyrar det dödande skottet då han plötsligt fullkomligen flyger bakåt...det ser riktigt B ut enligt min mening.

Samma sak med Snork-monstren(tror dom heter så), en träff i fojan så dör dom på direkten men annars så kan man bli tvungen att mata ett helt jäkla magasin i dom med AK:n på 0,5m avstånd förrän dom dör.

Sen tycker jag spelet känns rätt dåligt optimerat också med tanke på att man hållit på i 7+ år nånting. Jag kör med allt på max i 1280x1024 med static lighting och det flyter på riktigt bra för det mesta, testade även köra object dynamic lighting på medium i samma upplösning och det var spelbart även om det segade ner till världens slideshow emellanåt.
Jag tycker bara det känns konstigt att att spel man började koda för 7 år sen ska kräva en E6700 och ett 8800gtx för att kunna fläska på hyffsat med grafiken.

Men men...nog om det dåliga, allt som allt e jag ändå väldigt nöjd med spelet, främst då pga atmosfären i spelet som dom lyckats nåt helt makalöst bra med.
Jag vet inte när jag sist skulle ha spelat nåt spel som jag känt mig lika fängslad av, Morrowind var nog det senaste tror jag.

Jag avslutar med att säga att det här nog kan vara den bästa first person shooter jag nånsin spelat, inte tekniskt sett då men pga av att Stalker ger så mycket mer än vad fps-spel brukar göra.

Visa signatur

E8200@3,3ghz |G.Skill F2-8000CL5 2x2gb |Gigabyte EP35-DS3| XFX HD5770| Samsung F3 500gb| Seagate 7200.7 200gb |Antec Sonata 1|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fo'shizzle
Sen tycker jag spelet känns rätt dåligt optimerat också med tanke på att man hållit på i 7+ år nånting. Jag kör med allt på max i 1280x1024 med static lighting och det flyter på riktigt bra för det mesta, testade även köra object dynamic lighting på medium i samma upplösning och det var spelbart även om det segade ner till världens slideshow emellanåt.
Jag tycker bara det känns konstigt att att spel man började koda för 7 år sen ska kräva en E6700 och ett 8800gtx för att kunna fläska på hyffsat med grafiken.

Värt att nämna är ju det att spelet blev rushat nu sista året under utveckling. Éfter alla förseningar så satte THQ (Tror jag det var) en deadline då spelet skulle vara klart, alternativt skrotas. Så utvecklarna fick skippa många grejer som inte hann testas och göras klart, samt att fler buggar kom med än önskat. I vilket fall så tycker jag att dom gjorde ett mycket bra jobb med tanke på tidspressen dom fick mot slutet. Jag hoppas dom inser nu hur stort det kunde blivit och kämpar lite extra med en uppföljare av något slag. Ett gäng trevliga innehållsrika patchar hade iaf inte varit fel. En hel del av officella forumet är tillägnat åt buggar och dylikt, så jag är ganska säker på att dom har koll på spelets brister.

Personligen så tycker jag största besvikelsen var att dom tagit bort råttorna, fordon och sömn-systemet. **SPOILER** Även att man inte verkar kunna utforska sista banan runt kärnkraftverket något. Men jag har hört rykten om att med vissa slut på spelet så kan man göra detta efteråt. Är dock inte säker på om detta stämmer eller ej.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro