Funkar spelena på vista?

Permalänk
Medlem

Funkar spelena på vista?

Hej, har inte spelat ett annat spel än cs i hela min tid, men nu tycker jag det är dags att köpa ett nyt.

Har fått mig en bärbar med vista och jag söker inte några sjukt grymma spel med crazy grafik, dom spel jag söker är:

F.E.A.R
HL2
Och kanske STALKER eller CALL OF DUTY 2

Min fråga är om dom vill funka på mitt vista, har hört så mycket om många spel inte funkar på vista etc. etc.

Tak för hjälpen!

Permalänk
Medlem

hl2 har jag ingen problem med, hadde inga problem med fear heller.

Call of duty porlarn spelar o han fick göra något för att få igång det. Stalker vet jag inte med dom nya patcharna.

Men det funka fn inte för mig i allfall.. "crasha ef 5mins hela tiden"

Permalänk

Re: Funkar spelena på vista?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av The_west
Hej, har inte spelat ett annat spel än cs i hela min tid, men nu tycker jag det är dags att köpa ett nyt.

Har fått mig en bärbar med vista och jag söker inte några sjukt grymma spel med crazy grafik, dom spel jag söker är:

F.E.A.R
HL2
Och kanske STALKER eller CALL OF DUTY 2

Min fråga är om dom vill funka på mitt vista, har hört så mycket om många spel inte funkar på vista etc. etc.

Tak för hjälpen!

I ditt fall är det nog hårdvaran som kommer att sätta stopp, både FEAR, STALKER och CALL of DUTY 2 är väldigt grafikintensiva. Faktiskt tre av dom mest krävande spelen du kan hitta. Jag har inga problem med dessa på min burk med en upplösning på 1280x1024 och i övrigt alla inställningar på högsta.

Visa signatur

Striker Extreme, E4300@3200, 8800GTS 320MB, 2GB PC6400, WD Raptor 74GB x2, Eizo L768, Corsair HX 620, Vista Home Premium.

Permalänk
Medlem

Okay HL2 är inte lika krävande då?