World of Warcraft-tråden del 4

Permalänk
Medlem

Fick http://www.wowhead.com/?item=31333 på drop idag.

Sålde för 1700g. Bra eller dåligt?

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wixia
Fick http://www.wowhead.com/?item=31333 på drop idag.

Sålde för 1700g. Bra eller dåligt?

Det är rätt ok betalt
Vill ha den att pvpa med.. Men Cowl of beastly rage får funka för mig.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

Spelar med på frostmane som night elf rogue kallad Zine, kommer transfera 2 juli dock. Blir skoj idag när arena season 2 sakerna kommer, har sparat 54k honor och 1.7k arena points för nya saker.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wooe
"After a lot of thought and deliberation, we’ve decided to remove the attunement requirements to enter Serpentshrine Cavern and Tempest Keep: The Eye. While many of our attunements in the Burning Crusade have been good progression checks, a few of the attunements have turned out to cause unnecessary stress on guilds either doing the content or attempting to do the content. With Black Temple and Battle for Mount Hyjal thriving, we want to encourage (rather than prevent) new guilds and raid groups to attempt Serpentshrine and TK. We are going to leave the current attunement quests in the game so that players can still engage in the challenge and the lore of those quests should they choose to. At a later point, we are considering adding a final reward step to those quests as well (that way those who have already completed them would not miss out on a *new* reward).

We’re listening to feedback from you guys constantly and your opinions are important to us.

We want this game to be the best possible MMO experience for our players.

Enjoy Serpentshrine and Tempest Keep

(Please note: This change will go live later today — it’s not yet active)"

Tycker det är rent av idiotiskt faktiskt, istället för att ta bort det helt och hållet kunde dom väl ändrat om det?

TBC känns bara lättare och lättare för varje dag som går :s

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Tycker det är rent av idiotiskt faktiskt, istället för att ta bort det helt och hållet kunde dom väl ändrat om det?

TBC känns bara lättare och lättare för varje dag som går :s

Jag tror de håller på att döda sig själva iom att epics blir för lättillgängliga, före tbc var det på nåt sätt mycket mer speciellt att få en epic. Det tycker iaf jag.

Permalänk
Medlem

Någon som fattat varför Cloth har mer Armor än Leather i nya Arena setet?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Nu är klockan kvart över 11 och servrarna är fortfarande inte uppe.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
lies har en rank 11 mage på frostmane och vid lvl 60 var det inte alls så farligt AB ofta vinst, WSG ofta förlust, AV ofta vinst, har dock inte pvpat lika mycket på lvl 70 men så mycket värre kan det väll inte va...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av 100mbit
Nja så dåliga är inte Alliancen i PvP på Frostmain..jag har en lvl70 hord warrior som jag pvpar mkt med..tycker det är ganska jämnt på båda sidor..

Humm ehh kan säga att det var visst så farligt på 60, tänk på att jag syftar på puggar också. Jag hittar inte på detta eller överdriver ens, alliance är helt enkelt otroligt mycket sämre än horde i bgs på frostmane, och om ni nu tycker det inte alls är så utan det är jämnt mellan sidorna så vettefan vad jag kan säga om det.... jag körde många pugs och jag vet hur mycket vi vann, och det var INTE mycket. På 60 var WSG och AB var hopplöst, kanske vann en av 5 matcher i AB och ännu mindre i WSG. I AV var vi bättre än horde en period efter att blizzard ändrat AV, vann kanske 60-70%, men det tycks ha ändrats på 70. Sist när jag och polarn lirade på hans 70 palla i AV pugs vann alliance typ 2 av 11 matcher, visst det var ett ovanligt dåligt facit även för alliance, normalt verkar det ligga runt 3-4 av 10. Eye of the storm som sagt är bättre, där verkar det vara jämt mellan sidorna på 70. Den enda WSGn jag kört på 70 3-0ade horde på kanske 8 minuter, AB har jag inte kört. Men jag kan sätta en femma på att det ser ut ungefär som på 60 där.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
Nu är klockan kvart över 11 och servrarna är fortfarande inte uppe.

nu e klockan kvart i tolv och jag får "unable to connect"

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
nu e klockan kvart i tolv och jag får "unable to connect"

puh trodde det va bara åt mig som det va så ...

Permalänk
Medlem

Alltså jag blir fan förvånad varje gång. Kan inte Blizzard skriva maintenance från 03:00 till 13:00 om de ändå inte kan hålla schemat en enda patchdag?

Visa signatur

"When i was a kid i had an imaginary friend and i used to think that he went everywhere with me.
And that i could talk to him, and he could hear me, and that he could grant me wishes and stuff.
Then i grew up, and i stopped going to church." - Jimmy Carr

Permalänk
Medlem

"Log in servers not avalible atm, thank u for ur patience blabla"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gammarayburst
Humm ehh kan säga att det var visst så farligt på 60, tänk på att jag syftar på puggar också. Jag hittar inte på detta eller överdriver ens, alliance är helt enkelt otroligt mycket sämre än horde i bgs på frostmane, och om ni nu tycker det inte alls är så utan det är jämnt mellan sidorna så vettefan vad jag kan säga om det.... jag körde många pugs och jag vet hur mycket vi vann, och det var INTE mycket. På 60 var WSG och AB var hopplöst, kanske vann en av 5 matcher i AB och ännu mindre i WSG. I AV var vi bättre än horde en period efter att blizzard ändrat AV, vann kanske 60-70%, men det tycks ha ändrats på 70. Sist när jag och polarn lirade på hans 70 palla i AV pugs vann alliance typ 2 av 11 matcher, visst det var ett ovanligt dåligt facit även för alliance, normalt verkar det ligga runt 3-4 av 10. Eye of the storm som sagt är bättre, där verkar det vara jämt mellan sidorna på 70. Den enda WSGn jag kört på 70 3-0ade horde på kanske 8 minuter, AB har jag inte kört. Men jag kan sätta en femma på att det ser ut ungefär som på 60 där.

Horde vinner mest i AB ja, EotS är jämnt och WSG med. Men så fort det blir weekend för respektive BG så kommer alliance att vinna 90% av matcherna i den(ja jag menar random allies). Så ja, jag får mer honor av att köra AB än WSG på WSG weekend. Kul va? Spelar horde på Grim Batol, battle grp Misery.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Entusiast

Äntligen!

http://i18.photobucket.com/albums/b135/Firkraag8/WoWScrnShot_... "brevet"

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Fy ditt äckel!

Nä men man får väl säga grattis då. Hur gör man för att få en nether drake, lite mer ingåligt? Blev ganska slugen på att fixa ett nu..

Visa signatur

Macbook und wow
Citera för svar tack!

Permalänk
Medlem

Gratulerar Firkraag! Status att flyga runt med den, säger någon något annat är de bara avundsjuka!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Verkar som att alla med över 2000 i rating fick Netherdrake, så det är inget speciellt tydligen. Jag trodde de skulle va unikare än så. En hel hög i guilden som fått dem, även de som inte har skill för att flyga den. Jag låg på 1903 rating å jag fick ingen. Men de är skitsamma för jag kommer aldrig ha råd till skillen i alla fall.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_dubbdäck
Verkar som att alla med över 2000 i rating fick Netherdrake, så det är inget speciellt tydligen. Jag trodde de skulle va unikare än så. En hel hög i guilden som fått dem, även de som inte har skill för att flyga den. Jag låg på 1903 rating å jag fick ingen. Men de är skitsamma för jag kommer aldrig ha råd till skillen i alla fall.

Det är inte alls alla över 2000 rating som får den. Det är nå problem med vilka som får och inte men det är definitivt inte så att alla med 2k+ får.
Sett massa posts på forumen från folk med 2300+ som blivit utan.

Visa signatur

"When i was a kid i had an imaginary friend and i used to think that he went everywhere with me.
And that i could talk to him, and he could hear me, and that he could grant me wishes and stuff.
Then i grew up, and i stopped going to church." - Jimmy Carr

Permalänk

Kul att få disconnect varje gång man loggar in :(, jäkla area 52

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Entusiast

Topp 0.5% av teamsen får armored netherdrake + gladiator title,

i 3on3 på min battlegroup var det top 24 teams. Vi var rank 7. så

och man tackar anarkizt

edit: dock även hört att vissa som inte skulle fått en fick en, och vissa som skulle fått en blev utan. så verkar vara lite problem just nu, men jag förtjänade min iaf iom "gladiator" titeln

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag
Topp 0.5% av teamsen får armored netherdrake + gladiator title,

i 3on3 på min battlegroup var det top 24 teams. Vi var rank 7. så

och man tackar anarkizt

edit: dock även hört att vissa som inte skulle fått en fick en, och vissa som skulle fått en blev utan. så verkar vara lite problem just nu, men jag förtjänade min iaf iom "gladiator" titeln

Jag blev förvånad att jag också fått sån mount + titel (Har inte ens riding skillen), vi hade 1780 i rating. Tror blizzard har strulat till det ordentligt för man ser väldigt många med mounten nu.

Permalänk
Entusiast

En annan liten störande grej när man skulle köpa några nya delar av season 2 setet.

tog mig 20 min att komma åt vendorn :S hundratals corpses på marken å aoe i minst 2 timmar streck.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag
En annan liten störande grej när man skulle köpa några nya delar av season 2 setet.

http://i18.photobucket.com/albums/b135/Firkraag8/WoWScrnShot_...

tog mig 20 min att komma åt vendorn :S hundratals corpses på marken å aoe i minst 2 timmar streck.

Vill också ha netherdrake..
Vad hade du i rating när du låg på rank 7?

Det var så mkt folk på nästan alla servrar vid arena vendorn

Permalänk
Medlem

Därför går man till arenavendorn som är i samma rum som vendors som säljer honorepics för respektive faction istället.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag
Topp 0.5% av teamsen får armored netherdrake + gladiator title,

i 3on3 på min battlegroup var det top 24 teams. Vi var rank 7. så

och man tackar anarkizt

edit: dock även hört att vissa som inte skulle fått en fick en, och vissa som skulle fått en blev utan. så verkar vara lite problem just nu, men jag förtjänade min iaf iom "gladiator" titeln

Det var 5% som fick ist för 0.5%.

Vissa fick 2 och några på låg rating som 16xx fick också! Bra jobbat blizz.

Permalänk
Medlem

Fick också armored Netherdrake.. Mitt 5v5 team var rankad som fyra. Massor i vår server fick draken även dom som hadde 1800rating. Måste vara något fel då draken är inte alls ovanlig och svår att få tag på som det skulle (?) vara.

Permalänk
Medlem

asså e det ett skämt med warriors mace stunn proccar fan 50% varje encounter man möter en blir man stunnad

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klubban
Vill också ha netherdrake..
Vad hade du i rating när du låg på rank 7?

Det var så mkt folk på nästan alla servrar vid arena vendorn

2348 i 3v3.

pala(jag), affliction lock, shadow priest.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fidde_Aberg
Jag tror de håller på att döda sig själva iom att epics blir för lättillgängliga, före tbc var det på nåt sätt mycket mer speciellt att få en epic. Det tycker iaf jag.

Visst ska alla ha möjligheten att få epics, men det får ju vara lite utmaning

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Tycker det är rent av idiotiskt faktiskt, istället för att ta bort det helt och hållet kunde dom väl ändrat om det?

TBC känns bara lättare och lättare för varje dag som går :s

Man kommer inte komma vidare långt i SSC om man precis har dingat 70 så på sätt och vis spelar det ingen större roll. Questen för BWL var ju långt ifrån svår, men inte kom du vidare långt där inne om du hade gear från Strat och DM.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q