Dell xps 210 utan skärm, möjligt? alternativ?

Permalänk
Medlem

Dell xps 210 utan skärm, möjligt? alternativ?

Jag är intresserad av en Dell xps 210 http://www1.euro.dell.com/content/products/features.aspx/xpsd... . Den finns att köpa i två olika konfigurationer. En sämre och en bättre. Jag är intresserad av att köpa den bättre. Men tyvärr ingår skärm i den konfigen vilket gör den dyrare. Jag behöver nämligen ingen skärm.

Är det möjligt att slippa skärmen och dra av pengar för den på något sätt? Jag pratade med Dell live chat och personen jag pratade med sade att det inte är möjligt, men det kanske finns sätt?

Tycker ni annars att jag ska ta paketet med skärm och sen sälja den på blocket?

Vad finns det annars för alternativ till Dell xps 210? Jag letar efter en dator som är liten och som har bra prestanda, men har inte hittat någon annan. Jag förstår dock inte hur andra processorer jämför sig med Core 2. (Det kanske är därför jag haft svårt att hitta alternativ)

förslag på vad ni tycker jag ska göra är väldigt välkommna!

Tack!

Permalänk

Ja det går förmodligen. Ring till Dell och prata med dom.

Visa signatur

"You know what's fun to do? Rent an adult movie, take it home, record over it with The Wizard of Oz, then return it so the next guy that rents it is thinking. 'When is this Dorothy chick going to get naked?'"
- Mark Pitta

Permalänk
Medlem

Du kan ju annars bara ta och konfiguera den billigare varianten så att du får samma prestanda utan att välja en skärm.
Edit: Fast å andra sidan, grafikkortet på dessa två är verkligen dålig. Hur kommer det sig att du vill köpa just denna modell?

Visa signatur

LG OLED77CX • AMD 9800X3D @ 5.4GHz • Lian Li Galahad II Trinity 360 • GIGABYTE X870 Aorus Elite ICE • Corsair 32GB DDR5 CL30 6000MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sanazin
Du kan ju annars bara ta och konfiguera den billigare varianten så att du får samma prestanda utan att välja en skärm.
Edit: Fast å andra sidan, grafikkortet på dessa två är verkligen dålig. Hur kommer det sig att du vill köpa just denna modell?

Jag visste inte ens att det var dåligt. Jag kan inte så himla mycket om hårdvara. Jag behöver dock inget grafikkort utan endast CPU och RAM. Jag kunde inte hitta något minitower som gav samma prestanda för pengarna.