Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Xbox360

Hej
Funderar på att köpa ett Xbox 360 och funderar då på att flasha det.
Det jag undrar om det är skillnad på olika modeller av Xbox360 och om det är någon som man bör undvika?
Har sett på att det finns olika läsare till exempel har en del Samsung läsare, spelare det någon roll vilken typ av läsare man har?

Tack

Permalänk
Medlem

Det finns tiotals trådar om det här i konsoll-forumet. Gå dit och kolla.

För att svara kort. Jo, det är skillnad på olika läsare... men alla kan flashas. Köp en Xbox 360 Pro. Undvik Arcade.. vill du ha 120gb hårddisk, vilket man inte behöver alls, köp Elite.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte varför man ska undvika arcade hårddisken är mest för att spela gamla xbox spel och hämta demos och liknande men eftersom att du kommer flasha din xbox kommer du antagligen bränna spelen och därför kan du lika gärna ta arcade och tjäna en slant sen ifall du vill ha en hårddisk är det bara att köpa en för 800 kr ??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av momme45
Jag förstår inte varför man ska undvika arcade hårddisken är mest för att spela gamla xbox spel och hämta demos och liknande men eftersom att du kommer flasha din xbox kommer du antagligen bränna spelen och därför kan du lika gärna ta arcade och tjäna en slant sen ifall du vill ha en hårddisk är det bara att köpa en för 800 kr ??

Klart man vill ha hårddisk.. man missar ju en massa demon och grejer annars...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum