World of Warcraft-tråden del 4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plexx
nån mer som har problem med att logga in ?

Kommer up: could not log into world of warcraft at this time please try again later

jag kommer inte heller in =/

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

yepp, står connecting ett tag för mig, sen unable to connect. dock lirar mina polare för fullt så kan inte vara servern eller nått..

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Wää jävla ninjalootare. Körde sunken temple just och hade en paladin med. Och av nån jävla anledning behövde han nästan allt som droppade inc. 2 tankringar och 1 1h yxa. Skit oxå ville ju ha dom till min warrior

Aja Klarade iaf Warriorquesten så nu får jag min fina trinket

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Medlem

Jag är också en ninjalooter i många ögon. Kan bero på att jag samlar på healing-, tank-, retri-, spelldmg-, manaregengear. krävs mycket items för det

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk
Medlem

Ingen alliance guild på tarren mill som är intresserad av en trevlig 70 rogue med 5 epics och ingen alls raiderfarenhet? Vill så gärna pröva karazhan

Visa signatur

Make love, not religion.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fidde_Aberg
Gjorde en kort liten film bara för att visa att min spec duger än 21.0.40 gissa om jag blev flejmad på wow forumen om vilken noob jag var

http://video.google.com/videoplay?docid=-8732169932114890886&...

trevlig film, vad har du i main-hand. eller om man kunde får en länk på din gear

Visa signatur

Amd64 Venice 3000+ @ 9*266
Asus A8V-E Delux/ Som inte vill sammarbeta
Ati X800Xl 400/490 @ 439,71/546.75

Permalänk
Medlem

Har nyligen startat en night elf rogue och är nu lvl 22.
Tänkte ha en lite mer combatinriktad rogue men jag använder mig även en hel del av stealth.
Dock har jag precis hoppat daggers och kör nu med dual wield svärd.

Men jag har letat igenom hela internet (käns som det iaf), och jag har inte hittat något guideliknande någonstans...

Vad ska jag lägga mina talentpoints på? och vilka talents är extra viktiga? Som det ser ut nu så käns det som om jag endast randomar ut talentpoints.. inte så optimalt kanske..

och är det något annat jag borde tänka på? vilka attacktyper jag borde satsa på, körde alltid gouge och backstab innan. men det går ju inte nu iom att jag kör svärd... tips och trix?

tack på förhand!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

http://www.wowhead.com/?talent=wZMhEz0Vzx0ho

Så tycker jag du ska köra till lvl 40. Skaffa adrenaline rush och blade flurry så fort du bara kan. Riktigt bra när du möter flera motståndare.

Jag öppnar alltid med cheap shot som gör att du får 2 combopoints och stunnar motståndaren i några sekunder. Denna får man vid lvl 26 tror jag så använd garrote tills dess eftersom du ej kan köra ambush med svärd.

Ett tips är att du ska ha ett så snabbt offhand som möjligt för att kunna lägga mkt poison på fienden och en mainhand med så hög top-dmg som möjligt (oftast långsamma svärd, typ 2.6) eftersom dina sinisterstrikes som du enbart ska använda då skadar mer.

Jag levlade själv med daggers och saknade ambush som fasen i början men prövade daggers för ett tag sen och kan säga att det känns ganska värdelöst. Det enda man gör är att vänta på att man ska kunna stunna motståndaren, tycker det går snabbare med svärd.

Visa signatur

Make love, not religion.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av babbe
trevlig film, vad har du i main-hand. eller om man kunde får en länk på din gear

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Chromaggus...
spiteblade

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fidde_Aberg
Gjorde en kort liten film bara för att visa att min spec duger än 21.0.40 gissa om jag blev flejmad på wow forumen om vilken noob jag var

http://video.google.com/videoplay?docid=-8732169932114890886&...

Rogues e vilda ^^ Skön film dock, trevligt att se någon som inta bara tar med alla supercrits utan även vanliga mer representativa fighter

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem

Nu fick jag äntligen tillbaka mitt konto..
Då ska jag bara levla warlocken från 69 till 70, fullt rested så det borde inte ta allt för lång stund

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Hur får man snabbast honor idag? känns som dom nerfat armorn innan tbc förr unde man ju lätt håva in 10 000 per dag..

Permalänk
Medlem

Hur länge får man talentpoints btw?
Har sett många lvl 70 som bara har 30 points utlagda..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

från lvl 10-70 allså 61 st

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raditz
Hur får man snabbast honor idag? känns som dom nerfat armorn innan tbc förr unde man ju lätt håva in 10 000 per dag..

AV, utan tvekan. 10k på en dag går även om det inte är weekend, men då får du sitta en hel dag i princip.

mvh

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KniFF
AV, utan tvekan. 10k på en dag går även om det inte är weekend, men då får du sitta en hel dag i princip.

mvh

Farma hks eller vinna fort?

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

döda galv, lieutenants, ta towers. Döda drek(för alliance).farma inte hks. Det vinnar man inte på.

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk
Medlem

döda galv, lieutenants, ta towers. Döda drek(för alliance).farma inte hks. Det vinnar man inte på.

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triphys
Hur länge får man talentpoints btw?
Har sett många lvl 70 som bara har 30 points utlagda..

På lvl 70 har man sammanlagt 61 stycken talent points

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
Farma hks eller vinna fort?

Bonushonorn du får i AV är av npcs, cappade bunkers och till viss del att vinna (3x20). Men att vinna eller förlora AV om det ej är weekend, spelar ingen större roll, utan hur många npcs osv man får ihjäl helt enkelt.

mvh

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk

för de som missat denna lilla gobit

http://www.youtube.com/watch?v=xeUhSjuhQYE

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triphys
Hur länge får man talentpoints btw?
Har sett många lvl 70 som bara har 30 points utlagda..

Har du kollat igenom alla 3 träden? För jag har väldigt svårt att tro att någon som är lvl 70 endast satt ut 30 poäng.

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raditz
Hur får man snabbast honor idag? känns som dom nerfat armorn innan tbc förr unde man ju lätt håva in 10 000 per dag..

Premade AB eller WSG utan tvekan. När jag kör med guildet så tar vi 90% av Abmatcherna på 6-7 min, WSG på strax under 10 min. Att nöta AV suger så otroligt hårt...

Permalänk
Medlem

Vi körde Eye of the storm en hel del som premade för att prova lite honorfarm där. Ett game tar i regel lika lite tid som ett WSG game (premade vs pugs)
och det är mer hk's att tillägga. Ca 7 minuter alltså.
Premade vs Premade är dock lite tråkigare, då det mesta då innebär att ha en mer i anfall än de har i försvar.. (per torn) och sen låta back-defenders bära flaggor för det där lilla extra.
Kontrollerad Zerg är mitt motto

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wolfiie
Ingen alliance guild på tarren mill som är intresserad av en trevlig 70 rogue med 5 epics och ingen alls raiderfarenhet? Vill så gärna pröva karazhan

Lirade på tarren mill tidigare Spelade huntard i never ending (A) innan jag slutade lira. Började dock senare igen, spelar på stormscale med irl polare nu. ^^

EDIT: med (A) menar jag ingen satan msn ängel utan allians. ^^

Visa signatur

[Q6600 @ 3 ghz] [HD4870 X2 2GB] [Asus P45 P5Q SE] [4096MB DDR2 Corsair XMS2-6400] [Corsair HX 620W] [Antec P182] [Thermalright Ultra-120 eXtreme] [Windows Vista 64bit] [LG L245WP-BN] [WD 150GB VelociRaptor 10,000 rpm]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
för de som missat denna lilla gobit

http://www.youtube.com/watch?v=xeUhSjuhQYE

Hahahaha, fy faaan vad bra

Permalänk
Medlem

Hur är det med att flytta gubbar mellan servrar. Går det att flytta mellan en PVP till en RP-PVP? Läste på sidan och där uppfattade jag det som att ända begränsningen var PVP<->PVP och PVE<->PVE. Stod inget om RP.

Någon som vet?

Visa signatur

- Macbook Pro -

Permalänk
Medlem

killen som hade mitt konto/tagit det, hotar med att polisanmäla pga att jag tog tillbaka det.
han har alla uppgifter om mig hotar han med.
Jag är inte ett dugg rädd, men går det ens att göra ett fall av det?

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
killen som hade mitt konto/tagit det, hotar med att polisanmäla pga att jag tog tillbaka det.
han har alla uppgifter om mig hotar han med.
Jag är inte ett dugg rädd, men går det ens att göra ett fall av det?

Går nog inte att göra så mycket från hans sida. Du har ju account info som står på dig och du har väll även kvar spellådan också? Skulle inte tro att polisen kollar upp de ens.

Visa signatur

Asus P5K, e4300 @ 2.8GHZ med Scythe MINE, 2gb Corsair XMS2-5400, Nvidia 250 GTS 512mb, Aerocool ExtremEngine 3T, Hiper 530W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av subz3ro
Går nog inte att göra så mycket från hans sida. Du har ju account info som står på dig och du har väll även kvar spellådan också? Skulle inte tro att polisen kollar upp de ens.

japp..har kvar allt..så han kan ju lägga ner skitsnacket

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow