Permalänk
Robot

pillfix

hej, jag har målat lite på min låda för jag tyckte den såg lite trist ut på sidorna så jag har börjat med den ena sidan och får väll se hur den andra blir. har även gjort lite finlir som är enkelt och bra. kommentera!!!!!!!!!!!!!!

önskas fler bilder så säg till.

Besök albumet: pillfix av tubbää

Permalänk
Medlem

inte de snyggaste men en 7 får du
de hade varit snyggare om ränderna var samma färg som fronten?

Permalänk
Medlem

Ett tips till nästa gång: Ta bort maskeringstejpen direkt när du målat så slipper du stora delar av de fula kanterna du fått nu.

//fog

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fog
Ett tips till nästa gång: Ta bort maskeringstejpen direkt när du målat så slipper du stora delar av de fula kanterna du fått nu.

//fog

hur gör man när det ska torka emellan lagrena? jag är ingen målare direkt men det vore kul å måla denna värld

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt. Mycket bra bilder också. Antar att du är mer stadig på handen än vad de flesta mobilkamerafotare är.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem

Sjuuukt nice!!!!! fick en idé nu

Visa signatur

10tb++++

Permalänk
Medlem

Jag tycker att du ska måla den omålade sidan i samma mönster.. och kanske gravera/lacka någon logga av något slag så det inte blir så naket, men det är bara vad jag tycker! fint annars, 6 för den fula kanten när med lacken..

Visa signatur

C2D 2,7ghz (OC från 1,8) 2gb pc6400, 250gb seagate, GF8800GTS 320mb | Canon Eos 400d, Sigma 28-300/3,5-6,3

Permalänk
Avstängd

Fint men som du säger själv var den ens sidan tråkig.

Men får jag fråga vad sladdarna som kommer ut från datorn och sitter anslutna i bakplåten är för någonting?

Permalänk
Medlem

jo jag ska lacka andra sidan i liknande mönster + en specialare jag håller på med nu men än så länge är det hemligt:P

Permalänk
Medlem

Fan va fränt med en termostat hehe

Permalänk
Medlem

Häftigt som fasen!!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk

det va mycket bra byggt 8p

Visa signatur

HEJ!:D

Permalänk
Medlem

Kablarna som går in är en usb-kabel som går till fronten, lite lol men det var den enklaste lösningen jag kom på. den andra kablen är ljudkabel som går till en sändare för trådlösa hörlurar som jag satt i datorn och är kopplad till datorns 12v på det sättet sparar man ett vägguttag när man är på lan har även ett antennuttag (det lilla röda nertill) till det har jag via en kabel kopplat en 1,5m antenn från en jaktradio:)

Permalänk

hade du stativ lr nått på dom bilderna för själv så får jag itne så bra bilder på min k750i

Visa signatur

Game: PC7 - Nexus 400W - 3700+ med NINJA- 2gb - x800gto med AC - raptor36gb/seagate200gb - 5500z - G5
School: HP 6510b= T7100 - 3100x - 2gb

Permalänk
Medlem

nä jag är väll ovanligt stadig på handen lr nått men jag använder autofocus och macro och då blir det bra (inte alla men nästan alla blir bra)

Permalänk
Medlem

fiffigt sätt att skära på

Visa signatur
Permalänk
Medlem

fan va nice!!!10p

Visa signatur

|| Win7x64 | | i7 sandy 2600k | 8GbDominatorGT | CorsairAX850w | 2xXFX6970 | 80GbSSD |
| 1,5kGbHdd | LanBoyAir| Dell22" och Acer22" | MacbookAir 13"-11 i7 | Erik ||

Permalänk

mkt mkt mkt snyggt gjort tänk vad lite färg kan göra , väldigt snyggt löst med plaxit till fläktgallret där blev nästan sugen på det själv nu *slår mig själv på fingrarna, inga fler projekt för tillfället *
väldigt snyggt gjort iallafall !

Visa signatur

Gigabyte Z87-X OC ,4770K@4.5,Vengance 16GB,Asus 980Ti Strix ,3x Dell Ultrasharp U2412M [5760x1200]

Permalänk
Medlem

det häftigaste var nog fläktgallret

Visa signatur

AMD Athlon XP 3200+| 1024 Gb Ram | Ati Radeon 9600pro | Color 420W | MSI k7n2 Delta

Permalänk
Medlem

najs fläkgaller 120mm? skulle behöva ett ge mej?

Permalänk

Sticksåg uppåner?? är ju som gjort för å slinta å såga sig i fingrarna
aja finkar ju men ja tror inte det är en metod at rekomendera

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Är det 3 mm dioder du har använt dig utav eller?

Visa signatur

Live for speed, Ventrilo, DC hub och Folding@sweclockers server @ bergkvara.no-ip.org

Permalänk
Medlem

japp 3mm orange dioder (plockat från en gammal stereo) och det var inte så farligt att såga pexi med sågen upponer tvärtom det var mycket lättare och jag sågade med metallblad så går det inte för fort + att bed blir snyggare sågat.

Permalänk

tycker att du ska färga fronten svart också blir lite snyggare då men den va snygg som den var nu med

Visa signatur

Intel Pentium 4 3200 MHz, 1080gb hdd, BFG 8800GTS 320mb oc2 edition, Asus P5B-MX/WiFi-AP, corsair 2048 MB DDR2. chassi: specialmoddat raidmax scorpio.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tubbää
hur gör man när det ska torka emellan lagrena? jag är ingen målare direkt men det vore kul å måla denna värld

Normalt sett brukar man vänta 15-30sekunder mellan lagren för att undvika rinning, men han kanske använt superduperspecial..

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nickepaby
tycker att du ska färga fronten svart också blir lite snyggare då men den va snygg som den var nu med

nej aldrig i livet att jag målar fronten, det är borstat rostfritt stål och det är fint.

Permalänk

fin hund

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shinkansen
fin hund

har två sånna:) Ebba och Cilla

Permalänk
Medlem

Snyggare innan :/

Visa signatur

[EVGA P55 FTW] [i5 750 @ 4.2GHZ] [HyperX @1680 16GB 9-9-9-24] [HD6970 Xfire 1010/1475] [AX1200] [Samsung 830 256GB] [Lian-Li A71FB] [XSPC RX480, Cooltek Maxistream 360, Laing D5, Dtek Fuzion V1, Maze4 + Maze5]
Projektlogg Prestanda HTPC

Permalänk
Medlem

Jag gillar fläkt galleret

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.