Alltså CS Nördar LOL!!

Permalänk
Medlem

Rolig tråd iaf...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AkUs
1. Jag är skit-dålig på CS. Därför är det löjlig att jag blir bannad.

Ehh....

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AkUs
Men jag har längst"!!!!!!

Jag har minst!!

Känner igen det där att man blir bannad. Du kanske vill spela just CS annars har jag ett hett tips :).. Kör Day of Defeat Source. Där är det aldrig någon som klagar om man leder som fasen. Ibland kan någon harkla sig lite men dom brukar ha typ 10/28 och man har fått dom 3 ggr på raken.

hehe en jäkel tog priset när han började gnälla på min ping. Jag hade 35 och han 50.

-Vad är det för fel på min ping då?

-Ja vadå du hinner ju se mig före jag ser dig.

-Skaffa bättre bredbandsleverantör

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Cs ändrar sig ALDRIG...

Och trådar som handlar om CS ändras ALDRIG..

Samma skitsnack och kukmätningar i varrenda jävla CS tråd.

Sorry for lite grövre ord men det är sant..

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cpuplexi
Ingermarsson:

25000watts PMPO är ett internskämt. Du måste vara Hi-Fi intresserad för att fatta.
Polisanmälnings Certifierat innebär att det går att spela HÖGT.

har du en sådan anläggning isåfall hadde det varigt kul med mer info och bilder musik är mitt största intresse

Sålt anläggningen. Hade:

NAD försteg

NAd CD-spelare

4st NAD 912 steg bryggade

4st Cerwin Vega med enkel 15".

Flyttat in i lägenhet nu så sålt allt till förmån av något lite mera onnanist-väljudande som inte stör grannen lika hårt.

Polare köpte ett par dator högtalare för typ 299kr som var på 500watt PMPO. Dom hade en 12V transformator som gav typ 1-3 ampere. Rätt kul så vi räknade ut den potentiella PMPO effekt i mitt NAD system o det blev runt 25000

Visa signatur

Macifierad militant mactivist....
"Why join the navy if you can be a pirate?" - Steve Jobs

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lakanman
Jag har minst!!

Känner igen det där att man blir bannad. Du kanske vill spela just CS annars har jag ett hett tips :).. Kör Day of Defeat Source. Där är det aldrig någon som klagar om man leder som fasen. Ibland kan någon harkla sig lite men dom brukar ha typ 10/28 och man har fått dom 3 ggr på raken.

hehe en jäkel tog priset när han började gnälla på min ping. Jag hade 35 och han 50.

-Vad är det för fel på min ping då?

-Ja vadå du hinner ju se mig före jag ser dig.

-Skaffa bättre bredbandsleverantör

japp, sant dods är det rätt så trevliga människor. Fast mycket är att för att det är deathmatch med respawn timer. ^^

Permalänk
Avstängd

Ja det har du rätt i. Man har inte tid att sitta och gnälla. Tror dock att det är äldre folk som kör DOD:s

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.