Få Mafia 1 att fungera?

Permalänk
Medlem

Få Mafia 1 att fungera?

Hej, jag skulle vilja höra mig för här, har även frågat på fz men då jag vet att många här är VÄLDIGT kunniga inom sitt område kanske ni kan ge mig nått tips på att få Mafia 1 att fungera?

Tycker det är ett underbart spel och skulle vilka lira igenom det innan tvåan kommer ut.

Nu till problemet, har xp pro sp 2, nyaste direct x och nyaste drivisarna till grafikkortet som är ett 8800gtx.

När jag installerar spelet går det fint, medan sen när jag ska starta det kommer det bara upp 'error Bad version - engine:395 client:384'

Har testat att installera utan direct x och med, men det vill sig inte gå, jag vet inte vad som är felet. Har även provat på min bärbara och det är samma fel där =/.

Jag har faktist ingen aning om hur jag ska få det att fungera, då jag har googlat sönder mig känns det som, vill ju kunna spela spelen man har

Visa signatur

Sup?

Permalänk
Medlem

Testat att lägga in senaste patchen för Mafia?

Permalänk
Medlem

OT. körde faktiskt mafia för kanske 6 mån sedan. Var inte såå skoj som jag kom ihåg det. Körde bara några uppdrag innan jag slängde ut det. Funkade dock att installera utan problem för mig.

Visa signatur

"..det ordnar sig alltid"

Permalänk
Medlem

Jag har testat med senaste patchen, 1.2 men den säger bara att den vill avinstallera spelet =/.

Visa signatur

Sup?

Permalänk

Det kan möjligtvis inte vara så att du har en crackad version av spelet?