Permalänk

Jag kommer förmodligen bli uppkäkad av en stor björn i Alaska eller något, då jag ofta drömmer att jag blir jagad av björnar. Och jag har lovat en vän att vi ska dra på semester i Alaska.

Om inte det så lär väl cigaretterna ta kål på mig förr eller senare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Min dröm är att jag ska dö i en fight mellan mig och nio lejon/vithajar/grizzley björnar. Så jag röstar på det.

Skulle va sofft ^^

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem

Jag minns att jag har gjort en quiz på någon hemsida och den förutspådde att jag skulle kvävas när jag satte en hamster i halsen.

Och om det inste skulle inträffa så kommr jag garanterat att ha ihjäl mig antingen på en vanlig cyckel eller en motorcyckel.

Visa signatur

Ack nej,
I grottan bor ändast en vis gryta.
VVV=Vilja,Våld och Vaselin

Permalänk
Medlem

Cancer, hjärtproblem, stroke eller trafikolycka lär det väl bli. =/

Permalänk
Medlem

Jag e rätt säker på att ja lär dö av nån förjävlig sjukdom. (Dock inte cancer för jag tror att forskarna hittar nån lösning till de innan jag tror jag kommer få de).
Anledningen, jag och min familj har redan fått ALLT (nästan )
Jag:
MEGA ASTMA
MEGA ALLERGI (mot nästan allt)
Gift-struma

de andra.
Diabetes (tror jag att jag kommer få me)
Reumatiskvärk (tror jag att jag kommer få me)
Wiplash
Laktos
Etc.

Permalänk
Visa signatur

"You cannot kill the Messiah" - C&C3 Tiberium Wars

Permalänk
Medlem

hmm.... jag kommer dö av nån sjukdom... typ relaterad till nacke eller rygg. Jag kommer iaf inte bli mördad, lätt inte!

Permalänk
Medlem

Jag tror mitt hjärta kommer svika först om jag inte börjar träna eller röra på mig. Eller att jag råkar äta nått av de saker jag är allergisk mot.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Flygkrasch när jag är 26 år gammal.

Du pluggar till pilot va? Risken är att du är förpassad på livstid från amerikanskt och brittiskt luftrum nu efter den kommentaren (storebröderna ser dig) .. annars, ja bra mycket mer rockstar än min död troligtvis kommer bli Troligtvis blir jag senildement och blir överkörd av en bil eller något när jag förirrat mig ut på nån motorväg eller liknande..

Permalänk
Medlem

Jag kommer begå självmord vid 60, och då ska jag göra det i en jet-fighter

*Edit*
Bytte snabbt ta till begå

Permalänk

Kan vi inte när vi är 60-70 starta ett "old dirty men"-förband och försöka störta någon elak regim?

Permalänk
Medlem

Dör nog antingen av att jag blir skjuten eller så dör jag gammal som gatan då de brukar dö sent i min släkt. Blir säkert nån cancer då:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk

om jag skulle tro så finns det 3 troliga alternativ.

* självmord på ett eller annat vis
* bilkrachs
* något problem med kroppen

tror inte jag dör av ålderstrött iaf.
sen tror jag att jag försvinner innan 30 strecket iaf

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

vid datorn

Visa signatur

Bättre än din.
Tagga mig för svar i trådar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Kan vi inte när vi är 60-70 starta ett "old dirty men"-förband och försöka störta någon elak regim?

u have my vote...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Kan vi inte när vi är 60-70 starta ett "old dirty men"-förband och försöka störta någon elak regim?

Haha, det där påminner mig om ett south park avsnitt där de gamla bildar en armé. Ingen står emot dem, eftersom pensionärer har en övernaturlig kraft som gör att de kan gå upp fruuktansvärt tidigt och således ta över världen medan alla andra fortfarande sover.

Visa signatur

jag reserverar mig icke för felaktigheter i ovanstående inlägg citera för svar tack
Jag har en dator...

Permalänk

Jag vettefan hur jag kommer att dö men det är inte många dagar kvar iaf.
Enligt en "Magic 8-ball" i Gävle på Teknikmagasinet så kommer jag inte att uppleva min 20-årsdag och den infaller den 25 September.
Mest troligt kommer jag att dö på något patetiskt och tragiskt sätt. Helst skulle jag vilja dö då på något sätt så att någon person jag ogillar får dåligt samvete. 'evul'

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem

Jag skulle ha dött för 4 år sen av min förra låtsaspappa.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Jag kommer stå upp till nån i den här stan istället för att bara strunt i det och bli knivhuggen. garranterat!

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

skräpmat eller som bart.. dö i en hemsk motorcykelcrash när man e 15, fast man e 19.. dör av längtan för ngt kanske?
lr dö i min käras famn:P?? efter att ha hmm tagit en kula.:/.....

pathetic any1?^^

Permalänk
Medlem

Jag kom fram till nu att jag kommer att dö av stråling, som t.ex. strålning från mastar som sätts upp på alla tak bara för att man ska kunna ha videosamtal med varandra.

Annars tror jag mer på självmord före man blir 30.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Hedersmedlem

Antagligen på grund av att nån grinig medlem inte tycker om min moderering

Annars får det väl bli gammal och lycklig på något spektakulärt sätt.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||