Permalänk
Medlem

ska göra mig frukost.. sen börja skruva lite på frugans e-maxx.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

sitter å skriver svar på massa trådar här, överväger dock att lägga mig och gråta som en liten flicka och fundera på vad man igentligen lever för. och varför just jag är drabbad av extrem otur.

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

jag väntar och har tråkigt.. funderar på varför jag fortfarande har den förbannade länken till en bild på mig i ctrl+v... :/

toker, e oxå drabbab av otur.. dock vad gäller tjejer och dess gemenskap:/

Permalänk
Medlem

Sitter och sover över ett alldeles för tomt block med MaC-kursens uträkningar..

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk
Medlem

Sitter å skiter för tillfället. ÅHHHH moder daôta, där sattttttttttttttt den. Shit!

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Käkar lunch framför datorn. Avslutat tapetrivningen för idag (renoverar sovrummet). Snart bär det av till jobbet då jag har kvällsskiftet denna vecka.

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Just kommit hem från en halvtimmes orientering. Ska gå och duscha strax och sedan ringa ett samtal till en arbetsgivare. Spännande sysselsättning?

Mvh

Visa signatur

Man kan inte få allt här i världen... men det vore ju dumt att inte försöka.

Permalänk
Medlem

Har precis tvättat av S:n så sen blir det till att åka iväg till Mediamarkt, man måste ju se bra ut när man ska träffa massa prylar!:D

Visa signatur

Life begins at 9000rpm. S2000 for life!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

min LAN lektion gick åt helvete som vanligt, vi har en liten server som står å tuggar som alltid packar ihop på måndagar..

Permalänk

Sitter på jobbet och dösurfar mellan samtalen

Permalänk
Medlem

Väntar på att ett uppdrag ska dycka upp, ring ring telefon.

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk

Sitter och tjänar en hel del sköna pengar på att göra just ingenting. Riktigt jävla tråkigt.

Permalänk
Medlem

Sitter och lyssnar på musik,samtidigt jag funderar om jag skall ta mig en liten whiskey jag fick fyller trots allt år idag.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk

Sitter och njuter med lösgodis och Johnny Cash

Grattis _tekken_ btw!

Visa signatur

"There's no such thing as gravity, the earth sucks!.
"we all know George Bush is an imbecill. He loves dick but he hates homosexuals.

Permalänk
Medlem

Sitter och svär över c++ kursen jag läste i sommras och har omtenta på nu på lördag. Läraren har designat övningar och tenta så att man blir mörkrädd. Tackar gud för att jag läst andra programmeringskurser innan, annars hade man faen vart förstörd för livet. Hade jag sett någon som jobbar med programering designa sina lösningar som min lärare hade jag svartlistat den jäveln.

Visa signatur

"Say unto thine own heart, I am mine own redeemer"
Don't touch me when I'm crazy of that airplane glue

Permalänk
Medlem

Sitter på jobbet...vilket jag gör hela tiden.

Följer frenetiskt paketen som min nya dator befinner sig i på posten.se, dricker kaffe för att slappna av, tittar ut då & då.

Visa signatur
Permalänk
Permalänk
Medlem

Väntar på att kompisen på våningen under ska bli klar så vi kan gå iväg till förfesten.

Permalänk
Medlem

Just nu väntar jag på att polarn ska duscha klart så vi kan dra till otten i Norrköping

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Hedersmedlem

Väntar på att polarn skall komma så vi kan dra till förfesten.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Ligger i ett logement i Karlskrona och överväger att dra ut och springa en runda innan man ska jobba natt.

Flottan ftw.

Visa signatur

Kandidatexamen i Data- och Systemvetenskap vid Stockholms Universitet.

Permalänk

Egentligen så borde jag plocka undan lite för det ska komma folk hit om nån timme.
Men näe, istället så sitter jag och lyssnar på musik :<

Permalänk
Medlem

Sitter och lanar

Permalänk
Medlem

Satt o läste en finurlig fråga på nätet..

Jag postar den och om Mods anser att den är för "grov" så kan ni ta bort den eller så gör jag det själv

"Tänk dig att du har en knapp, som är magisk, och varje gång den trycks så sätts det in 1000:- på ditt konto. Det finns bara några hakar med den knappen:
1. Knappen sitter inne i din stjärt.
2. Knappen är magisk så den fungerar bara om den trycks in av en penis.
3. Knappen är magisk så den känner av om en penis används två gånger, och då funkar det inte.

Hur många gånger skulle du trycka på den?"

Försöker komma på ett bra svar men det går inte..

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

Leker med min iphone

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Amstaff
Satt o läste en finurlig fråga på nätet..

Jag postar den och om Mods anser att den är för "grov" så kan ni ta bort den eller så gör jag det själv

"Tänk dig att du har en knapp, som är magisk, och varje gång den trycks så sätts det in 1000:- på ditt konto. Det finns bara några hakar med den knappen:
1. Knappen sitter inne i din stjärt.
2. Knappen är magisk så den fungerar bara om den trycks in av en penis.
3. Knappen är magisk så den känner av om en penis används två gånger, och då funkar det inte.

Hur många gånger skulle du trycka på den?"

Försöker komma på ett bra svar men det går inte..

Aldrig? Oavsett om du är billig och/eller homosexuell är det den andra personen som trycker på den.
EDIT: Usch vad det är tråkigt att sitta hemma förkyld.

Visa signatur

(\__/) Det löser sig alltid!
(O.o) Låt honom/henne ha rätt så är saken ur världen!
(> <) Någonting annat klyftigt!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coltrasten
Pratar med tjejen som just dumpat mig via SMS. http://www.lolz.se/fun/breakin.gif

Life goes on.

ta hand om dig.. sms.. fan va sketet...

Permalänk

Tvättar! Woooo!!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av serenity64
ta hand om dig.. sms.. fan va sketet...

Hehe, ajo nu är det lugnt.

Hm, just nu så sitter jag och packar det sista inför resan upp till Stockholm.

Jobba där i en vecka, samt träffa lite damer. Sen även några swecare, bland annat Edin och Buffeln.