World in Conflict Beta-tråden

Permalänk
Medlem

Hel skönt spel!

Känns som på den gammla goda BF tiden
Finns inget bättre än att ta ut 8 medium tanks med en "Carpet Bomb" eller lägga napalm i fiendens skogar.

Som sagt teamplay är huvudingridiensen i spelet och det kan ta ett tag att hitta bra servar om man inte spelar med en clan det vill säga

Spelet känns lite som ett 8v8 sax,påse,sten där man måste använda rätt enhet mot rätt enhet, så inget "zergande" på något sätt.

Förutom det är spelet så sjukt vackert att man kan gråta. Bergslutningar, Himmlen och allt ljus är väldigt foto realistiskt, och hus förvandlas till ruiner och rök flyger med vinden tillsamans med en flock med fåglar.

Och så den härliga avslutningen med att släppa en Nuke på motståndarna för att sedan vända matchen med 2 minuter kvar på omgången.

Ett av dom bättre RTS på länge och ett givet köp för mig.

Visa signatur

Cpu: AMD Athlon 4600 X2 Ram: Corsair 2040 DDR2 Graphics: GeForce 8800 GT Alpha Dog Edition Power: Hiper 580W Storage:2x Westen Digital 250GB / 500GB Chassi: Apevia X-Plorer Black.
PSN: huxs

Permalänk

Angående mitt tidigare inlägg, är det någon som vet nåt om ev. mapeditor ?

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem

Lär väl komma, men det är inget jag hört något om..

Skynda på nu, efter helgen stängs den stängda betan ner och sen(när?) startar den öppna betan!

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

jag behöver en key är det någon som har en över eller som man kan låna??

jag har pre-order it. så jag skulle bara vilja testa det ett par timmar.

så om det är nogon som vill lämna en nyckel till mig så skriv ett privat medelande till mig..

Visa signatur

Dator 1 | E6600 2.4Ghz@3.0Ghz | Asus p5b Deluxe | Asus 8800GTX | 2 Gig ram dual | 3.7Tb HD|
-:ONLY ASUS:- 3dmark06 11238
Dator 2 | P4 "dual core" 3Ghz | Asus P4P800 | Asus 6800 Ge 256Mb | 1Gig Ram dual |

Permalänk
Vila i frid
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
Då kör du med för höga inställningar och grafikkortet orkar inte med

Nu är det så att jag har en 20" wide TFT, jag vägrar byta upplösning
Ett nytt grafikkort är planerat, men det är lite tajt med pengar just nu.

Visa signatur

Assumption is the brother of all fuckups

Permalänk
Medlem

goddamnit, skulle sälja min baconrosett på gatan för en Beta-nyckel

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
goddamnit, skulle sälja min baconrosett på gatan för en Beta-nyckel

I'm listening... ;D

Efter att ha läst på beta-forumet så verkar det som att mapeditor ska släppas. Bara spekulationer dock, men fingers crossed.

Kan inte vänta tills hela spelet kommer !

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Medlem

När den stängd betan stängs och den öppna betan öppnas lär man skaffa en ny CD KEY då?

Permalänk
Medlem

Betan stänger nu på söndag, är väl inget att kämpa för att få spela i 2 dagar nu...

Bam108: Vet ej, men eftersom den är öppen så kommer alla kunna få en key, eller bara installera och spela på...

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

Hmm slutar inte betan den 19 juni ?

"The closed beta is scheduled to end on Tuesday, June 19."

Visa signatur

| Asus A7N8X Deluxe 2.0 Rev 1005 | AMD 2800+@2204 Mhz idel 45 full load 55 | Slk 947U | Sapphire 9800 Pro Stock speed | 2x512 Mb PC3500 TwinMos Speed Premium BH5 | WD raptor 74.3 Gb | Maxtor 120 Gb | Seagate 200 Gb | Samsung 710t |

Permalänk
Medlem

tiggde till mig en nyckel i #dreamhack på quakenet så jävla brutalt bra spel. jag och ett par arbetskamrater har redan ett lag på g

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Vila i frid
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
tiggde till mig en nyckel i #dreamhack på quakenet så jävla brutalt bra spel. jag och ett par arbetskamrater har redan ett lag på g

Bjud in en annan i laget!

Visa signatur

Assumption is the brother of all fuckups

Permalänk
Medlem

Om man får vram overload betyder det att man har för lite grafikminne eller för långsamt grafikminne?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hoobler
Hmm slutar inte betan den 19 juni ?

"The closed beta is scheduled to end on Tuesday, June 19."

Möjligt, jag uppfattade det som om det slutar efter helgen då dom har gett oss tillgång till alla kartor och lägen under helgen som avslutning på betan.

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

kommer alla att kunna spela betan sen ??

Visa signatur

Dator 1 | E6600 2.4Ghz@3.0Ghz | Asus p5b Deluxe | Asus 8800GTX | 2 Gig ram dual | 3.7Tb HD|
-:ONLY ASUS:- 3dmark06 11238
Dator 2 | P4 "dual core" 3Ghz | Asus P4P800 | Asus 6800 Ge 256Mb | 1Gig Ram dual |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bijan
Bjud in en annan i laget!

lugnt bijan det är klart du är välkommen med i laget

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

Tror betan slutar när dh slutar vilket väll är på tisdag

Visa signatur

| Asus A7N8X Deluxe 2.0 Rev 1005 | AMD 2800+@2204 Mhz idel 45 full load 55 | Slk 947U | Sapphire 9800 Pro Stock speed | 2x512 Mb PC3500 TwinMos Speed Premium BH5 | WD raptor 74.3 Gb | Maxtor 120 Gb | Seagate 200 Gb | Samsung 710t |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av donjojo
Om man får vram overload betyder det att man har för lite grafikminne eller för långsamt grafikminne?

Sänk inställningarna, texturerna tar massa minne.

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Då var den stängda betan stängd...

Visa signatur

❤️ Aruba, EdgeRouter, HPE, macOS & Armbian

Permalänk
Medlem

Jag har förbokat och har hemma pre order skivan..när kommer den öppna betan som jag kvalificerar till? :] någon som vet?

Permalänk
Medlem

Hur e grafiken sett mot BF2 och 2142?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hur bra tror ni att spelet kommer flyta på en:

AMD 3000+
PowerColor Radeon X1950PRO
2 gb PC3200 (400mhz) ram

Jag kan köra alla nya spel med höga grafikinställningar. Det är bara Company of Heroes som krånglar lite (grafikkortet blir varmt när jag spelar det) oavsett mina grafikinställningar.

Annars klarar jag maxa dessa spel utan problem:
Battlefield 2142
Supreme Commander
Command and Conquer 3: Tiberium Wars

Nu har ni en liten aning om vad min dator kan prestera. Ni som har erfarenhet av World in Conflict-betan eller rent av en liknande dator som mig: Vad tror ni om min prestanda i den kommande öppna betan?

Permalänk
Medlem

Den stängda betan flöt toppen med maxade inställningar i 1024x768 på min dator (se signatur).

Permalänk
Medlem

Det låter väldigt lovande. Tack för svaret.

Permalänk
Medlem

den öppna betan skulle ju dra igång idag men nu står det på sidan som man ska tanka hem det ifrån att den startar måndag den 10 juli?! fan babblar dom om egentligen

Permalänk
Medlem

precis innan stod det den 9th nu har dom ändrat till 10th men glömt ändra monday.

Visa signatur

Phenom II 960t @ 4 Ghz - Gigabyte 990xa UD3 - 8 GB Corsair Vengence - Asus 560 ti @ 950/2200 Mhz - 60 GB vertex plus - 1 TB WD black - Fractal Design Tesla 650 W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blubbb
den öppna betan skulle ju dra igång idag men nu står det på sidan som man ska tanka hem det ifrån att den startar måndag den 10 juli?! fan babblar dom om egentligen

blir galen pga detta också

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk

Guys, please listen to me.

The client will be available on the 11th of before. Thats the only date you should count on. The sooner we can get it up, the faster people can download it. We are working on it as hard as we can but naturally we do not wish to release something that has known issues.

Best regards

// Ghost

Taget från http://forums.vugames.com/thread.jspa?threadID=50532&start=60...

Visa signatur

Logitech G PowerPlay Wireless Charging System med Logitech G502 X PLUS - BLACK
Headset Logitech G 935 Keyboard Logitech G910 skärm:ASUS 27" ROG SWIFT PG278Q+ LG49G95TSSRXEN Motherboard ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming WiFi CPU: Intel Core i7-13700KF GPU: Gainward GeForce RTX 4090 Phantom 24GB disk: Samsung 980 PRO 1TB M.2 NVMe x2Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 5600MHz PSU:Corsair RM1000e 1000W

Permalänk
Medlem

Please listen to me!

Om man säger ett datum så ska man hålla det. Om man är osäker säger man inget datum förrän det börjar närma sig. Det spelar ingen roll om de upptäcker extra buggar - buggar hittar man ju hela tiden i en beta. Den 9:e är den 9:e och inte den 10:e eller den 11:e.

Spelutvecklare som håller sina datum i alla situationer har jag extra stor respekt för. Massive har just tappat en gnutta respekt av mig. Tyvärr.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mikael_H
Spelutvecklare som håller sina datum i alla situationer har jag extra stor respekt för. Massive har just tappat en gnutta respekt av mig. Tyvärr.

EA älskare!

Själv så tar jag gärna kakan efter maten. Valve is the shit.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.