Permalänk

Två K810 frågor

1. Finns det ett inbyggt program för att styra mediaspelaren via blåtand i denna så som det gjorde i w800?

2. Går det att använda den som ficklampa? Gillade den funktionen på w800.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk

1. Det Finns.

2. Det Finns ett Program dock blir den orange.:http://torchk800.matlista.se/

mvh:Robert993

Visa signatur

Xbox Live:WhoppingRobban

Permalänk

Tack för svar. Nån med k800/810 som testat den där lamp grejen?

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk

Har dock ingen k800i/810i, men jag har testat lamp grejen på kompisen mobil, och den dög fint fint.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk

Trevligt trevligt

Fortsätter med lite frågor när jag ändå är igång

Hur är ljudet i Mp3 spelaren? På W800 och den Nokia 5300 jag har nu så är det ett lätt brus i bakgrunden hela tiden som jag inte gillar. På min LG KE600 var det klockrent ljud men den var tyvärr kass i övrigt.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk

Va menar du?
I headsetet? Isåfall nej säger min kompis men han har dom som man får med k800i. Dom är det ju inte direkt nåt vidare att ha.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk

Ja jo i headset menar jag. Har testat med olika lurar till de jag haft så det är i telefonerna det sitter.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem

Det bästa är väl att köpa typ hpm70?

Permalänk

Det är klockrent ljud i min k800!

Jag använder hpm70. I dom finns inget brus och basen är jättebra!
mvh Robert993

Visa signatur

Xbox Live:WhoppingRobban

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av robert993
Det är klockrent ljud i min k800!

Jag använder hpm70. I dom finns inget brus och basen är jättebra!
mvh Robert993

Håller med. Sitter med samma setup.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av robert993
Det är klockrent ljud i min k800!

Jag använder hpm70. I dom finns inget brus och basen är jättebra!
mvh Robert993

Hur har ni lyckats med det ?

Jag har samma uppsättning men får inget basljud alls från lurarna, fick dom tom utbytta för att jag trodde det var fel - men har samma problem med de nya.

Med "riktiga" (stora) hörlurar i kontakten blir dock ljudet bra.

Har mixtrat med equalizern utan förbättring.

Utgick då från att man var tvungen att ha en walkman-mobil (med megabass funktion) för att få bas-ljud med HPM-70 lurarna ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pulver
Hur har ni lyckats med det ?

Jag har samma uppsättning men får inget basljud alls från lurarna, fick dom tom utbytta för att jag trodde det var fel - men har samma problem med de nya.

Med "riktiga" (stora) hörlurar i kontakten blir dock ljudet bra.

Har mixtrat med equalizern utan förbättring.

Utgick då från att man var tvungen att ha en walkman-mobil (med megabass funktion) för att få bas-ljud med HPM-70 lurarna ?

Vissa gillar HPM-70 andra hatar dom Själv har jag aldrig fått nån ordning på dom Fick med ett par till w800i och ett par till w810i Bägge låter lika illa Men du måste trycka in dom riktigt ordentligt för att få fram nått basljud

Visa signatur

Lycklig ägare till denna fattigmanslaptop. Nypris under 4000:-
Asus 1215B 500GB 4GB minne och W7 Ultimate tweakat
och nerbantat till max Så datorn är riktigt pigg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arne Anka
Vissa gillar HPM-70 andra hatar dom Själv har jag aldrig fått nån ordning på dom Fick med ett par till w800i och ett par till w810i Bägge låter lika illa Men du måste trycka in dom riktigt ordentligt för att få fram nått basljud

Jo, men jag har satt dom rätt i örat (de sluter till och utesluter annat bakgrundsljud) men det är fortfarande inget basljud.

En kille i en affär demonstrerade en w880i tillsammans med HBH-DS970 (bluetooth headset) och då fick jag höra riktigt basljud.

Tack i allafall, tittar nu på stora ihopfällbara lurar med kort sladd och hittade dessa

De har indragbar sladd (i luren) så de borde passa perfekt men det verkar inte som de anlänt till svenska butiker ännu.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pulver
Jo, men jag har satt dom rätt i örat (de sluter till och utesluter annat bakgrundsljud) men det är fortfarande inget basljud.

En kille i en affär demonstrerade en w880i tillsammans med HBH-DS970 (bluetooth headset) och då fick jag höra riktigt basljud.

Tack i allafall, tittar nu på stora ihopfällbara lurar med kort sladd och hittade dessa

De har indragbar sladd (i luren) så de borde passa perfekt men det verkar inte som de anlänt till svenska butiker ännu.

Jag har på sterobreddning på av i inställningar i musikspelaren sen har jag på EQ har jag på bas. Hoppas du får det att fungera!! mvg robert993

Visa signatur

Xbox Live:WhoppingRobban

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av robert993
Jag har på sterobreddning på av i inställningar i musikspelaren sen har jag på EQ har jag på bas. Hoppas du får det att fungera!! mvg robert993

Tack för tipset, men det är inställningarna som jag kör med - trots detta finns det knappt något basljud alls.

Blir nog nya hörlurar iallafall.